Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Dit verklaart ook wel waarom in andere voorbeelden de rondes al gesloten zijn (oa mijn Serial sessie bij FPO en bij de 2 andere melders). Ik zal wel een van de weinigen zijn die zo neurotisch heeft doorgeklikt tot het einde van de rit. Dus ik was ze gewoon voor. Maar ja, max win he, holy grail enzo. 😅 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

Zou wel hilarisch zijn als we deze straks af gaan sluiten met een interventie vanuit het verantwoord spelen team van Hommerson omdat ik de laatste dagen toch wel langer dan gebruikelijk stond ingelogd 😄

  • Thanks 1
  • Haha 1
Posted

Jeetje Jantje, flinke hulp ben je man. 
 

@devad care to share die incident report? Ik zat zoals gebruikelijk weer eens mis, ik vind het maar raar dat een bug / error resulteert in een doorlopende hit… maar goed, vermakelijke sweat dit. 

  • Like 1
Posted

@mmaniac111 Zo'n grafische glitch is inderdaad iets wat bijna nooit voorkomt, maar wel mogelijk is (een beetje net zoals een max win op een NoLimit slot🤣). Ik moest daar ook even van overtuigd raken, dat valt hier ook wel terug te lezen. Dit report heeft Jantje mij in goed vertrouwen gestuurd, dus zal verder niet via mij verspreid worden.

Posted

Oh dan begrijp ik het verkeerd. Ik dacht dat het jouw persoonlijke incident report was, die jij strakjes via een omweg van Hommerson ook gaat ontvangen.

Uiteraard vraag ik niet om spul te openbaren wat niet de bedoeling is. Ik dacht dat Jantje zo discreet was om het jou te sturen, omdat het over jou ging. Anyway, laat zitten. Excuus @jantje

Posted
13 uur geleden zei mmaniac111:

Oh dan begrijp ik het verkeerd. Ik dacht dat het jouw persoonlijke incident report was, die jij strakjes via een omweg van Hommerson ook gaat ontvangen.

Uiteraard vraag ik niet om spul te openbaren wat niet de bedoeling is. Ik dacht dat Jantje zo discreet was om het jou te sturen, omdat het over jou ging. Anyway, laat zitten. Excuus @jantje

Geen probleem :) Aangezien het leek alsof Devad de max win ging hitten, was dit het minste wat ik kon doen.  Zelf heb ik 3 spelers met dit probleem. Een speler keek naar een win van 1200x maar bleek 0.3x bet te zijn, oops 
 

  • Like 1
Posted (edited)

Hey Onetimers. Bij deze nog de afsluiter voor dit topic.

Hommerson heeft dagelijks updates gestuurd (afgezien van het weekend) waarin ze aangaven dat de zaak nog in behandeling was en al lieten doorschemeren dat ze zelf ook van de problemen bij NLC op de hoogte waren gesteld, waar het weer richting technical support is geescaleerd en nu nog in behandeling staat. Ondertussen weten wij natuurlijk al wat er aan de hand was. Uiteindelijk heb ik tussentijds nog wel op een vriendelijke manier naar eventueel mogelijke compensatie gevraagd (niet geschoten is altijd mis) omdat ik er aardig wat stress door ervaren heb, maar daar zijn ze nog niet op in gegaan. Dat begrijp ik en vind ik verder niet erg. Mocht er wel compensatie volgen hou ik dit bij mezelf om verder geen bijdrage te leveren aan het scheppen van een eventueel precedent. Het is aan Hommerson om dit soort zaken op individuele basis te beoordelen. Het enige dat ik wel denk is dat je met vriendelijkheid een stuk verder komt dan met beklag. De schuld heeft in dit geval immers volledig niet bij hun gelegen. Eigenlijk is die er hier ook niet. Software kent wel eens bugs en dat gebeurt nooit met opzet. Ik speel de kasten van NLC op regelmatige basis al heel lang met veel plezier en dit is me nog nooit eerder overkomen. Concluderend ben ik dus alsnog zeer tevreden over de service vanuit Hommerson (ongeacht wel of geen compensatie) en de kwaliteit van de games van NLC. Contrasterend heb ik vanuit Fairplay geen piep meer gehoord na de initiele melding. Ik vind het de moeite niet om daar nog achteraan te gaan, maar trek zelf je conclusies. Voor mij is het nu case closed.

Om de verklaring nogmaals te bevestigen (want ik begrijp het inmiddels zelf volgens mij ook) - het probleem ligt voor zover ik in kan schatten door logisch na te denken volledig in lijn met wat oa LuukFOD en Rudi eerder in dit topic al aangaven. Mijn laatste ronde was aan de kant van de server allang uitgespeeld met een lage win, maar aan de client kant wat de graphics betreft blijven haken/vastgelopen op diezelfde win. Dat betekent dus dat enkel de graphics elke keer bij het verversen met een nieuwe random winnende uitkomst kwamen in een lagere winnende tier, terwijl daar geen inzet meer tegenover stond. Ik heb dat door iedere keer terug te komen en te blijven verversen helemaal uit kunnen spelen tot de max win cap van de kast. Daaropvolgend was er voor de graphics geen vervolgresultaat meer te genereren en werd de game gereset. Hierdoor is de lagere bonus ook zo onconventioneel verlopen vermoed ik. Die zogenaamd volgende ronde was er dus helemaal niet. Het feit dat zich dit bij een aantal anderen niet op dezelfde manier heeft voltrokken komt ongetwijfeld doordat NLC de vastgelopen rondes heeft moeten fixen en de graphics van die gamerondes dus via hun al op een eerder moment gereset zijn. Ik was ze gewoon te snel af en heb het zelf voor ze doorgedrukt, met alle gevolgen van dien. Het verhaal komt mijns inziens ook bij de anderen dus op hetzelfde neer. Die ronde waarvan je dacht dat ie gespeeld werd bestond helemaal niet en je hebt als gevolg dus ook nergens recht op. 

Het is zuur, maar tegelijkertijd biedt het me ook weer wat inzicht in de werking van de mij zo geliefde slot games. Er kan helaas (hoe zeldzaam ook) wel eens iets mis gaan. Wat er wel leuk aan is, dat is dat ik nu letterlijk heb zien uitspelen dat de kans op een piepkleine win in een lage winnende tier (<1x) net zo groot is als de kans op een grotere win (bv 100-1000x), ongeacht omstandigheden. Ik heb ze namelijk allemaal volstrekt willekeurig voorbij zien vliegen in de aanloop naar die 32000 cap. Je drukt op spin en vervolgens zegt de RNG op de server tegen de graphics bij de client "geef deze knakker een win uit een hogere tier, lagere tier of een deadspin ter waarde van 'x'. Aan jou om dan op een willekeurige manier tot dat resultaat te komen, beste graphics engine." Waarbij de kans op de hogere tier uiteraard uiterst zeldzaam is en dit alles bepaald wordt door een gezonde combinatie van RTP en volatiliteit.

Voor de mensen die dus direct naar de conclusie oplichting springen en met de vinger wijzen naar casino of provider als ze weer eens flink verloren hebben, hierbij de harde bevestiging dat je slotspelletjes op geen enkele manier rigged zijn en je gewoon of pech of geluk hebt gehad. Zoek de oorzaak dus bij jezelf en je eigen mate van zelfbeheersing als je steeds al je geld verspeelt.

Het doet helaas wel een klein beetje af aan de magie van kasten waarbij je tijdens het spinnen door de graphics voor keuzes gesteld wordt, of de bijgelovige gokker in me die altijd denkt na een hoop near misses zometeen wel in de bonus te gaan komen (omdat de kast zit te hikken toch). Random is dan ook echt random en al het visuele is een prachtig vormgegeven illusie.

Ik heb in ieder geval afgelopen weekend weer flink wat NLC kasten gespeeld en de enige waarbij ik nog meerdere vastlopers heb ervaren waren D-Day en Kenneth Must Die. Het lijkt op de PC een beetje verbonden te zijn aan doorraggen op je spatiebalk in turbo modus. Zodra ik daar mee stopte en het doorraggen voortzette via de muis, liepen deze kasten niet meer vast (weer een geweldig gevolg van het afschaffen van de autoplay functionaliteit - lekker doorgaan zo, beste overheid). Beide kasten waren echter wel steeds direct hersteld na een refresh, dus ik denk dat we met redelijke zekerheid kunnen stellen dat het probleem inmiddels niet meer speelt.

Voor mij is dit persoonlijk een wijze les geweest om als dit soort dingen gebeuren in het vervolg gelijk melding te doen en de boel verder met rust te laten door een stukje geduld toe te passen. Zoals hier direct in het begin ook al gesuggereerd werd. Achteraf gezien had ik natuurlijk liever niet geweten hoe hoog die random resultaten in de graphics konden oplopen, gezien de stress die dat met zich mee heeft gebracht.

Ik wil iedereen nogmaals bedanken die een bijdrage geleverd heeft aan dit topic. Het was een nagelbijtertje, maar ik kon al vrij snel uit de frustratie en de onzekerheid stappen. Dit mede doordat jullie met allerlei logische verklaringen kwamen. Ik vind dit een hele fijne community, dus ik zal van mijn kant uit ook wat vaker uit de lurk modus treden en onder andere mijn leukere wins (+1000x) nadat ze vallen blijven delen in het daarvoor bestemde screenshot topic.

De droom om eens een max win te halen op een NoLimit kast blijft voor mij staan, en ik heb in ieder geval dus nog een doel. Als ik die max win wel had gehaald had ik het spelletje uitgespeeld en was ik natuurlijk per direct gestopt met gokken...das ook zoiets 😉

Edited by devad
  • Like 7
  • Thanks 2
Posted

Vervelend verhaal, maar wel sterk hoe je hierop reageert! Realistisch en onderbouwd met feiten in plaats van emoties, top! Hopelijk komt die max win snel jouw kant op, het is je iig gegund!

  • Like 2
Posted
3 uur geleden zei DeValsspeler:

Complimenten voor je volwassen reactie op dit hele gebeuren, een voorbeeld voor menigeen die tegen problemen aanloopt. Aardig blijven is de key.

Ook goed om het verschil in klantenservice te zien. Dikke pluim voor Hommerson en een koude douche voor Fairplay voor niet eens reageren.

Mooi verwoord, denk dat dat de spijker op zn kop is.

  • Like 2
Posted

Nog even iets wat ik volledig over het hoofd heb gezien en misschien kan helpen bij evt. toekomstige gevallen om ze direct plat te slaan. NLC kent ook een geschiedenis functie binnen de kasten zelf. Hier zie ik de kapotte ronde duidelijk staan met als eindsaldo "NaN" ipv een getal. De daadwerkelijke win staat er echter wel duidelijk bij. De replay knop leidt hier tot een internal server error.

image.png.b7dffdd02567dfc380d8faf9e8ac9c7d.png

Posted
Op 13-5-2024 om 16:13 zei devad:

Je drukt op spin en vervolgens zegt de RNG op de server tegen de graphics bij de client "geef deze knakker een win uit een hogere tier, lagere tier of een deadspin ter waarde van 'x'.

Klotp, zo hadden wij vorig jaar mei geloof ik de nieuwe NLC "Disturbed" gelanceerd. Op dag 1 viel er een max win en 10 dagen later weer. De max win kans is 1 in 10 miljoen spins. In feite hadden wij als casino dus pech, kan gebeuren :)

  • Like 1
Posted
1 minuut geleden zei jantje:

Klotp, zo hadden wij vorig jaar mei geloof ik de nieuwe NLC "Disturbed" gelanceerd. Op dag 1 viel er een max win en 10 dagen later weer. De max win kans is 1 in 10 miljoen spins. In feite hadden wij als casino dus pech, kan gebeuren :)

Ah de eerste kast met hun "God spin". Zit ik ook nog regelmatig op te schieten, groot liefhebber van Disturbed. Heeft mij vele mooie winsten gegeven. Das nu een nieuw dingetje, hebben ze ook in Nine to Five, Brick Snake en Land of the Free verwerkt.

  • Like 1
  • 1 month later...
Posted

Even een kort bericht over Hommerson.

Gister (zeer vlot) kunnen aanmelden.

Wat mij opviel is dat je om de ongeveer 40 minuten automatisch wordt uitgelogd en daarna weer automatisch ingelogd, zeer irritant. Dit gebeurde gelukkig niet tijdens een live game maar tijdens het spinnen van slots.

Uiteindelijk toch redelijk wat gewonnen en de uitbetaling was ook zeer snel.

  • Like 1
Posted
2 minuten geleden zei Timmy31:

Wat mij opviel is dat je om de ongeveer 40 minuten automatisch wordt uitgelogd en daarna weer automatisch ingelogd, zeer irritant. Dit gebeurde gelukkig niet tijdens een live game maar tijdens het spinnen van slots.

Browser issue oid? Heb ik nog nooit gehad daar dit. Speel zelf via Chrome.

Posted (edited)
14 minuten geleden zei Timmy31:

ik speel ook via chrome, heb dit bij geen enkel ander casino.

Hmm weird. Misschien gaat er iets mis in hun software dan op dit moment. Hoop niet dat ze ook van die gare popups aan het implementeren zijn zoals bij Leo en BetMGM, om de 40 minuten is wel redelijk specifiek nl. Kan het helaas niet checken nu, want zit aan m'n stortingslimiet bij hun atm. Zal binnenkort eens voor je kijken of het in mijn account dan ook speelt.

Edit: Welke slots provider heb je zitten spelen?

Edited by devad
  • Like 1
Posted
29 minuten geleden zei Timmy31:

van alles, en ja ook de no limits slots😀

Ok check, zodra ik weer kan storten ga ik even kijken of ik 't kan reproduceren. Zo ja dan gaan we er mee richting support. Kom er nog op terug bij je!

  • Like 1
Posted

Top, hou me op de hoogte.

Wat mij ook is opgevallen is dat nadat je 3x een verkeerd wachtwoord invoert (kan iedereen wel eens overkomen) je account direct wordt bevroren. Bij de meeste andere online casino's kan je het na 15 minuten weer proberen, of zelfs na 3x foutief aangeven dat je het wachtwoord vergeten bent. Bij de FAQ zoeken naar mogelijke oorzaken, niks gevonden. Direct richting de helpdesk, maar het was een uurtje of 6 in de ochtend en dan is er alleen een irritante bot die jou vraag met betrekking tot bevriezen van een account niet kan beantwoorden. Om ongeveer 9 uur nog eens proberen, en toen was er ene Willem van de helpdesk, die gaf aan dat mijn account bevroren was wegens het verkeerde wachtwoord, of ik een mail wou krijgen met een optie tot herstel?, ja graag en zo was het ook gelijk gefixt.

  • Thanks 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.