Spring naar bijdragen

dubbel accaunt 777


Aanbevolen berichten

goededag 

 

ik heb dut weekend een account aangemaakt bij 777 nadat ik deze heb gesloten op 711 kon ik ook een nieuw account aanmaken en bij bingoal is dat ook mogelijk ik heb dezelfde iban en id kaart en bank gebruikt ik weet dat het raar is om een nieuw account aantemaken terwijl ik hem gesloten had maar ik dacht mocht het niet mogelijk zijn dan moet dat ook niet lukken ik heb alleen een andere email gebruikt netzoals bij bingoal en 711 intussen mijn account afgerond bij 777 netjes limiet ingesteld en 150 gestort dit opgespeeld en daarna is mijn account gesloten door hun hoezo heb ik er wel 1 aan kunnen maken lol ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Rudi:

^^ voor jou:

https://cruksregister.nl/

 

nou nee lol een berichtje naar de ksa ja er wordt geadverteerd met na sluiting mag je na 30 dagen een nieuw accaunt aanmaken dus ja en om mijne nou te sluiten na dat ik gestoort heb is niet netjes dus ga ik maar naar de kanspeel autoriteiten is heel eenvoudig om daar een klacht te doen heb tenslotte mijn zelfde id iban alles gebruikt 150 hoef ik niet terug maar er is iets niet goed bij hun dit hoort niet te kunnen iemand kan zich permanent uitsluiten en zo weer een nieuwe aanmaken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^  de casino's blijven hier duidelijk in gebreke door gebrekkige controle op duplicaten, daarmee de deur open latend voor gokverslaafden die niet in cruks staan.

Je breekt zelf ook de T&C's van alle casino's door duplicaat accounts aan te maken, well played.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rudi:

^^  de casino's blijven hier duidelijk in gebreke door gebrekkige controle op duplicaten, daarmee de deur open latend voor gokverslaafden die niet in cruks staan.

Je breekt zelf ook de T&C's van alle casino's door duplicaat accounts aan te maken, well played.

Bedankt voor uw melding. Wij gebruiken meldingen om te bepalen of meer mensen dezelfde klachten hebben zodat we weten naar welke onderwerpen wij onderzoek moeten doen.

 

711 geeft duidelijk aan u kunt na 30 dagen een nieuw account aanmaken bingoal ook ik heb mijn limieten erg laag staan gelukkig nog geen procent van mijn budget maar wat als iemand duizenden euros op deze manier kwijt is gaat mij alleen om principe ik denk nou als niet toegestaan is kom ik de id controle niet door maar het ging super makkelijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ROELETTE:

Ik vind het een raar verhaal! Waarom zou je je account sluiten en daarna toch weer willen openen? Denk dag @Rudi nu wellicht de beste tip heeft gegeven 😅

dacht laat nog is proberen en tips zijn altijd welkom maar niemand bepaald voor mij of ik mezelf inschrijf of niet want dan kan ik ook wel even beginnen lol maar laat ik dat maar niet doen feit is gewoon dat er iests helemaal fout gaat op 777.nl en hun hun zaakjes niet op orde hebben met enkelt een ander email adres vraag je zo een nieuw accaunt aan bizar !!!!! ik heb dit gemeld bij de ksa om in de toekomst mensen te beschermen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In geval van 711 staat eea gewoon in de voorwaarden en zij committeren zich er aan dat ze niet GPDPR gerelateerde gebruikersgegevens binnen een maand verwijderd hebben. Zal er bij 777 vast niet ver naast zitten. Daarnaast kan ik me voorstellen dat de initiele cruks-controle bij inschrijving van een nieuw account leidend is om een account te weren, daar is het immers voor bedoeld en dat voorkomt ook dat ze elke inschrijving met het handje moeten nakijken. Zou inderdaad beter zijn als dit wel werd gedaan, maar personeel is ook niet gratis en je wilt niet dat je bij elke inschrijving dagen moet wachten tot je toegang kunt verlenen. Het niet aanmaken van dubbele accounts leggen ze dan ook bij de verantwoordelijkheid van de speler neer.

Het is verboden om meerdere Gebruikersaccounts aan te maken. Het Gebruikersaccount is persoonlijk en staat op naam van de Speler en kan op geen enkele wijze aan een derde worden overgedragen, zelfs niet gratis.

Indien 711 BV zou ontdekken dat een Speler meer dan één Gebruikersaccount heeft, behoudt 711 BV zich het recht voor om alle accounts van de Speler te blokkeren, met inbegrip van alle transacties verbonden aan de Gebruikersaccounts, tot de Speler nog slechts één Gebruikersaccount heeft.

De Speler kan te allen tijde het Gebruikersaccount afsluiten door:

Een email te sturen naar [email protected]
De Live Chat te contacteren

711 BV verbindt zich er toe om de afsluiting binnen 30 werkdagen te laten gebeuren. Alle gegevens van de Speler, het Gebruikersaccount en het Spelersaccount die 711 BV ter beschikking heeft en die niet onder een wettelijke bewaringsplicht vallen, worden verwijderd van de databank.

Het saldo op het Spelersaccount wordt overgemaakt aan de geverifieerde tegenrekening.

De Speler kan steeds opnieuw een account aanmaken met zijn identiteitsgegevens na afsluiting  van zijn Gebruikersaccount.

Belangrijkere vraag is waarom je dit doet? Je schrijft je uit met een reden neem ik aan. Je had ook een cooldown periode kunnen pakken oid, maar je kiest voor verwijdering van je accounts waarna je later weer terug komt. Schijnbaar is een stap richting Cruks waarin je hetzelfde resultaat bereikt had dan nog een brug te ver. De enige reden om je actief met dit soort zaken bezig te houden, het weggaan om vervolgens weer terug te komen ed is dat je een gokprobleem hebt. Face de facts en doe er wat aan zou ik zeggen in de vorm van cruks+gamban/gamstop. Lage limieten heb je ook zo omzeild en een stap richting illegaal aanbod zonder limieten is zo gezet. Uiteraard allemaal zelf weten maar je speelt wel met vuur imo afgaande op jouw verhaal hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei devad:

In geval van 711 staat eea gewoon in de voorwaarden en zij committeren zich er aan dat ze niet GPDPR gerelateerde gebruikersgegevens binnen een maand verwijderd hebben. Zal er bij 777 vast niet ver naast zitten. Daarnaast kan ik me voorstellen dat de initiele cruks-controle bij inschrijving van een nieuw account leidend is om een account te weren, daar is het immers voor bedoeld en dat voorkomt ook dat ze elke inschrijving met het handje moeten nakijken. Zou inderdaad beter zijn als dit wel werd gedaan, maar personeel is ook niet gratis en je wilt niet dat je bij elke inschrijving dagen moet wachten tot je toegang kunt verlenen. Het niet aanmaken van dubbele accounts leggen ze dan ook bij de verantwoordelijkheid van de speler neer.

Het is verboden om meerdere Gebruikersaccounts aan te maken. Het Gebruikersaccount is persoonlijk en staat op naam van de Speler en kan op geen enkele wijze aan een derde worden overgedragen, zelfs niet gratis.

Indien 711 BV zou ontdekken dat een Speler meer dan één Gebruikersaccount heeft, behoudt 711 BV zich het recht voor om alle accounts van de Speler te blokkeren, met inbegrip van alle transacties verbonden aan de Gebruikersaccounts, tot de Speler nog slechts één Gebruikersaccount heeft.

De Speler kan te allen tijde het Gebruikersaccount afsluiten door:

Een email te sturen naar [email protected]
De Live Chat te contacteren

711 BV verbindt zich er toe om de afsluiting binnen 30 werkdagen te laten gebeuren. Alle gegevens van de Speler, het Gebruikersaccount en het Spelersaccount die 711 BV ter beschikking heeft en die niet onder een wettelijke bewaringsplicht vallen, worden verwijderd van de databank.

Het saldo op het Spelersaccount wordt overgemaakt aan de geverifieerde tegenrekening.

De Speler kan steeds opnieuw een account aanmaken met zijn identiteitsgegevens na afsluiting  van zijn Gebruikersaccount.

Belangrijkere vraag is waarom je dit doet? Je schrijft je uit met een reden neem ik aan. Je had ook een cooldown periode kunnen pakken oid, maar je kiest voor verwijdering van je accounts waarna je later weer terug komt. Schijnbaar is een stap richting Cruks waarin je hetzelfde resultaat bereikt had dan nog een brug te ver. De enige reden om je actief met dit soort zaken bezig te houden, het weggaan om vervolgens weer terug te komen ed is dat je een gokprobleem hebt. Face de facts en doe er wat aan zou ik zeggen in de vorm van cruks+gamban/gamstop. Lage limieten heb je ook zo omzeild en een stap richting illegaal aanbod zonder limieten is zo gezet. Uiteraard allemaal zelf weten maar je speelt wel met vuur imo afgaande op jouw verhaal hier.

het gaat om 777 de regelement van 711 is iets anders  mijn punt is dit hoort niet mogelijk te zijn voor de gein op andere casino's geprobeerd waar ik uitgesloten bent en daar lukt het niet om een nieuwe aantemaken met enkelt een ander email ik kon bij 777 duizenden vergokken terwijl ik uitgeschreven ben dit moet ten alle tijden niet kunnen en daarom heb ik de ksa heel netjes en duidelijk aangeschreven 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei geenGokker:

Heb ook ooit m'n account op 777 gesloten, onder ander mailadres kan je dus nieuwe aanmaken en dan weer de welkomstbonus incasseren? En je krijgt dan geen problemen als je iets wil laten uitbetalen?

de welkomstbonus is vaak per speler en per (IP) adres. Als ze erachter komen, kunnen ze inderdaad besluiten het geld niet uit te betalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei geenGokker:

Heb ook ooit m'n account op 777 gesloten, onder ander mailadres kan je dus nieuwe aanmaken en dan weer de welkomstbonus incasseren? En je krijgt dan geen problemen als je iets wil laten uitbetalen?

bij 777 mag je geen nieuwe aanmaken alleen is het mij wel heel simpel gelukt op 711 en Bingoal is dit wel mogelijk en is het op Bingoal niet mogelijk om een nieuwe bonus te ontvangen en bij 711 zullen ze eerst handmatig controleren of ze jou wel een tweede accaunt willen laten openen dit wordt eerst beoordeeld en binnen twee dagen word er een besluit genomen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn casino's niet AVG-technisch verplicht om alle persoonlijke data na een bepaalde periode van inactiviteit te verwijderen uit hun systemen? Volgens mij kan je ook een verzoek indienen wat ze vervolgens moeten uitvoeren. Technisch gezien zou het dus mogelijk moeten zijn om een account te sluiten --> tijd te wachten totdat gegevens zijn verwijderd --> nieuwe bonus aanvragen. Als het casino dan moeilijk komt doen weet je in ieder geval dat ze niet helemaal AVG-proof zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.