Spring naar bijdragen

1- 3 - 2 - 4 methode.


babboe

Aanbevolen berichten

Vandaag ga ik op een Megastar de 1-3-2-4 methode uitproberen.

Ook weer een manier van ( kleuren ) spelen met betrekkelijk weinig risico voor de speler in kwestie.

Op de andere box ga ik 2 puntjes op het middelste dozijn zetten en daarbij 1 puntje op carré 22-23-25-26.

Het zijn maar probeersels uit theorie. Eens kijken wat de praktijk doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is het idee bij unit 1.

Bij unit 2 begin ik met 1 puntje op een willekeurige enkelvoudige kans. Heb ik een treffer met die ene punt dan zet ik er meteen daarna 3 in. De serie gaat dan verder met 2 punten ( ongeacht win of verlies op de vorige spin ). Als afsluiting speel je 4 punten. 

Je begint alleen met de 1-3-2-4 methode als de eerste inzet van 1 puntje raak is. 

Als de eerste inzet van 1 punt mis is , blijf je op 1 punt. Is die ene punt raak dan maak je de serie helemaal af..

Daarna begin je weer - ongeacht of het nu goed of slecht gaat - met 1 punt  , en het ritueel begint weer van voor af aan.14802489729951202318767.jpgDit is een andere speelwijze die ik heb opgemerkt bij een speler. Volgens hem is dit een methode waarbij de speler op zeker moment een paar euro op winst komt.

We zullen zien....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

roulettesystemen.nl/1-3-2-6-systeem.html Hier is het 1 - 3 - 2 - 4 systeem van afgeleid. Ook een soort van ''aanvallen'' als de serie een beetje meezit.

Het idee bij ons clubje is dat je alleen begint met 1 fiche. Pas als je treft met die ene fiche ga je met het 1-3-2-4 systeem beginnen en maak je het ook af. Daarna begin je weer opnieuw met 1 stukje en wacht je tot je weer treft.

Weer een veilig systeem waarbij je zelf kunt kiezen op welke enkelvoudige kans je besluit verder te gaan. ( Kan trouwens ook bij Oscar's grind of Tarsoj ).

Er zal hopelijk een dag aanbreken dat ik het op een Megastar fatsoenlijk kan uitproberen. Online ziet het er goed uit !

De andere speelwijze viel mij op door dat simpele carreetje op 22-23-25-26. Bij deze vier nummers pak je een bijna perfect ''kruis'' als je op het roulettewiel kijkt.

European_Roulette_wheel.png

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei JackPot:

Maar toch speel jij ook een bepaald systeem als je roulette speelt toch @jordi22 en ben je er dus heilig van overtuigd dat de automatische roulette 100% random is?

Ik speel meestal de grote serie, omdat ik dit makkelijk inzetten vindt :P En als het balletje in de buurt van de 0 valt zit ik goed. Maar ik denk dat hij inderdaad 100 % random is en dus 100 % eerlijk !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat ik voorheen ook dezelfde mening deelde als die van @jordi22, maar ben door bepaalde foto's die recent online zijn geplaatst wel daarvan afgestapt. Ik ben nu wel van mening dat er bepaalde roulette kasten inderdaad  op welk manier dan ook geprogrammeerd zijn ofzo, want 5x dezelfde nummer achter elkaar vallen lijkt mij vrijwel onmogelijk!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dopey:

Ik moet zeggen dat ik voorheen ook dezelfde mening deelde als die van @jordi22, maar ben door bepaalde foto's die recent online zijn geplaatst wel daarvan afgestapt. Ik ben nu wel van mening dat er bepaalde roulette kasten inderdaad  op welk manier dan ook geprogrammeerd zijn ofzo, want 5x dezelfde nummer achter elkaar vallen lijkt mij vrijwel onmogelijk!
 

Die foto van 5 keer hetzelfde nummer kwam zelfs van mij ! En toch denk ik nog altijd dat de roulette eerlijk is. Zolang niemand mij een antwoordt op de vraag kan geven: waarom zouden ze hem manipuleren als ze al 2.7 % voorlopen elke draai op elke speler. Dan blijf ik heilig gevoelen dat het eerlijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei jordi22:

Die foto van 5 keer hetzelfde nummer kwam zelfs van mij ! En toch denk ik nog altijd dat de roulette eerlijk is. Zolang niemand mij een antwoordt op de vraag kan geven: waarom zouden ze hem manipuleren als ze al 2.7 % voorlopen elke draai op elke speler. Dan blijf ik heilig gevoelen dat het eerlijk is.

Laat ik wel duidelijk zijn dat ik dus de online kasten bedoel he, niet de roulette in HC.

Tsja, waarom maar 2.7% pakken als je meer kunt pakken zonder dat men dat door heeft? De vraag is juist hoe ze dat in godsnaam voor elkaar krijgen. Want je kan mij niet vertellen dat die 5x achter elkaar op nummer 34 gewoon puur random is. Weet je wel wat die kans is, dat is echt onmogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dopey:

Laat ik wel duidelijk zijn dat ik dus de online kasten bedoel he, niet de roulette in HC.

Tsja, waarom maar 2.7% pakken als je meer kunt pakken zonder dat men dat door heeft? De vraag is juist hoe ze dat in godsnaam voor elkaar krijgen. Want je kan mij niet vertellen dat die 5x achter elkaar op nummer 34 gewoon puur random is. Weet je wel wat die kans is, dat is echt onmogelijk.

Maar weet je ook hoeveel roulettes er staan op de wereld. En hoeveel draaien er per uur zijn op elke roulette samen. Dan is die kans er opeens wel :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jordi22:

Blijf het interessant vinden dat jullie al de systemen uittesten en zelfs nieuwe systemen verzinnen. Ik blijf het toch zo zien. Je loopt elke draai 2.7 % achter wat je nu doet/speelt/verhoogd. 

Ja en nee.  

Ja ; standaard loopt de speler 2,7 % achter. Als je gaat spelen op bijvoorbeeld een dozijn ( laten we zeggen dozijn 13 tot en met 24 ), die tien keer op rij niet is geweest , klopt het 2,7 % voorbeeld niet helemaal meer exact.

Nee ; bij dat desbetreffende dozijn kun je dan ook weer berekeningen gaan maken hoeveel dit dozijn niet in beeld is geweest op de statistieken. Er is ook nog een rekensom hoeveel dit dozijn op dit moment " achterloopt " op de andere twee dozijnen. Die rekensom van hoeveel dozijn 13-24 " achterloopt " voert als het ware een oplopende ( progressieve ) strijd met de berekening van 2,7% van het algehele huisvoordeel.

Ga je nu als speler pas inzetten ( aanvallen,  toeslaan ) als het meezit , in plaats van tegenzit dan is dat huisvoordeel ineens een stuk minder belangrijk geworden.

Neem als voorbeeld het Oscar's grind inzetsysteem bij een spelletje blackjack. Je zet steeds een tientje in. Krijg je constant een ongunstige hand ; dan blijf je bij je tientje ; je verhoogt helemaal niks.

Maar de hele tijd ongunstige kaarten krijgen is volgens de wet der logica erg klein , het zou immers betekenen dat de bank consequent de goede kaarten trekt , en jij krijgt steeds de waardeloze kaarten. Dat kan niet , tenzij er gefraudeerd wordt.

Nu krijg je een goede hand en je wint. Je hebt een losing streak achter de rug , de kans dat je nu een keertje een winning streak tegemoet kan gaan is zeker aanwezig , immers ; je moet op dat moment dan wel een zeer ongelukkige pechdag hebben wil je steeds een stel waardeloze kaarten krijgen.

Als je hebt gewonnen ga je pas verhogen. Je zet je winst nu gelijk in. Twee tientjes inzet. Als je weer wint doe je er 1 tientje bij , je gaat dus niet verdubbelen , maar je speelt je methode. Drie tientjes dus. Als je deze 3 ook wint ga je naar vier tientjes. Dat is progressief ophogen. Als je de 4 tientjes inzet verliest , dan ga je ogenblikkelijk weer terug naar de basis ; je inzet van 1 tientje. En dan begint het hele spelletje weer van voren af aan , je gaat dan pas weer verhogen als de kaarten je weer gunstig gezind zijn.

Zo doe je het precies hetzelfde bij roulette ; je springt pas in als je in de lift zit. Het risico voor de speler wordt aanzienlijk gereduceerd. En daar kun je van profiteren.

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei jordi22:

Maar weet je ook hoeveel roulettes er staan op de wereld. En hoeveel draaien er per uur zijn op elke roulette samen. Dan is die kans er opeens wel :P

Wat bedoel je daarmee?die kasten zijn niet van dezelfde eigenaar. Denk ook niet dat alle kasten dan gefixt zijn ofzo, ik denk dat het alleen wel mogelijk is.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei TheGreatOne:

Fantastisch. @eurobsgame Zullen we een keertje een dag optrekken met Babboe en lekker roulette gaan spelen :-)

Klinkt aanlokkelijk @TheGreatOne . Maar de laatste twee keren dat ik niet - zelf  ( dus met een ander )  ging spelen , eindigden in dik verlies . Dat verlies werd   daarna weer ingehaald werd door grote winsten in vervolgsessies waar ik wel alleen speelde :-) 

Dus moet er over nadenken. Ik probeer op dit moment heel secuur het " goede " te doen , zodat mijn bankroll zich optimaal verder ontwikkelt . 

Binnenkort zak ik een update doen  in mijn eigen topic "ervaringen met de Megastar roulette " . 

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei rhellevo:

27 staat er naar twee keer op

Ik speelde 27 buren. De 6 staat er ook op, de 6 is een directe buur van de 27.

Overigens hoorde ik later dat er nog heel vet gewonnen was op diezelfde 27 buren ; nog lange tijd is dit doorgegaan , toen ik al lang weer thuis was. Zeer ongewoon dat dat zo lang geduurd heeft. Ook zeer ongewoon dat het gewoon doorging met alle units bezet.

Vandaag heb ik gelukkig ongestoord kunnen spelen zonder daar ''last'' van te hebben , de 1-3-2-6 methode is lekker hoor ! Je kunt vrijwel niet stuk ; hoe je het uitvoert is volgens mij ook niet eens zo belangrijk , ik ging gewoon van links naar rechts steeds alle enkelvoudige kansen af.

Ik begon dus met 1 stukje ter waarde van 5 punten ( 1 euro ) op 1/18 , daarna 3 stuks op even , dan 2 stuks op rood , en tot slot 6 stukjes op zwart. Om dan weer met 1 stuk te beginnen op odd , 3 stuks op 19/36 , en weer van links naar rechts met 2 stuks op 1/18. Zo steeds het rijtje af , netto winst ruim 50 euro , bankroll 500 euro , is 10% , dat noem ik netjes zonder stress.

Nu was het wel zo dat ik de zes euro bet opvallend vaak raak had vandaag , dus deze uitslag kan weleens ietwat geflatteerd zijn.

Wordt ongetwijfeld vervolgd....

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Morgen ( vandaag dus ) , het 1-3-2-4 systeem ( en 1-3-2-5 plus 1-3-2-6 ) eens stevig in de praktijk gaan testen , die online wieltjes voelt toch anders als the real thing.

Vooral 1-3-2-6 op EK bieden mijns insziens goede mogelijkheden om behoorlijk op safe te spelen , omdat als je de eerste draaien treft ; je in feite niet meer stuk gegooid kunt worden , hooguit quitte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer veel variatie mogelijk bij 1-3-2-4 , en andere methode's van ophogen op deze manier van spelen op enkelvoudige kansen.

Het mooiste vind ik dat je zelf bepaalt hoe ''veilig'' je wilt spelen , en dat je op een gegeven moment er voor kunt kiezen om te switchen naar een hogere eindbet ; m.a.w , als je rustig begint op welke enkelvoudige kans die je ook maar kiest , kun je zeggen van , okee ik begin met 1 fiche en wacht net zo lang tot ik tref , daarna zet ik 3 fiches in en hopelijk is die ook raak. Volgens de 1-3-2-4 methode zit je nu redelijk gebeiteld , want als je de eerste bet hebt gewonnen sta je plus 1 in de winst. Bij de tweede bet zet je drie stuks in en wanneer je die hit sta je er 3 plus 1 = 4 in de winst.

Dan komt het stapje terug en gok je twee fiches , als je die mist heb je logischerwijs nog twee fiches winst.....is ie raak , dan is de totaalwinst opgelopen naar 6 fiches.

En dan sta je er weer goed voor , je keuzes zijn op dit moment legio. Je kunt kiezen om de 1-3-2-6 bet te spelen , en je totaal aantal gewonnen fiches ( 6 stuks ) ineens op het spel te zetten....is die poging mis , dan sta je weer waar je begonnen was , maar verlies heb je niet , als hij raak is , dan gaan we praten ; je hebt dan weer een uitstekend uitgangspunt om verschillende methodes van de 1-3-2....kies zelf maar methode uit te gaan kiezen.

Fijne en heel veilige manier van spelen op enkelvoudige kansen. Ga ik zeker proberen verder uit te zoeken , en waar mogelijk te verbeteren om een mooie strategie te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.rouletteforum.cc/index.php.?topic=841.0

Hier nog een interessant topic over deze strategie , en mogelijkheden die besproken worden.

Mooie uitleg door TS en nuttige vragen , deze methode is een winner !

Het valt bij de Engelsen allemaal onder de term ''Regression progression play'' , dus feitelijk komt ook deze methode neer op het welbekende ladder systeem , waarbij de speler veel minder risico's neemt dan te gaan Martingalen op enkelvoudige kansen. De 'aanval' kun je als speler ook hier pas echt gaan inzetten als je op alle vier de spins ( 1-3-2-4 ) een hit heb gehad. 

Dan kun je wederom alle kanten op , of je houdt vast aan 1-3-2-4. Of je gaat in de verdubbeling ; 2-6-4-8.

Wanneer je 2-6-4-8 overleefd , dan wordt deze methode een serieuze mogelijkheid om een flinke trekker te maken. Ik zit alleen nog even goed te kijken wanneer er sprake is van een misser in de tweede rij (2-6-4-8) , en wat dan wijsheid voor de speler zal zijn , back to the basics ? Of  ( onnodige ) risico's nemen ?

Dit weekend weer wat om handen wanneer ik ga spelen ,haha.

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.