Spring naar bijdragen

1- 3 - 2 - 4 methode.


babboe

Aanbevolen berichten

Vandaag weer gespeeld en info gezocht op het internet over progressief inzetten op de roulettetafel. het valt me op dat dit veel meer leeft bij de Engelsen , die er vele , vele ( hele nuttige en weloverwogen ) beschouwingen over loslaten.

Zoals in dit draadje;  http://www.vlsroulette.com/index.php?topic=85.0

Ze pluizen diverse progressieve manieren van spelen werkelijk tot op de bodem uit ; mooi leesvoer.

Ik kwam vandaag niet zover , op de Megastar waar ik bezig was viel zo vaak 4 buren , dat je een dief van je eigen portemonnee was als je die sector niet ging spelen. Maar ik pakte op een gegeven moment een extra box erbij en heb daar de 1-3-2-6 methode uitgeprobeerd , maar alleen uit de startblokken gaan als de eerste twee bets raak zijn....zo niet ; gewoon wachten tot het 'loopt' en dan verder spelen , en dan dat weer in de verhoging gooien ; dus heb je alle vier de bets gehit , dan wordt het in plaats van 1-3-2-6 , 2-6-4-12. Als je de mazzel hebt om daar door te komen kun je weer omhoog gaan....4-12-8-24 , enz.

Stel je mist bijvoorbeeld de 6 bet in de tweede poging , dan nog sta je op winst , en kun je weer met 1-3-2-6 of 1-3-2-4 gaan beginnen. Zeer interessante methode , die ik helemaal ga uitzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Hallo lees al een tijdje mee op dit forum. Vind het wel leuk om ook nu mijn ervaringen te delen. Gisteren dit systeem gespeeld in HC te Utrecht met een start van 50 euro binnen 1 uur 94 euro van gemaakt. We speelden gewoon continue door ongeacht winst of verlies op kleur.

Groet Donny.

bewerkt door Donny (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, 

Ik zal mijn eigen ook even voorstellen. 

Ook net zoals Donny lees ik al voor een langere tijd mee op dit forum. Sinds januari dit jaar ben ik begonnen met roulette

Nu ik op dit forum al veel heb gelezen over het roulette wil ik zelf ook mijn ervaringen gaan delen met jullie.

Vanavond zal ik ook het 1-3-2-4 systeem gaan spelen en het 3-2-5 systeem.

Hier zal ik jullie ook van op de hoogte houden ?!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei against the odds:

Een voordeel te behalen?

ben benieuwd ga het zeker volgen

Ik zelf denk dat een 3 stappen systeem beter uit zal gaan pakken dan een 4 stappen systeem aangezien ik vaker zie dat 3x de zelfde kleur valt i.p.v. 4x. en als je dan gaat kijken naar het 4 stappen systeem, verlies je vaak je hoogste inzet. En dat wil natuurlijk niemand haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals beloofd mijn ervaring over het 1-3-2-4 systeem en het 3-2-5 systeem.

Gisteren begonnen met het 1-3-2-4 systeem, dit systeem is inderdaad een goed systeem. Maar wat soms wel jammer was en waar ik al bang voor was is dat je grootste inzet (bij mij in ieder geval) telkens niet viel. Maar toch heb ik winst kunnen maken met dit systeem.

Het 3-2-5 systeem heeft mij gisteren de meeste winst gegeven. De getallen vielen vaker 3x achter elkaar als 4x. En zelf 1x viel er 11x zwart ?!

 

De uiteindelijke winst die ik gisteren heb behaald: €50,- mee genomen en ik ging met €230 euro naar huis!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

@Don de Baron , geweldig om te lezen dat er ook nog mensen bestaan die niet alleen maar negatief denken , maar de daad bij het woord voegen , en gewoon lekker gaan winnen op de roulette. En ja , de wetten van de roulette gelden helaas ook hier , dat het idd lijkt alsof de laatste bet vaker mis is dan de voorgaande.

Maar in principe heb je dan NOG winst ; de laatste bet van 4 is feitelijk de kers op de taart.

Mooi ! Die 3-2-5 inzet , daar zit potentie in ! Kortere sessie , dus meer kans om te hitten.

Gelijk overstappen naar 6-4-10 ? Of denk ik nu te makkelijk ? Ik heb het nog niet in het 'eggie' geprobeerd , maar dat komt er aan. ( misschien een uitdaging om dit te gaan combineren met Oscar''s Grind of Tarsoj ?) , dit weekend ff de baan op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 13-4-2017 om 22:12 zei babboe:

@Don de Baron , geweldig om te lezen dat er ook nog mensen bestaan die niet alleen maar negatief denken , maar de daad bij het woord voegen , en gewoon lekker gaan winnen op de roulette. En ja , de wetten van de roulette gelden helaas ook hier , dat het idd lijkt alsof de laatste bet vaker mis is dan de voorgaande.

Maar in principe heb je dan NOG winst ; de laatste bet van 4 is feitelijk de kers op de taart.

Mooi ! Die 3-2-5 inzet , daar zit potentie in ! Kortere sessie , dus meer kans om te hitten.

Gelijk overstappen naar 6-4-10 ? Of denk ik nu te makkelijk ? Ik heb het nog niet in het 'eggie' geprobeerd , maar dat komt er aan. ( misschien een uitdaging om dit te gaan combineren met Oscar''s Grind of Tarsoj ?) , dit weekend ff de baan op.

Ik ga nu weer eens een sessie doen online op unibet. Jullie zullen de uitslag weer horen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 24-4-2017 om 13:29 zei Don de Baron:

Ik ga nu weer eens een sessie doen online op unibet. Jullie zullen de uitslag weer horen! 

Geweldig , de 1-3-2-4 methode is een blijvertje hoor ! En als je dan alleen maar uit de startblokken gaat wanneer je de eerste bet van 1 fiche hebt gehit , ben je feitelijk niet te slopen , of je veel gaat winnen is weer wat anders , maar de risico's om grandioos op je smond te gaan , heb je op deze manier geminimaliseerd , ik ben ook heel benieuwd naar de uitslag !

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.