Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Overkoepelende limitieten voor online kansspelen en hoe dit te realiseren  

36 stemmen

1. 1. Moeten er overkoepelende limitieten komen en strengere regels voor online kansspelen?

• JA
      12
    • NEE
      22
    • ANDERS, namelijk
      2

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
1 minuut geleden zei Mistral:

Ja, ik tune bij deze uit. Wat ben jij vermoeiend zeg.

Zou zeggen doe een dutje✌️

Geplaatst
4 minuten geleden zei Mistral:

Ja, ik tune bij deze uit. Wat ben jij vermoeiend zeg.

Z'n zwaar leven moeilijk moeilijk moeilijk 😂😂😂

Zojuist zei Mistral:

Goed idee. Word jij dan eens wakker?

Alleen wanneer het me uitkomt toch?

Voor de duidelijkheid ik heb lang geprobeerd het netjes te houden en hu ga ik even ertegen in

Geplaatst
1 uur geleden zei TheTurtle:

Laten we het gezellig houden a.u.b.

Ook in dit topic geldt, wanneer je een brandje sticht moet je hem ook zelf blussen. 

Het Onetime forum is voor iedereen. Ik begrijp dat voor sommige de gemoederen hoog oplopen. 

Zoals een van mijn vorige werkgevers altijd zei: “De toon maakt de muziek.” 

Voor de doven- en slechthorenden onder ons.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Mistral:

Voor de doven- en slechthorenden onder ons.

En geen uitknop kunnen vinden... hulp nodig?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Winning:

En geen uitknop kunnen vinden... hulp nodig?

Gast, mij krijg je niet op de kast hoor. Je verspild alleen je energie maar.

Daarnaast moet je de definitie van tunen even opzoeken. Hint:  Afstemmen op iets anders, in plaats van uit zetten.

Als jij hier verder het topic wilt blijven vervuilen, wens ik je veel plezier met het voeren van een monoloog.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Mistral:

Gast, mij krijg je niet op de kast hoor. Je verspild alleen je energie maar.

Daarnaast moet je de definitie van tunen even opzoeken. Hint:  Afstemmen op iets anders, in plaats van uit zetten.

Als jij hier verder het topic wilt blijven vervuilen, wens ik je veel plezier met het voeren van een monoloog.

Ga ik zeker doen vooral als jullie blijven reageren haha...

Nogmaals u vragen wij draaien

Geplaatst
4 minuten geleden zei Mistral:

En toch reageer je... zelfde mentaliteit al net illegaal gokken geen aanbod geen claimers

Geplaatst
7 minuten geleden zei Mistral:

wens ik je veel plezier met het voeren van een monoloog

Zonder jou reactie was het een monoloog nu een dialoog slimmerd

Geplaatst
Zojuist zei Timmy31:

en wij is heissenberg en ongeldige gebruikersnaam?

Sorry ik

Zojuist zei Timmy31:

en wij is heissenberg en ongeldige gebruikersnaam?

Laat hun erbuiten aub.. pak mij maar aan lieve schat 

Geplaatst

Dan vraag ik iedereen netjes te blijven en dan word alles nog kinderachtiger. Als je niet zo goed tegen de warmte kunt kun je beter even het zwembad in duiken inplaats van het Onetime Forum. 

Ik heb een 24u ban uitgedeeld. En dat doe ik niet graag. Mag ik nu van het avond zonnetje genieten? 🙂 

• Like 1
  • Thanks 6
Geplaatst
49 minuten geleden zei TheTurtle:

Dan vraag ik iedereen netjes te blijven en dan word alles nog kinderachtiger. Als je niet zo goed tegen de warmte kunt kun je beter even het zwembad in duiken inplaats van het Onetime Forum. 

Ik heb een 24u ban uitgedeeld. En dat doe ik niet graag. Mag ik nu van het avond zonnetje genieten? 🙂 

Jammer dat het eenrichtingsverkeer is 

Heb1000 accounts 

Geplaatst
Op 30-7-2024 om 13:53 zei Wolfie:

Aha, de gebrek aan sociale controle kaart! Loop een gemiddelde HC vestiging in of een gokhal en je ziet iedere dag dezelfde gezichten. Zwaar verslaafd, maar omdat ze elkaar kennen en een bakje koffie doen is er blijkbaar opeens sprake van sociale controle. Quatsch en een schijn controle mechanisme. 

Ik ben tegen overkoepelende limieten maar als ze er komen, dan voor alle gokgelegenheden. Offline, online, paardenwedden, TOTO winkels, cafes, gokhallen en loterijen. 

Wat betreft consistent beleid zou dit m'n voorkeur hebben. Met de nadruk op 'als ze er komen'.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik ben voor een overkoepelend limiet, ookal jaag je daarme sommige verslaafden de illegaliteit in.

Een limiet van 1000 euro en op aanvraag kan dat verhoogd worden.

1000 euro is voor de meeste mensen ruim voldoende.

En profesionele pokeraars streamers of mensen met veel geld zouden op aanvraag aangepaste limieten kunnen krijgen.

• 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.