Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!


Logo betnation
OneCasino

Ontvang 10 euro!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb in maart via de chat bij een online aanbieder gevraagd om mijn account definitief te sluiten. Ze praatte me om en heb toen een tijdelijke genomen. Ik wou geen tijdelijke, maar definitief en toch kreeg de medewerkster me om om tijdelijk een sluiting te nemen. De reden waarom ik een sluiting wou is dat ik steeds verloor en nu ik toen geen definitieve sluiting had gekregen meer dan 16.000 euro verloren sinds maart. Ben radeloos. Hadden ze mij maar niet om gepraat. Kan ik hier wat mee?

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
10 uur geleden zei TheGreatOne:

Om welk online casino gaat dit?

Dit gaat om 711 

51 minuten geleden zei Low-roller:

Inschrijven bij Cruks als het een Nederlands casino betreft. 

Als je nu al aangeeft 16k in de min is een fors bedrag sinds maart, dat kan alleen maar van kwaad tot erger gaan. 

Kappen dus.  Sterkte.

Het gaat inderdaad om een Nederlandse casino. Ja 16.000 sinds maart waarvan 7000 alleen al in afgelopen 2 weken. Kasten doen niks meer. Ik ga me sws aanmelden bij cruks, maar ik vroeg om een permanente uitsluiting, omdat ik toen al aan het verliezen was en toch hebben ze me overgehaald voor een tijdelijke sluiting.

Geplaatst

We lezen hier maar 1 kant van het verhaal en casino's gaan nooit in op individuele gevallen wegens bescherming privacy van klanten.

Mijn persoonlijke ervaring is dat 711 zorgplicht / spelers bescherming hoog in het vaandel heeft staan.

Naast de doe-het-zelf mogelijkheden op vlak van instellen van limieten, houden ze op afstand ook een oogje in het zeil.

@711 Casino for your info 

Geplaatst
1 uur geleden zei Rudi:

Mijn persoonlijke ervaring is dat 711 zorgplicht / spelers bescherming hoog in het vaandel heeft staan.

Sluit ik me volledig bij aan. Normale uitsluiting is tot max 30 dagen als je de voorwaarden er op na slaat, in alle andere gevallen neem je contact op met de klantenservice. Hypothese, maar ik kan me logischerwijs indenken dat TS er tijdens dat contactmoment op gewezen is dat definitief ook echt definitief is en er daarna dus geen mogelijkheid meer zal zijn om in de toekomst ooit nog terug te keren, waarop hem gevraagd is of dat zeker weten de bedoeling was en hij zich heeft bedacht nadat eea tastbaar werd. Mocht het zo gelopen zijn, dan zie ik dat niet als ompraten, want de feiten moeten nu eenmaal benoemd. Dat zou wel het geval zijn als het gesprek een adviserende en/of sturende toon heeft aangenomen in de zin van "zou je dit nou wel doen", "maar dan kan je nooit meer bij ons spelen, dat zou toch jammer zijn", "misschien win je na een tijdelijke uitsluiting wel" etc etc.

Geplaatst
2 uur geleden zei devad:

Sluit ik me volledig bij aan. Normale uitsluiting is tot max 30 dagen als je de voorwaarden er op na slaat, in alle andere gevallen neem je contact op met de klantenservice. Hypothese, maar ik kan me logischerwijs indenken dat TS er tijdens dat contactmoment op gewezen is dat definitief ook echt definitief is en er daarna dus geen mogelijkheid meer zal zijn om in de toekomst ooit nog terug te keren, waarop hem gevraagd is of dat zeker weten de bedoeling was en hij zich heeft bedacht nadat eea tastbaar werd. Mocht het zo gelopen zijn, dan zie ik dat niet als ompraten, want de feiten moeten nu eenmaal benoemd. Dat zou wel het geval zijn als het gesprek een adviserende en/of sturende toon heeft aangenomen in de zin van "zou je dit nou wel doen", "maar dan kan je nooit meer bij ons spelen, dat zou toch jammer zijn", "misschien win je na een tijdelijke uitsluiting wel" etc etc.

Als je in een korte periode veel verliest en de keuze maakt om definitief te sluiten om je zelf te beschermen. Dat is me eerste keuze geweest. Ze gaf aan dat er andere mogelijkheden bestaan dan definitief te sluiten. Toen ben ik ook gaan nadenken van volgende keer win ik wel. Dat is het stemmetje dat in me aangaf je gaat spijt krijgen van definitief.  Ik wou het direct zo ben ik ook de chat begonnen, maar wat ik bedoel met ompraten:

 

Ik geef direct aan definitief.

Geef aan verlies 

Geef aan vind het spel niet meer leuk. 

 

En toen kwam de mogelijkheid tijdelijk te nemen. Had ze me dan niet in bescherming moeten nemen? Zoals vele andere casino's waar ik om permanant sluiting heb gevraagd en direct is gedaan, zonder te zeggen je kunt ook tijdelijk nemen. En dan bedoel ik.met ompraten. 

Geplaatst
27 minuten geleden zei said85:

Dat is het stemmetje dat in me aangaf je gaat spijt krijgen van definitief. 

Zoals vele andere casino's waar ik om permanant sluiting heb gevraagd en direct is gedaan, zonder te zeggen je kunt ook tijdelijk nemen. En dan bedoel ik.met ompraten. 

Hoe werkt dit dan precies? Je loopt de lijst af en laat jezelf uiteindelijk per casino definitief uitsluiten tot je naar de volgende gaat? Ik weet niet of er grond is ten opzichte van onrechtmatig handelen vanuit de medewerker hier, want we waren er niet bij (dat zal 711 ook wel op individuele basis gaan bekijken) en ik zie enkel nog informatiedeling in je verhaal, aangeven wat de mogelijkheden zijn vanuit de medewerker zeg maar, zonder je daarbij actief over te halen lijkt 't. Je geeft wel aan dat het stemmetje in je hoofd dan uiteindelijk aansloeg en verantwoordelijk is geweest voor het kiezen voor de tijdelijke optie en het daarna nog harder je verliezen najagen, maar datzelfde stemmetje gaat je dan na dit waarschijnlijk ook door laten gaan bij andere casino's waar je nog niet uitgesloten bent. Eventueel uiteindelijk ook nog bij het illegale aanbod. Zodra je daar aankomt valt alle bescherming weg en is het einde zoek. Sta je inmiddels al in Cruks? Zo niet, maak vandaag nog een definitief besluit, pak er direct op door en installeer ook Betblocker op je devices om verdere ellende voor jezelf te voorkomen. Als je je structureel niet kunt houden aan wat je zelf wilt en je je verliezen daarbij ook niet kunt dragen dan is online gokken echt killing. Andere hobby zoeken nu het nog kan en proberen om 't verlies achter je te laten. Veel sterkte en kracht gewenst om hier mee te dealen.

https://cruksregister.nl/

https://betblocker.org/nl/

Geplaatst

Mijn ervaring is ook dat je jezelf op 711 moeilijk voor langer dan 30 dagen kunt uitschrijven. Ze geven altijd aan dat je makkelijk jezelf een spelpauze kunt geven van maximaal 30 dagen via het spelersportaal. Als je bij andere aanbieders (jacks en toto) vraagt om een definitieve of langdurige sluiting maken ze dit gelijk in orde voor je.

Geplaatst

Ik was niet bij het telefoongesprek maar moet het toch wat opnemen voor @711 Casino, hoor juist dat ze pro actief spelers benaderen t.a.v. verantwoord spelen,om bijvoorbeeld je limieten aan te passen , 30 dagen bonusban etc. 

Nogmaals ik was er niet bij maar als je het vanuit het casino bekijkt kan ik me onmogelijk indenken dat ze een speler " aanzetten " om toch door te gaan. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Low-roller:

Ik was niet bij het telefoongesprek maar moet het toch wat opnemen voor @711 Casino, hoor juist dat ze pro actief spelers benaderen t.a.v. verantwoord spelen,om bijvoorbeeld je limieten aan te passen , 30 dagen bonusban etc. 

Nogmaals ik was er niet bij maar als je het vanuit het casino bekijkt kan ik me onmogelijk indenken dat ze een speler " aanzetten " om toch door te gaan. 

Ik heb soms zelf moeten bellen waarom ik nooit word gebeld, omdat mijn stortingen steeds meer werden en hoger. Waar het mij om gaat is dat ik het gesprek aangaf dat ik permanent wil sluiten. Ze vraagt waarom. Ik geef aan dat ik veel verlies en het spel niks doet.  Toen kwam ze met de aanbod van tijdelijk sluiten en heb ik het gedaan. Lees veel reacties van mensen die het opnemen voor 711 en dat interesseert me weinig. Ik geef aan direct om me account te sluiten permanant en dan als reden verlies veel en spel doet niks. Dan komt de zorgplicht om daar akkoord mee te gaan en mij niet andere aanbiedingen geven zoals een tijdelijke. Want ik heb natuurlijk gezien dat ik dat zelf kan doen via de instellingen tijdelijke blokkade. Dat was niet mijn intentie. Daarom ben ik een chat begonnen om een permanente 

8 uur geleden zei Rudi:

We lezen hier maar 1 kant van het verhaal en casino's gaan nooit in op individuele gevallen wegens bescherming privacy van klanten.

Mijn persoonlijke ervaring is dat 711 zorgplicht / spelers bescherming hoog in het vaandel heeft staan.

Naast de doe-het-zelf mogelijkheden op vlak van instellen van limieten, houden ze op afstand ook een oogje in het zeil.

@711 Casino for your info 

  7 minuten geleden zei Low-roller:

Ik was niet bij het telefoongesprek maar moet het toch wat opnemen voor @711 Casino, hoor juist dat ze pro actief spelers benaderen t.a.v. verantwoord spelen,om bijvoorbeeld je limieten aan te passen , 30 dagen bonusban etc. 

Nogmaals ik was er niet bij maar als je het vanuit het casino bekijkt kan ik me onmogelijk indenken dat ze een speler " aanzetten " om toch door te gaan. 

Ik heb soms zelf moeten bellen waarom ik nooit word gebeld, omdat mijn stortingen steeds meer werden en hoger. Waar het mij om gaat is dat ik het gesprek aangaf dat ik permanent wil sluiten. Ze vraagt waarom. Ik geef aan dat ik veel verlies en het spel niks doet.  Toen kwam ze met de aanbod van tijdelijk sluiten en heb ik het gedaan. Lees veel reacties van mensen die het opnemen voor 711 en dat interesseert me weinig. Ik geef aan direct om me account te sluiten permanant en dan als reden verlies veel en spel doet niks. Dan komt de zorgplicht om daar akkoord mee te gaan en mij niet andere aanbiedingen geven zoals een tijdelijke. Want ik heb natuurlijk gezien dat ik dat zelf kan doen via de instellingen tijdelijke blokkade. Dat was niet mijn intentie. Daarom ben ik een chat begonnen om een permanente 

  •  
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb daarvoor ook paar keer staan te klagen via de chat dat de spel niks doet en veel verlies. Ik ben hoger gaan spelen en meer, maar voor de gene die zeggen 711 hebben zorgplicht hoog staan die kunnen dat niet weten!! Hoe zou je van elke speler die daar speelt dat er goed mee om gegaan word? Dat is gewoon de casino een beetje promoten vind ik. Ik vertel wat er gebeurd is en dit is wat me overkomen is. Als een gokker klaagt en je ziet meer en meer verlies en hoger spelen en vraagt om permanent sluiting dan word er niet goed opgelet en komt men de zorgplicht niet na

bewerkt door said85
Geplaatst
49 minuten geleden zei 1299:

Even los van de vraag of 711 juist heeft gehandeld in deze, schijf je in godsnaam in bij CRUKS (Centraal Register Uitsluiting Kansspelen), dan hoef je nergens meer een permanente blokkade aan te vragen.

https://cruksregister.nl/

De reden is dat ik gewoon kijk wat de casino doet en als het me niet bevalt neem ik een permanente blok. Dat is een keuze van me zelf. 

Geplaatst
26 minuten geleden zei said85:

De reden is dat ik gewoon kijk wat de casino doet en als het me niet bevalt neem ik een permanente blok. Dat is een keuze van me zelf. 

Maar het casino beviel niet maar toch veel geld verliezen. Klopt ergens natuurlijk niet.

Net zoals het niet klopt dat 711 je account niet sluit als je daar om vraagt. 

Geplaatst
18 uur geleden zei Glasbak:

Mijn ervaring is ook dat je jezelf op 711 moeilijk voor langer dan 30 dagen kunt uitschrijven. Ze geven altijd aan dat je makkelijk jezelf een spelpauze kunt geven van maximaal 30 dagen via het spelersportaal. Als je bij andere aanbieders (jacks en toto) vraagt om een definitieve of langdurige sluiting maken ze dit gelijk in orde voor je.

maar heeft niet ieder online casino de optie "definitief account sluiten"? Als 711 deze optie niet heeft, is het waarschijnlijk uit gemak gezegd. Desalniettemin vind ik het wel een kwalijke zaak, als een speler al eerder heeft geklaagd, vervolgens nog grover gaat gokken, daarna in de chat aangeeft definitief zijn account wilt laten sluiten..en dan alsnog zeggen..doe maar tijdelijk.. uhh...

Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei LuukFOD:

Maar het casino beviel niet maar toch veel geld verliezen. Klopt ergens natuurlijk niet.

Net zoals het niet klopt dat 711 je account niet sluit als je daar om vraagt. 

Omdat je denkt na zoveel verliezen dat het geluk wel eens komt. 

 

 

bewerkt door said85
Privé gegevens
Geplaatst
38 minuten geleden zei Lady_Diamond:

maar heeft niet ieder online casino de optie "definitief account sluiten"? Als 711 deze optie niet heeft, is het waarschijnlijk uit gemak gezegd. Desalniettemin vind ik het wel een kwalijke zaak, als een speler al eerder heeft geklaagd, vervolgens nog grover gaat gokken, daarna in de chat aangeeft definitief zijn account wilt laten sluiten..en dan alsnog zeggen..doe maar tijdelijk.. uhh...

Je hebt de optie om tijdelijk af te sluiten. Ik belde bewust voor geen tijdelijke maar parmenent 

Geplaatst
21 uur geleden zei said85:

Ik heb soms zelf moeten bellen waarom ik nooit word gebeld, omdat mijn stortingen steeds meer werden en hoger. Waar het mij om gaat is dat ik het gesprek aangaf dat ik permanent wil sluiten. Ze vraagt waarom. Ik geef aan dat ik veel verlies en het spel niks doet.  Toen kwam ze met de aanbod van tijdelijk sluiten en heb ik het gedaan. Lees veel reacties van mensen die het opnemen voor 711 en dat interesseert me weinig. Ik geef aan direct om me account te sluiten permanant en dan als reden verlies veel en spel doet niks. Dan komt de zorgplicht om daar akkoord mee te gaan en mij niet andere aanbiedingen geven zoals een tijdelijke. Want ik heb natuurlijk gezien dat ik dat zelf kan doen via de instellingen tijdelijke blokkade. Dat was niet mijn intentie. Daarom ben ik een chat begonnen om een permanente 

  7 minuten geleden zei Low-roller:

Ik was niet bij het telefoongesprek maar moet het toch wat opnemen voor @711 Casino, hoor juist dat ze pro actief spelers benaderen t.a.v. verantwoord spelen,om bijvoorbeeld je limieten aan te passen , 30 dagen bonusban etc. 

Nogmaals ik was er niet bij maar als je het vanuit het casino bekijkt kan ik me onmogelijk indenken dat ze een speler " aanzetten " om toch door te gaan. 

Ik heb soms zelf moeten bellen waarom ik nooit word gebeld, omdat mijn stortingen steeds meer werden en hoger. Waar het mij om gaat is dat ik het gesprek aangaf dat ik permanent wil sluiten. Ze vraagt waarom. Ik geef aan dat ik veel verlies en het spel niks doet.  Toen kwam ze met de aanbod van tijdelijk sluiten en heb ik het gedaan. Lees veel reacties van mensen die het opnemen voor 711 en dat interesseert me weinig. Ik geef aan direct om me account te sluiten permanant en dan als reden verlies veel en spel doet niks. Dan komt de zorgplicht om daar akkoord mee te gaan en mij niet andere aanbiedingen geven zoals een tijdelijke. Want ik heb natuurlijk gezien dat ik dat zelf kan doen via de instellingen tijdelijke blokkade. Dat was niet mijn intentie. Daarom ben ik een chat begonnen om een permanente 

  • We hebben het hier over een persoon die 16k heeft verloren in 6 maanden en het eerste wat in me opkomt is; Said heeft een gokprobleem. Laten we nu niet als jurist gaan optreden en een kant kiezen maar gewoon rationeel nadenken. 711 had hier gewoon naar moeten kijken en inzien dat het merendeel van hun klanten bestand dit soort bedragen niet spendeerd in een casino. Ze hebben een zorgplicht en dat houd in dat wanneer iemand aangeeft definitief te willen stoppen de situatie ook goed in ze schatten. Dit is hoe ik naar kijk.

 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.