Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Helaas Pindakaas:

 

Eindelijk iemand die het begrijpt. Ik heb inderdaad problemen besef ik nu gewoon. en 711 is niet de enige casino waar ik veel heb verloren. Ik heb vanaf augustus vorig jaar meer dan 50.000 verloren online. Vroeger ging ik gewoon naar de gokhallen en verloor ik nooit zo veel, omdat het geld langer meegaat. Ik begon de chat direct met ik wil permanent. Tijdelijke zelfuitsluiting kan ik via de menu doen, maar ik wou gewoon permanent. Zij kwam met de opties van tijdelijk. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Klopt maar als zoveel verloren hebt denk je deze keer komt het goed. Dat is me afgelopen 2 weken gebeurd. 14 stortingen gedaan van een totaal bedrag van 7.200 euro en alles verloren zonder dat het spel wat deed. Had me een maand geleden aangemeld bij onecasino. 3000 verloren in 2 stortingen daarna vroegen ze naar me inkomen etc. Heb dat geweigerd te geven en toen is me limiet naar beneden gesteld. Ook bij vele andere casino's. Alleen bij 711 is er ook om gevraagd maar heb geweigerd en zo kon ik maandelijks 15.000 euro spelen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ dat is het natuurlijk, allemaal draaien glibberen en de schuld van je verliezen bij andere partijen dan jezelf leggen.

We hebben met CRUKS en gamblock uitstekende tools om online gokken vanuit Nederland volledig te stoppen op je eigen account, 
en er zijn bij alle losse casino's mogelijkheden om limieten in te stellen of accounts te laten sluiten,

Ik zie in de wet- en regelgeving geen verplichting voor casino's om accounts op verzoek permanent te sluiten, (wel tijdelijk!) en ook niet in de T&C van 711
Het kan wel zijn dat 711 in de loop van de periode tekort is geschoten in zorgplicht. 

Succes met je advocaat
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei said85:

Klopt maar als zoveel verloren hebt denk je deze keer komt het goed. Dat is me afgelopen 2 weken gebeurd. 14 stortingen gedaan van een totaal bedrag van 7.200 euro en alles verloren zonder dat het spel wat deed. Had me een maand geleden aangemeld bij onecasino. 3000 verloren in 2 stortingen daarna vroegen ze naar me inkomen etc. Heb dat geweigerd te geven en toen is me limiet naar beneden gesteld. Ook bij vele andere casino's. Alleen bij 711 is er ook om gevraagd maar heb geweigerd en zo kon ik maandelijks 15.000 euro spelen 

 Nee, dat denk je niet, tenzij je echt geen hersens hebt. Je verliest 14 x achter elkaar, waar haal je dan vandaan dat het de 15e keer wel lukt? Je bent gewoon verslaafd en je bent jezelf voor de gek aan het houden. De eerste stap is volgens mij om in te zien dat je zelf aan de slag moet. Of denk je, dat als je gelijk hebt of krijgt met betrekking tot 711 Casino het probleem opeens opgelost is? Schrijf je in bij Cruks, ga aan jezelf werken en overwin die gokverslaving. Dat is wat belangrijk is voor je. De rest doet er niet toe en is verkeerde energie. Heel veel sterkte ermee en je kan het. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Rudi:

^^ dat is het natuurlijk, allemaal draaien glibberen en de schuld van je verliezen bij andere partijen dan jezelf leggen.

We hebben met CRUKS en gamblock uitstekende tools om online gokken vanuit Nederland volledig te stoppen op je eigen account, 
en er zijn bij alle losse casino's mogelijkheden om limieten in te stellen of accounts te laten sluiten,

Ik zie in de wet- en regelgeving geen verplichting voor casino's om accounts op verzoek permanent te sluiten, (wel tijdelijk!) en ook niet in de T&C van 711
Het kan wel zijn dat 711 in de loop van de periode tekort is geschoten in zorgplicht. 

Succes met je advocaat
 

Heb het gevoel dat jij een grote fan bent van 711. Niks positiefs naar mijn kant toe dan alleen positieve dingen naar 711. Bespaar me aub de reacties. Ik kwam voor advies. En ja misschien ben ik ook wel gokverslaafd zonder dat ik.het besefte, maar vind nog steeds dat een casino dat ook jn de gaten moet houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Wolfie:

 Nee, dat denk je niet, tenzij je echt geen hersens hebt. Je verliest 14 x achter elkaar, waar haal je dan vandaan dat het de 15e keer wel lukt? Je bent gewoon verslaafd en je bent jezelf voor de gek aan het houden. De eerste stap is volgens mij om in te zien dat je zelf aan de slag moet. Of denk je, dat als je gelijk hebt of krijgt met betrekking tot 711 Casino het probleem opeens opgelost is? Schrijf je in bij Cruks, ga aan jezelf werken en overwin die gokverslaving. Dat is wat belangrijk is voor je. De rest doet er niet toe en is verkeerde energie. Heel veel sterkte ermee en je kan het. 

Hartelijk dank voor je advies. Ik waardeer het. Heb het blijkbaar heel lang ontkent dat ik gewoon verslaafd ben. Heb in 1 jaar tijd ongeveer 50.000 verloren bij vele casino's daarom ook steeds de permante sluiting als ik ergens verloor. Dan wou ik daar niet meer spelen. Ik ga me direct inschrijven bij cruks iets wat ik al maanden geleden had moeten doen, maar het is nooit te laat. Ik ga me inschrijven en me zelf herpakken. Dank je wel voor je wijze woorden en advies 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei said85:

Hartelijk dank voor je advies. Ik waardeer het. Heb het blijkbaar heel lang ontkent dat ik gewoon verslaafd ben. Heb in 1 jaar tijd ongeveer 50.000 verloren bij vele casino's daarom ook steeds de permante sluiting als ik ergens verloor. Dan wou ik daar niet meer spelen. Ik ga me direct inschrijven bij cruks iets wat ik al maanden geleden had moeten doen, maar het is nooit te laat. Ik ga me inschrijven en me zelf herpakken. Dank je wel voor je wijze woorden en advies 

Grote klasse! Ik wens je echt alle sterkte ermee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei said85:

Heb het gevoel dat jij een grote fan bent van 711. Niks positiefs naar mijn kant toe dan alleen positieve dingen naar 711. Bespaar me aub de reacties. Ik kwam voor advies. En ja misschien ben ik ook wel gokverslaafd zonder dat ik.het besefte, maar vind nog steeds dat een casino dat ook jn de gaten moet houden. 

Ja casino je in de gaten houden,  maar als je 50k gewonnen zou hebben,  had je dan ook geklaagd dat je veel kon storten? Nee.

Goed dat je aangeeft in te zien dat het  zo niet verder kan.  Schrijf je in bij Cruks, raap jezelf bij elkaar en begin met een frisse start. Wat geweest is,  is geweest niks meer aan te doen. 

Nogmaals goed dat je inziet dat het zo niet verder kan,  succes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Low-roller:

Ja casino je in de gaten houden,  maar als je 50k gewonnen zou hebben,  had je dan ook geklaagd dat je veel kon storten? Nee.

Goed dat je aangeeft in te zien dat het  zo niet verder kan.  Schrijf je in bij Cruks, raap jezelf bij elkaar en begin met een frisse start. Wat geweest is,  is geweest niks meer aan te doen. 

Nogmaals goed dat je inziet dat het zo niet verder kan,  succes. 

Nee maar is het niet dat nadat je eerder in cruks hebt gezeten dat de casino's dat kunnen zien en je dan nog meer in de gaten houden? Of heb ik het verkeerd? Ik ga me zelf echt inschrijven genoeg is genoeg. Gokte al meer dan 5 jaar niet meer. En toen ff in 2023 paar weken gespeeld en toen ingeschreven in cruks. Liep augustus vorige jaar af en in 1 jaar tijd zoveel verloren. Heb me zelf kapot gemaakt. Ik ga me weer inschrijven en hopen nooit meer te gokken. Dank je wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Soze:

Said beste is naar je advocaat luisteren, deze site zijn affiliates van 711 dus ze krijgen geld van 711 als ze reclame maken. Daarom nemen sommige het op voor 711. Luister naar je advocaat en schrijf je in op cruks

Bullshit verhaal 

Ja tis een affiliate. Nee niemand van de forummembers krijgt iets. Behalve de drie die voor Onetime werken en moderator zijn.

Rudi bijvoorbeeld zegt gewoon ware dingen hier. Je hebt problemen schrijf je in bij cruks. Ipv de volledige schuld bij het casino in de schoenen te schuiven. 

En advocaat verhalen bullshit. Niemand heeft ooit een advocaat behalve grote bedrijven. Zelfs de casino claim mensen hebben geen eigen advocaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei LuukFOD:

Nee niemand van de forummembers krijgt iets.

Speak for yourself maaaan, ik krijg de ene bonus ban na de andere :P

3 uur geleden zei Soze:

Daarom nemen sommige het op voor 711.

In alle serieusheid, het aanhalen van de persoonlijke ervaring waarbij er wel een positieve indruk achtergelaten is omtrent dit onderdeel vanuit een casino staat niet gelijk aan dat we het er blind voor opnemen. Niemand was er bij toen dit gesprek plaatsvond, dus het is aan 711 om dit verder uit te zoeken als de topicstarter er een klacht van maakt oid. Mochten daar inderdaad fouten gemaakt zijn dan kan er lering uit getrokken worden voor eventuele verbetering omtrent beleid, maar TS lijkt hier met name uit op damage control cq het terughalen van wat geld nav de verplaatsing van de eindverantwoordelijkheid van zijn probleem. Geeft onder andere aan dat ie radeloos is. Dat is niet goed. Vervolgens krijgt hij het advies om de ogen te openen en per direct de kern aan te gaan pakken. Dit is dan ook de enige manier, en uiteindelijk in dit soort gevallen imo veel waardevoller dan de focus te leggen op wat het casino dan wel of niet allemaal verkeerd heeft gedaan in de aanloop naar. Als 't hem hier niet was overkomen dan was het ergens anders wel gebeurd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef alleen aan wat me overkomen is. En ja blijkbaar ben ik ook echt inderdaad verslaafd, want heb echt veel vergokt zonder dat het me wat deed. Leek blind te zijn. Dat is de reden waarom ik ergens speelde en het niks deed ik gelijk een permanente sluiting aanvroeg. Ik schreef me in op december 2023 bij 711 en in maart was ik het zat. Dat was de reden waarom ik ook via de chat de permanente sluiting vroeg. Zo ben ik en zo handelde ik. Beviel een casino niet dan permanente sluiting. En ja mensen via je limieten ken je ook een zelfuitsluiting aanvragen, maar niet permanente sluiting. Daarom via de chat aangevraagd. 

 

Ik besef ik heb een probleem en zal me ook gaan inschrijven bij cruks. Ik heb me eerder voor aangemeld toen half jaar gedaan en nu wil ik direct aanmelden voor een lange termijn. Ik kwam hier via Google terecht en melde me aan voor advies en meer niet.  

 

Ik heb 711 netjes een email gestuurd en aan gegeven wat er gebeurd is en wacht op een reactie. Een verslaving is denken dat het goed komt, maar het komt niet goed besef ik nu ook. Bleef maar storten en storten en op gegeven moment meer en meer verliezen en hoger gaan storten. Je limiet verhogen naar 15.000 per maand en dan nog meer verliezen. Ja besef nu ook dat ik verslaafd ben geworden en het niet meer in de hand heb. Daarom registratie bij cruks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei said85:

Ik besef ik heb een probleem en zal me ook gaan inschrijven bij cruks. Ik heb me eerder voor aangemeld toen half jaar gedaan en nu wil ik direct aanmelden voor een lange termijn. Ik kwam hier via Google terecht en melde me aan voor advies en meer niet.  

Heel goed. Ik begrijp dat je het een en ander in eerste instantie wilt weerleggen, want het is ook gewoon niet leuk zo en het is niet altijd even makkelijk om dit soort verantwoordelijkheid te nemen, maar onthou - geld komt en gaat en is een maakbaar gegeven. Op dit forum probeert men je ook een spiegel voor te houden, soms is dat gewoon even het beste. Als het je allemaal niet zoveel heeft gedaan dan zit je ook nog op het punt dat je jezelf als het goed is nog niet al te diep in de problemen hebt gewerkt met schulden oid, althans dat hoop ik voor je. Als je dit nu aanpakt en er op een positieve manier mee aan de slag gaat ben je binnen no time weer uit die radeloosheid. Dan is het nu dus ook tijd voor daden in plaats van woorden. Via de gedeelde websites en/of je DigiD kan je je volgens mij per direct aanmelden voor zowel Cruks als Betblocker, dus er is niets wat je daarin nu nog tegen zou moeten houden. Maak er wat van en op naar betere dagen!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-9-2024 om 21:00 zei said85:

Ik heb in maart via de chat bij een online aanbieder gevraagd om mijn account definitief te sluiten. Ze praatte me om en heb toen een tijdelijke genomen. Ik wou geen tijdelijke, maar definitief en toch kreeg de medewerkster me om om tijdelijk een sluiting te nemen. De reden waarom ik een sluiting wou is dat ik steeds verloor en nu ik toen geen definitieve sluiting had gekregen meer dan 16.000 euro verloren sinds maart. Ben radeloos. Hadden ze mij maar niet om gepraat. Kan ik hier wat mee?

Wat je zou kunnen proberen is een klacht indienen, bekijk de algemen voorwaarden hoe dat werkt voor je start. Je verwijst dan naar de chat waarin je vroeg om permanente sluiting en dat zo'n verzoek een rood vlaggetje is. Je verzoek werd niet gehonereerd en een tijdelijke sluiting is ingesteld. Hierdoor heb je vervolgens xK verloren. Je vraagt of ze bereid zijn bijv. 50% terug te geven. Nee heb je, ja kan je krijgen. 

 

6 uur geleden zei Soze:

Said beste is naar je advocaat luisteren, deze site zijn affiliates van 711 dus ze krijgen geld van 711 als ze reclame maken. Daarom nemen sommige het op voor 711. Luister naar je advocaat en schrijf je in op cruks

Domste post van het jaar award gaat naar... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Solidagio:

Kan iemand op mijn vraag reageren s.v.p.?

Hoe bedoel je opheffen?

1 uur geleden zei jantje:

Wat je zou kunnen proberen is een klacht indienen, bekijk de algemen voorwaarden hoe dat werkt voor je start. Je verwijst dan naar de chat waarin je vroeg om permanente sluiting en dat zo'n verzoek een rood vlaggetje is. Je verzoek werd niet gehonereerd en een tijdelijke sluiting is ingesteld. Hierdoor heb je vervolgens xK verloren. Je vraagt of ze bereid zijn bijv. 50% terug te geven. Nee heb je, ja kan je krijgen. 

 

Domste post van het jaar award gaat naar... 

Ik wacht op een reactie af en als er niks mee word gedaan dan zal ik er werk van maken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Solidagio:

Kan iemand op mijn vraag reageren s.v.p.?

Je doelt op de spelersrekening bij 't casino neem ik aan? Dat kan, maar dat gaat enkel via de klantenservice bij 711 meen ik. Kan je overigens daarna natuurlijk wel gewoon weer een nieuw account aanmaken. Denk dat TS er meer op doelde om op de 'zwarte lijst' gezet te worden waardoor toegang in de toekomst ook zou worden geweerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei said85:

Hoe bedoel je opheffen?

Ik wacht op een reactie af en als er niks mee word gedaan dan zal ik er werk van maken 

Gewoon opzeggen. Ik had in 't verleden een aantal spelersrekeningen, heb daar enkele van opgezegd. Had daar geen klantenservice voor nodig.
Kan je de chat hier plaatsen? Kunnen we meelezen hoe het e.e.a. verlopen is en wellicht meer advies geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei devad:

^
image.png.ff9ed172dcb0f2312e3e15930746df4b.png

 

image.png.851cf926d03291212509173e7e9b9a23.png

Dit bedoelde ik dus al die tijd. Ik wist kan zelf een limiet instellen voor 30 dagen, maar wou permanent verwijderd worden.zodat Ik er nooit meer op kan spelen. Waarom.als ik dat aanvraag dat ik permanente sluiting wil,  zij dus komt met de optie voor tijdelijke afsluiting. Nee ik vroeg niet naar de opties. Ik vroeg direct naar permanant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-9-2024 om 17:54 zei said85:

Eindelijk iemand die het begrijpt. Ik heb inderdaad problemen besef ik nu gewoon. en 711 is niet de enige casino waar ik veel heb verloren. Ik heb vanaf augustus vorig jaar meer dan 50.000 verloren online. Vroeger ging ik gewoon naar de gokhallen en verloor ik nooit zo veel, omdat het geld langer meegaat. Ik begon de chat direct met ik wil permanent. Tijdelijke zelfuitsluiting kan ik via de menu doen, maar ik wou gewoon permanent. Zij kwam met de opties van tijdelijk. 

 

 

Ik wil je serieus aanraden hier iets mee te doen. 

Casino’s hebben als professioneel dienstverlener een zorgplicht. Deze houdt onder meer in dat zij spelers die hun spelgedrag aantoonbaar niet in de hand hebben, tegen zichzelf (en/of ten behoeve van anderen) in bescherming moeten nemen. Dit geldt ook als een speler vaak en/of hoog inzet of verontrustend (speel)gedrag vertoont. 

Ik kan je vertellen dat ze zich hieraan niet houden en ze zich altijd gaan beroepen op 'wij kunnen niet in iemands portemonnee kijken'... bullshit!

Ze kunnen de mooiste websites, complexe integraties met externe systemen en reclames maken maar aan de voorgrond een klant beeld te vormen is lastig? 

Geloven jullie dit? 

Ik kan je vertellen dat dit heel makkelijk in te richten is en dit NIET gedaan word omdat ze anders door de mand vallen. 

Ik hoop dat de casino's meelezen. Los van wat de medewerker je adviseerde te doen ben ik van mening dat je dit kan aanvechten. 50k, mijn god wat een geld. 

Doe er iets mee want je staat in je recht! 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-9-2024 om 18:26 zei Low-roller:

Ja casino je in de gaten houden,  maar als je 50k gewonnen zou hebben,  had je dan ook geklaagd dat je veel kon storten? Nee.

Goed dat je aangeeft in te zien dat het  zo niet verder kan.  Schrijf je in bij Cruks, raap jezelf bij elkaar en begin met een frisse start. Wat geweest is,  is geweest niks meer aan te doen. 

Nogmaals goed dat je inziet dat het zo niet verder kan,  succes. 

Als die 50K had gewonnen was het nu ook alweer op geweest en was er nog minimaal 10K extra achteraan gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.