Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Weet je hoeveel casino's ik heb soms lopen te klagen over mijn verliezen? Dat ik gewoon teveel verloren heb en ze me gewoon doorlaten spelen? Bingoal heeft me maanden door laten spelen. Daarna zelf ontzegging voor altijd genomen, omdat ik teveel verloor en klagen bij ze, maar zoals zelfde verhalen gecontroleerd door het ksa bla bla, maar nooit limieten door hun naar beneden gehaald. 

 

Betcity maakte het nog erger. Kreeg direct contact met een medewerker via WhatsApp. Zo stom dat ik die gesprek heb verwijderd. Zovaak.klagen bij hem over mijn verliezen, maar dan werd er gezegd probeer een andere spel te spelen. Ik speel alleen simply wild. Niet eens limiet naar beneden halen of me account verwijderen ondanks zoveel gesprekken die ik zelf met hun begon. Enige die echt strikt was na de cruks was jacks casino. Die gaf me direct limiet van 800 per maand na mijn cruks, omdat ik niet mijn loonstroken wou opsturen. De rest? Ongelimiteerd mogen storten en verhogen ookal loop je de hele tijd te.klagen. ja ik besef nu ook dat ik verslaafd ben, maar eerlijk? Ben verslaafd gemaakt. Je kunt bij meerdere casino's spelen en zohoog en veel spelen dat je wilt. Verlies je? Klagen!! En niemand die actie onderneemt. Zoveel casino's konden zien dat ik begin augustus vorige jaar heel weinig storte en het steeds meer en groffer werd!! Iemand actief ondernomen? Nee. Ik heb gesprekken met manager van Bingoal waarin ik aangeef dat het niet normaal is dat ik zoveel verloor in kortere periode!! Heeft ze actief ondernomen? Nee nooit!! Ik kan gewoon me gang gaan totdat het teveel verliezen was en dat ik zelf permanente uitsluiting heb gedaan. Wat er dan gebeurd is ook dat je account word gewist. Dag bewijs. Want dat gaven ze ook aan. Dat alles word gewist. Heb wel nog gesprekken als het goed is in me email staan. 

 

Dus zorgplicht hell no!!

 

Heb nu ook goldruncasino 6 stortingen gedaan vanaf juli van totaal 3000 euro. Ik heb gevraagd ook waarom loopt de kast niet en waarom is het alleen maar storten en storten. Dus krijg je standaard verhaal van ksa gecontroleerd, maar niemand die denkt wacht ff 3000 euro nieuwe speler klaagt. We gaan ff gesprek aan 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Dit is van bingoal.

 

September 2023 klaag ik over het spel en veel verliezen. Word gebeld door larissa. Daarna neem ik 30 dagen pauze. Na die 30 dagen verlies ik weer heel veel. Zij is de manager. Ze laat me gewoon doorgaan. In april 2024 is me verlies zo groot dat ik zelf permanent neem maar spijt krijg en vraag of ze get terug kunnen draaien. Nee dat mag niet volgens de regels. Permanant is permanent. Heeft zij na al dat geklaag via de email en telefonisch heb ik ook tich keer gebeld actie ondernomen om mij te beschermen??? Nee ze liet me lekker doorgaan. Ondanks de 30ndagen die ik pauze innam en daarna weer begon te verliezen. April 2024 toen was ik het zat. Heb meer dan 12.000 verloren bij hun.

 

 

Is dit zorgplicht????  Heb me echte naam doorgekrast vandaar die zwarte strepen. Me voornaam en achternaam. 

Screenshot_20240909_201555_Outlook.jpg

Screenshot_20240909_201603_Outlook.jpg

Screenshot_20240909_201609_Outlook.jpg

Screenshot_20240909_201638_Outlook.jpg

Screenshot_20240909_201645_Outlook.jpg

Zojuist zei said85:

Dit is van bingoal.

 

September 2023 klaag ik over het spel en veel verliezen. Word gebeld door larissa. Daarna neem ik 30 dagen pauze. Na die 30 dagen verlies ik weer heel veel. Zij is de manager. Ze laat me gewoon doorgaan. In april 2024 is me verlies zo groot dat ik zelf permanent neem maar spijt krijg en vraag of ze get terug kunnen draaien. Nee dat mag niet volgens de regels. Permanant is permanent. Heeft zij na al dat geklaag via de email en telefonisch heb ik ook tich keer gebeld actie ondernomen om mij te beschermen??? Nee ze liet me lekker doorgaan. Ondanks de 30ndagen die ik pauze innam en daarna weer begon te verliezen. April 2024 toen was ik het zat. Heb meer dan 12.000 verloren bij hun.

 

 

Is dit zorgplicht????  Heb me echte naam doorgekrast vandaar die zwarte strepen. Me voornaam en achternaam. 

Screenshot_20240909_201555_Outlook.jpg

Screenshot_20240909_201603_Outlook.jpg

Screenshot_20240909_201609_Outlook.jpg

Screenshot_20240909_201638_Outlook.jpg

Screenshot_20240909_201645_Outlook.jpg

Oh het is niet duidelijk leesbaar maar in me galerij wel. 

Geplaatst

Het casino had kunnen ingrijpen door je zelf aan te melden bij Cruks als ze het vermoeden hebben dat je een gokverslaving hebt ipv 30 dagen uitsluiting. Vraag aan Bingoal waarom ze dit niet gedaan hebben want als ik je moet geloven is/was je gedrag niet normaal 

Algemeen advies. Ga hulp zoeken en laat je geld beheren. 

Los van het geld wat erg pijnlijk is kan ik me zo voorstellen dat je door een hel gaat. Probeer gewoon niet meer te gokken en besef dat je geld niet meer terug komt. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Low-roller:

@said85 die printscreens zijn niet te lezen

Kan ik het naar je mailen of zo? Want in me gallerij is het wel leesbaar. Als je dit leest hoe er geen actie word ondernomen dan zal je me beter begrijpen. Ik ga ook door een hel heen.

56 minuten geleden zei said85:

Dit is van bingoal.

 

September 2023 klaag ik over het spel en veel verliezen. Word gebeld door larissa. Daarna neem ik 30 dagen pauze. Na die 30 dagen verlies ik weer heel veel. Zij is de manager. Ze laat me gewoon doorgaan. In april 2024 is me verlies zo groot dat ik zelf permanent neem maar spijt krijg en vraag of ze get terug kunnen draaien. Nee dat mag niet volgens de regels. Permanant is permanent. Heeft zij na al dat geklaag via de email en telefonisch heb ik ook tich keer gebeld actie ondernomen om mij te beschermen??? Nee ze liet me lekker doorgaan. Ondanks de 30ndagen die ik pauze innam en daarna weer begon te verliezen. April 2024 toen was ik het zat. Heb meer dan 12.000 verloren bij hun.

 

 

Is dit zorgplicht????  Heb me echte naam doorgekrast vandaar die zwarte strepen. Me voornaam en achternaam. 

Screenshot_20240909_201555_Outlook.jpg

Screenshot_20240909_201603_Outlook.jpg

Screenshot_20240909_201609_Outlook.jpg

Screenshot_20240909_201638_Outlook.jpg

Screenshot_20240909_201645_Outlook.jpg

Oh het is niet duidelijk leesbaar maar in me galerij wel. 

Geplaatst

Heb de email gekopieerd.  Lees van kinderen naar boven. 

 

www.bingoal.nl
        
Rtp

Beste 

Een Bingoal medewerker antwoordde op uw vraag. Hieronder vindt u het volledige overzicht van alle berichten. Aarzel niet om ons te contacteren indien u nog vragen heeft!

Beste 

Wat goed om te horen dat je verantwoordelijk speelt en de nodige pauzes neemt wanneer dat nodig is! Wat jammer dat je gelooft dat jouw geluk zo onbestaand is. Kansspelen zou moeten dienen als een vorm van ontspanning! Misschien is het een overweging waard om online kansspelen te laten varen en elders geluk te proberen te vinden?

Als je het leuk vindt om te brainstormen, staan we graag klaar om je te helpen bij het ontdekken van een alternatieve hobby!

Met vriendelijke groet,
Larissa van Bingoal

Bingoal medewerker op 23/11/2023 om 10:33
Beste Larissa,

Ik heb je advies gebruikt en een tijdje niet meer gespeeld natlllldat ik merkte dat de RTP Totaal niet in verhouding is met je inleg. Kan gewoon niet begrijpen wanneer geluk bij bingoal ontstaat. Echt schandalig hoe jullie dit als amusant aanbieden, maar gewoon weer geen.spel. 650 euro zonder enig vorm van spel in de meters zoals de vele keren dat ik.hier gespeeld heb. Speel bij vele casinos en je hebt gewoon spel, maar bij bingoal is het echt ongekend dat moment van geluk!!! Kijk mijn stortgeschiedenis en kijk mijn uitbetalingen!! Geluk en amusant bestaat niet bij bingoal
 op 21/11/2023 om 22:36

Goedemorgen 

Bedankt voor het toevoegen van extra details! Zoals we tijdens ons telefoongesprek hebben besproken, waarderen we de feedback die je hebt gegeven. In de toekomst kun je altijd contact met ons opnemen en we zullen er zijn om je te helpen of als luisterend oor 🙂 . We wensen je een fantastische week en hopen dat je de volgende keer meer geluk hebt!

Met vriendelijke groet,
Larissa van Bingoal
Bingoal medewerker op 27/09/2023 om 10:42

Beste Larissa,

Ik waardeer het gesprek die we samen hebben gehad en je luisterend oor. Het verlies dat vind ik echt niet belangrijk. Heb me budget en me grenzen. Verlies is verlies en zal nooit proberem het verloren geld proberen terug te halen. Dat gaat niet.

Bij mij gaat het om de speelplezier wat ik eerder aangaf. Je wilt gewoon kunnen lachen en denken whaauw dat was echt een leuke avond, ondanks me verlies of winst. Die plezier heb ik niet kunnen ervaren wat ik eerder aangaf.

Ik heb een sociaal leven en ook 3 goedlopende webshops, waar een iedere ontevreden klant ongeacht de waarde van de aankoop centraal staat bij mij. De klant zal altijd een leuke belevenis ervaren, omdat er geluisterd is en zal de ervaring met anderen delen. Hier ontstaat een win win situatie. De klant blij en ik krijg extra klanten.

Nogmaals hartelijk dank voor het belletje en onze gesprek. Waardeer dat enorm. Zal me limiet aanpassen en op een dag zal het me lukken bij bingoal om geluk te ervaren. haha gekkigheid.

Fijne zondag.

Vriendelijke groet 

 op 24/09/2023 om 12:32
Beste 

Ik stuur deze e-mail om een samenvatting te geven van de punten die we tijdens ons fijn persoonlijk onderhoud gesprek hebben besproken.

Tijdens ons gesprek zei je dat je primaire motivatie voor het spelen niet financieel gewin is, aangezien je financieel zeker bent. De drijvende factor is het plezier dat je beleeft aan het spelen. Jouw uitgebreide uitleg en inzichten in de Return to Player (RTP)-ervaring worden zeer gewaardeerd en we zullen deze feedback gebruiken om de meest plezierige en positieve spelervaring mogelijk te maken.

Je hebt ook laten weten dat je zelfredzaam bent en je spelgewoonten zelfstandig wilt beheren. Je beperkt je grenzen en neemt zo nodig pauzes, wat een verantwoordelijke aanpak is.

Zoals eerder beloofd, zal ik afzien van het sluiten van je account na ons persoonlijke gesprek. In feite is dit niet nodig zolang je spelactiviteiten gematigd en binnen redelijke grenzen blijven. Denk eraan om voorzichtig te zijn en illegale casino sites te vermijden!

Samengevat, we stellen uw waardevolle input en suggesties over hoe we onze diensten kunnen verbeteren zeer op prijs. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen.

We wensen je een aangenaam weekend!

Met vriendelijke groet,
Larissa van Bignoal

Bingoal medewerker op 23/09/2023 om 12:03

En ja hoor. Weer precies wat ik dacht. Uren spelen met je eigen geld zodat het systeem kan zeggen er word gewonnen door de bezoeker. Het is echt ongelofelijk hoe dit in ze werkt gaat. Ben echt geen slechte verliezer, maar er zit gewoon een vaste patroon er in. Ik speel 2 weken dagelijks en heb al 5000 euro verspreid over 2 weken gespeeld. Men heeft het steeds over geluk! Haha kom op zeg. De enige die geluk heeft zijn jullie zelf!! Dus 5000 euro verspreid over 2 weken en geen enkele keer geluk? Dan heten jullie guus geluk en ik Donald duck haha dit is gewoon lachverwekkend hoe jullie met de standaard antwoord komen. We worden gecontroleerd en ja het is geluk. Nou de enige die echt geluk hebben zijn jullie. Er word gewoon niks uitbetaald. Paar tientjes boven je inzet en dan begint eigenlijk het spel van je eigen inzet dat steeds blijft hangen om toch gewonnen bedrag te laten zien aan het einde van de rit, maar er word niks gewonnen. Het gaat op en neer en daarna zak je helemaal naar 0 weer. Dit is niet 1 keer een vaste patroon, maar gewoon standaard.

Kom aub niet met verhalen dat het met geluk te maken heeft. 0.20 cent word er gespeeld en 25.000 keer draaien en geen geluk???? Haha lachverwekend dit. Kan het geld nogmaals missen, ben niet verslaaf, maar dit is echt geldklopperij.

 op 23/09/2023 om 01:16
Speel bewust nu al 2 weken op bingoal nadat ik hiervoor op andere aanbieders heb gespeeld. Je stort een bedrag en dan begint het spel. Je blijft hangen rond je eigen bedrag of een paar tientjes boven je gestorte bedrag. Daarna zak alles weg naar 0. En zo Speel je iedere je gestorte bedrag weg. Ondertussen kan de aanbieder zeggen, maar meneer je hebt meer dan 2000 euro gespeeld en dat is eigelijk de truc er van wanneer je gaat lopen klagen dan word er gezegd we worden gecontroleerd en alles is fair. Dit gebeurd niet alleen bij bingoal maar bij alle andere aanbieders. Ik heb bewust paar duizend apart gelegd om te spelen en heb het gewoon nu helemaal door. De systeem is het zelfde. Je inleg die gaat op en neer, maar zal nooit echt omhoog gaan en toch heb je spel en dan.word er gezegd je hebt 2000 euro verspeeld bla.bla, maar ondertussen blijf je hangen op je gestorte bedrag. En opeens komt het dan dat de meter langzaam niks meer geeft. Ik heb ongeveer 5000 euro gestort op bingoal en zo is het bij alle stortingen gegaan. Af en toe krijg je een overschrijving, omdat je boven je limiet zit, maar de patroon is echt standaard. Hangen bij je gestorte bedrag zodat de teller loopt en de casino kan zeggen je hebt zoveel euros gewonnen maar verspeeld. Herken nu gewoon de patroon, omdat ik dit bij aanbieders heb gedaan. Praat dan niet over paar 100 euro, maar over paar duizend euro. En dan word er gezegd je moet geluk hebben haha, kom op dit is gewoon een patroon die er in is gezet. Ik ben niet eens boos, maar na lang gespeeld te hebben merk je het patroon gewoon.

 op 21/09/2023 om 20:20
Beste Bingoal,
Heb ff de reviews gelezen op trust pilot en lees gewoon reacties met de zelfde ervaring als ik. Speel 1000den euro's maar er is gewoon geen spel aanwezig. Je komt gewoon paar tientjes boven je eigen inzet en daarna is het gewoon dood. Ik ben geen slechte verliezer en ken het geld permitteren dat ik verlies, maar het moet wel fair blijven en niet zeggen heeft met geluk te maken. Ik speel alleen met 0.20 cent. Weet je hoeveel draaien dat zijn? En toch komt die "geluk" niet. Ik wil niet zeiken en zal dat ook niet doen, omdat het mijn verlies is en dat accepteer ik, want inderdaad geluk moet er ook zijn, maar geluk lijkt niet te bestaan bij online aanbieders .

Groet 
Verzonden vanaf Outlook voor Android
 op 21/09/2023 om 11:48
Dank voor de reactie, maar toch heb ik er mijn twijfels over, want het is niet alleen op bingoal maar alle andere aanbieders. Je speelt al jaren en sinds het legaal aanbieden is een paar duizend euro niet genoeg ookal speel je laag of hoog. Er is geen geluk, want wat ik al zei het is bij iedere aanbieder zo. Maar goed we zien het wel en ik heb me zelf wel onder controle
 op 21/09/2023 om 09:56


De RTP wordt weergegeven in de spelopties en is dus voor iedereen zichtbaar.
We begrijpen je reactie als je vanaf het begin geen geluk hebt gehad, maar we kunnen met zekerheid zeggen dat het allemaal een kwestie van geluk is.

We zijn onderworpen aan zeer strenge regels en er worden dagelijks controles gedaan.

Met vriendelijke groet,
Bingoal
Bingoal medewerker op 20/09/2023 om 21:44

 


Ik gok al meer dan 20 jaar. Ook online voordat het legaal was. Ik snap echt totaal niet wat er online allemaal gebeurd. In een echte casino krijg jr nog wat terug of je speelt je winst weg. Wat me gewoon opvalt nu is dat online je man storten wat je wilt, je inzet laag of hoog het maakt niks uit je krijgt gewoon niks. En aub vertel me niks over geluk. Ik speel dit spel al heeeeeel lang en merk gewoon het verschil tussen geluk en totaal geen loop in een machine. Ik gok niet voor het geld!! Gok omdat ik het leuk vind en vooral speelplezier wil hebben, maar na enkele 100den euros ga je vraagtekens zetten hoe het zit met de rtp. Of je krijgt net 20 procent van je eigen geld terug of gewoon helemaal niks!!! Hoe zit het met de rtp is me vraag?

 op 20/09/2023 om 21:38


 

Geplaatst

En het gaat maanden zo door. Ze laten me gewoon spelen en me verliezen werden meer en meer. Geen limiet. Geen ontzegging. Pas nadat ik zelf besefte dat ik 12.000 hier kwijt was bij bingoal heb ik zelf gevraagd voor parmentent ontzegging. 

Geplaatst

Pas maanden verder, 12.000 euro armen. Belletjes vol geklaag nemen ze pas actie.

 

Van onder naar boven beginnen te lezen. 

 

Beste Bingoal,


Ik hoef nooit meer een account bij jullie. Het is goed zo. Dus bij deze mij voor altijd een ontzegging geven. 

Tnx

 

Uitsluiting 30 dagen

Beste

Een Bingoal medewerker antwoordde op uw vraag. Hieronder vindt u het volledige overzicht van alle berichten. Aarzel niet om ons te contacteren indien u nog vragen heeft!

Goedemiddag 

We hebben contact opgenomen met ons compliance team en helaas is het niet mogelijk om de sluiting van jouw account ongedaan te maken. Dit zou in strijd zijn met de wetgeving en zal daarom absoluut niet worden uitgevoerd. In jouw oorspronkelijke verzoek vroeg je om "Ik wil graag dat mijn account voor 30 dagen wordt gesloten." In het kader van verslavingspreventie hebben we jouw account dan ook gesloten, zoals we doen wanneer spelers hierom vragen.

Echter, je leek eigenlijk een beperking of product block in te willen stellen, maar dit is niet duidelijk verwoord. Na een wachttijd van minimaal 30 dagen kun je een nieuw account openen onder bepaalde voorwaarden (indien gewenst zal ons departement voor verantwoord spelen later contact met je opnemen).
Deze periode kan worden gezien als een reflectieperiode waarin je kunt nadenken over waarom je aanvankelijk je account wilde sluiten/beperken en in de tussentijd andere leuke activiteiten kunt ondernemen!

Met vriendelijke groet,
Bingoal
Bingoal medewerker op 06/04/2024 om 18:03


Ik hoop dat het terug gedraait kan worden. Heb 30 dagen ingesteld op casinoop 06/04/2024 om 17:47

Beste 

Uw account is nu afgesloten. Wij gaan via compliance navragen of dit teruggedraaid kan worden.

Met vriendelijke groet,
Bingoal
Bingoal medewerker op 06/04/2024 om 17:38

Oh dan ga ik het zelf doen en hoeven jullie niks te verwijderen. Ik ga her zelf doen, want wil gewoon overzicht houden van mij transacties. Dank je wel ik ga het nu zelf doen

op 06/04/2024 om 17:37

Beste 

Indien u een pauze wilt inlassen kunt u dat doen via Verantwoord Spelen. Dat kan via blokkades op onderdelen.
Dat moet u zelf doen. Dat kunnen wij niet voor u doen.
Uw account afsluiten voor 30 dagen , zoals u kunt lezen onder Zelfuitsluiting bij Verantwoord Spelen kan niet terugedraaid worden. U moet dan een nieuw account aanmaken.


Met vriendelijke groet,
Bingoal
Bingoal medewerker op 06/04/2024 om 17:36

Hoi dat is niet wat ik wil..waarom een nieuwe account aanmaken? Elke andere aanbieder zet er een pauze in en daarna ken je verder met je account gaan. Nu gaat alles wat ik gespeeld heb verloren al mijn transacties zijn dan weg en dat wil ik niet. Wil overzicht t houden op me transacties

 op 06/04/2024 om 17:31

Beste 

Uw account is nu voor 30 dagen gesloten. U kunt over 30 dagen een NIEUW account aanmaken door de registratieprocedure te doorlopen.

Met vriendelijke groet,
Bingoal
Bingoal medewerker op 06/04/2024 om 17:29

Goeiemiddag. Ik wil graag dat mijn account voor 30 dagen word gesloten. Dank je wel
 

Geplaatst (bewerkt)

Ze hadden veel eerder moeten ingrijpen. Het feit dat ze het gesprek gaan samenvatten en woorden gaan gebruiken als ' je geeft aan dat je financieel zei je dat je primaire motivatie voor het spelen niet financieel gewin is, aangezien je financieel zeker bent. De drijvende factor is het plezier dat je beleeft aan het spelen' ..... 

Dit is niet in je eigen belang maar word gedaan omzich zelf in te dekken. Ze krijgen hier intern gewoon trainingen in heb ik vernomen van een ex medewerker (bet city).. 

Een (online) casino kan een speler aanmelden voor Cruks, wanneer die persoon heel risicovol gokgedrag vertoont.

 

bewerkt door Helaas Pindakaas
Geplaatst
14 minuten geleden zei MilanZLD:

Permanente uitsluiting gaat via CRUKS. Minimaal 6 maanden. Maar je kan ook kiezen voor de optie levenslang. 

Per casino heeft het weinig zin, want dan zou je kunnen kiezen voor een ander casino. 

 

Nee is niet zo. Ik kan bij TOTO, kansino, betcity, en onecasino nooit meer een account aanmaken. Hebben ze me duidelijk gemaakt. Daar is geen cruks voor nodig 

Geplaatst
Zojuist zei said85:

Nee is niet zo. Ik kan bij TOTO, kansino, betcity, en onecasino nooit meer een account aanmaken. Hebben ze me duidelijk gemaakt. Daar is geen cruks voor nodig 

Ze hebben me maanden door laten spelen totdat ik zelf vroeg om de 30 dagen weer. Toen werd opeens gezegd account word verwijderd. En dan een nieuwe moeten maken. Toen heb ik zelf aangegeven hoef er nooit meer te spelen.  Dus vanuit hun kant is er nooit zorgplicht geweest. Dus de mensen die in deze topic zeggen dat casino's vaak hun zorgplicht nakomen is bullshit

Geplaatst

Said, je werkt duidelijk een patroon af. Spelen bij een casino, verliezen, nog meer verliezen, je genaaid voelen door de spellen, strijdbaar de chat in springen en uiteindelijk jezelf uit laten sluiten. Vervolgens is 't hop naar 't volgende casino om dat hele verhaal nog een keer over te doen. Begrijp dat ik dit hele verhaal niet lullig bedoel, maar de definitie van waanzin is steeds hetzelfde doen en daarbij andere resultaten verwachten. 

De spellen in 't online casino geven volstrekt willekeurige resultaten en verliezen komt vaker voor dan winnen. Je bent op zoek geweest naar patronen die er niet zijn, ook al lijkt dat wel zo. Legitieme casino's hebben verder dan de gekozen RTP variant van een spel nul invloed op winnen of verliezen. Je hebt op de korte termijn mazzel, of je hebt 't niet. Onder aan de streep verlies je met een speelfrequentie als ie hoog genoeg is uiteindelijk altijd en overal, dat is 't huisvoordeel wat elk casino heeft en daarom hoeven ze er ook geen verdere invloed op uit te oefenen. Dit betekent dat je als speler in staat moet zijn om je frequentie van spelen uit te smeren over geld wat je daadwerkelijk kunt missen, dat je op tijd stopt wanneer je wel wat gewonnen hebt en dat je je verliezen niet gaat najagen. Houdt in dat je uit de emotie moet kunnen stappen wanneer het niet goed gaat, en dat kan ontzettend moeilijk zijn. Daarom moet je er ook altijd vooraf vanuit gaan dat je alles wat je inzet zult gaan verliezen en niet meer inzetten dan je je kunt veroorloven. Als je dit structureel niet kunt, dan zal gokken altijd kut voor je blijven en moet je er ver vandaan blijven.

Verslaving zal ongetwijfeld een aandeel hebben gehad in de keuzes die je gemaakt hebt. Dat de zorgplicht daarin op verschillende plekken mogelijk voor jou specifiek te kort is geschoten door het niet of onvoldoende acteren op rode vlaggetjes door medewerkers wordt in dit topic verder volgens mij door niemand bestreden. Jantje gaf het beste advies daaromtrent imo, dien een klacht in op basis van die zorgplicht en kijk wat het je brengt als je dat deel hiervan niet los kunt laten. Niet geschoten is altijd mis. Je kunt je nu anderzijds ook heel erg boos gaan zitten maken over wat er is gebeurd en een heel traject voor jezelf gaan uitstippelen voor de komende tijd om de strijd nog verder aan te blijven gaan, maar daar help je jezelf volgens mij niet mee. Op die manier blijf je er in steken, met alle gevolgen van dien. Verloren geld heb je zelf ingezet en is nu weg - maar realiseer je dat je over het algemeen met voldoende tijd en moeite gewoon weer het een en ander kunt gaan opbouwen, one step at a time. 

Dat gaat je echter met gokken niet lukken. Hoe sneller je bovenstaand patroon dus daadwerkelijk doorbreekt, hoe beter. Vandaar dat ik nu wederom de vraag stel - sta je op het moment dat je dit leest ingeschreven in Cruks en heb je Betblocker geinstalleerd? Is het eerlijke antwoord nu nog steeds 'nee', realiseer je dan dat je 't in dat geval zeer waarschijnlijk niet alleen gaat kunnen redden, en zoek hier asap professionele hulp bij. Iets zeggen is niet hetzelfde als iets doen. Zo niet, dan garandeer ik dat je zodra dit topic doodbloed en het gevoel ietwat afstompt direct weer aan het rammen bent bij het volgende casino.

  • Like 4
  • Thanks 1
Geplaatst (bewerkt)

Als ik nu alles terug kijk dan ben ik gewoon inderdaad erg verslaafd en hopende dat het goed zou komen bij iedere storting en ben extreem door gegaan. Hoevaak ik ook verloor hoe meer ik door ging. 

 

Ik heb inderdaad me aangemeld bij cruks. Zelfs een topic sluiten lukt me niet 🤣🤣🤣

bewerkt door said85
  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
26 minuten geleden zei said85:

Als ik nu alles terug kijk dan was ik gewoon inderdaad erg verslaafd en hopende dat het goed zou komen bij iedere storting en ben extreem door gegaan. Hoevaak ik ook verloor hoe meer ik door ging. 

 

Ik heb inderdaad me aangemeld bij cruks. Zelfs een topic sluiten lukt me niet 🤣🤣🤣

Er zit een edit knopje in het forum om je bericht aan te passen. Heb het dik gemaakt voor je, pas je bericht even aan. Heel veel sterkte en succes.

Geplaatst
58 minuten geleden zei said85:

Als ik nu alles terug kijk dan was ik gewoon inderdaad erg verslaafd en hopende dat het goed zou komen bij iedere storting en ben extreem door gegaan. Hoevaak ik ook verloor hoe meer ik door ging. 

Ik heb inderdaad me aangemeld bij cruks.

Vergeet Betblocker niet. Er gaat een moment komen dat je een interne strijd krijgt vanuit je verslaving en de drang om toch weer te gaan gokken zal gaan overheersen, ondanks dat je ingeschreven staat bij Cruks. Waarschijnlijk sneller dan je denkt. Er zijn heel veel websites specifiek ingericht om op die drang in te spelen en je op dat moment door te sluizen naar internationale casino's, waar er helemaal geen spelersbescherming is. We zien dat hier bijna dagelijks voorbij komen en daarmee duik je een compleet nieuwe wereld van ellende in met casino's die niet willen uitbetalen en wat al niet meer. Met een applicatie zoals Betblocker kan je dit voorkomen en jezelf ook daarvoor in bescherming nemen. Daarmee kan je dan ook deze wereld oprecht achter je gaan laten en je volop gaan richten op een positievere invulling van je leven, plus het daarbij komende herstel. Deur achter je dicht trekken en niet meer achterom kijken. You got this!

  • Like 2
  • Thanks 1
Geplaatst
39 minuten geleden zei mmaniac111:

Er zit een edit knopje in het forum om je bericht aan te passen. Heb het dik gemaakt voor je, pas je bericht even aan. Heel veel sterkte en succes.

Inderdaad ben. Je hebt gelijk 

Geplaatst
16 uur geleden zei said85:

ja ik besef nu ook dat ik verslaafd ben, maar eerlijk? Ben verslaafd gemaakt. Je kunt bij meerdere casino's spelen en zohoog en veel spelen dat je wilt. Verlies je? Klagen!! En niemand die actie onderneemt.

Dit is klote maar nu is echt het moment om in de spiegel te kijken. Je benoemt hier exact wat iedere gokverslaafde zegt. Het is altijd een ander zijn schuld. Die mindset daar moet je vanaf en de eerste stappen zijn om te zorgen dat je voorlopig niet kan gokken. Cruks en betblocker installeren zodat je ook niet kan afglijden naar het illegale aanbod met 0.0 bescherming. Neem deel aan een agog bijeenkomst, zodat je met andere kan praten en hun valkuilen kan ontdekken zodat je daar zelf niet voor valt. 

Besef ook dat wat je tot en met vandaag hebt verloren, je nooit meer terug wint. Schrijf dit bedrag af. Laat het gaan, want anders kan je nooit herstellen. 

Ik hoop dat je ooit gokken nog een keer als vermaak en entertainment kunt benaderen. Zo niet, Said? Ook goed, er zijn veel meer leuke dingen te doen op de wereld! 

  • Like 4
  • Thanks 2
Geplaatst (bewerkt)

Wat ik hier lees over bingoal is echt ernstig.

Laat duidelijk zijn dat je ten alle tijde verantwoordelijk bent voor je eigen speelgedrag.

Je had je kunnen uitsluiten bij cruks (moet je alsnog doen) of eisen dat ze een permanente sluiting doen.

Maar ze willen wel met je brainstormen over het zoeken voor andere hobby's etc dat emailen zonder actie te ondernemen aan het spelers account en speler gewoon laten doorspelen is gewoonweg crimineel.

Een goede klantenservice dient ook aan preventie te doen, structureel zeuren over ongeluk bij de klantenservice en hoeveel een speler wel noet verliest is een indicatie van gokproblemen, daar doet bingoal schijnbaar niks aan.

Over 711 heb je de communicatie niet gepost, overigens ligt dat ook aan jezelf ondanks dat ze tijdelijk aanbieden zou je alsnog door moeten zetten als permanent.

 

Nogmaals cruks lijkt me de enige passende oplossing voor je, zo te lezen riep je het wel hier op het forum maar ik zie nergens dat je het al gedaan hebt.

Wil je nog een x 50 ruggen verliezen? Of inschrijven bij cruks dat is gratis.

 

bewerkt door Deventer15
Geplaatst
Op 14-9-2024 om 15:27 zei Deventer15:

Wat ik hier lees over bingoal is echt ernstig.

Laat duidelijk zijn dat je ten alle tijde verantwoordelijk bent voor je eigen speelgedrag.

Je had je kunnen uitsluiten bij cruks (moet je alsnog doen) of eisen dat ze een permanente sluiting doen.

Maar ze willen wel met je brainstormen over het zoeken voor andere hobby's etc dat emailen zonder actie te ondernemen aan het spelers account en speler gewoon laten doorspelen is gewoonweg crimineel.

Een goede klantenservice dient ook aan preventie te doen, structureel zeuren over ongeluk bij de klantenservice en hoeveel een speler wel noet verliest is een indicatie van gokproblemen, daar doet bingoal schijnbaar niks aan.

Over 711 heb je de communicatie niet gepost, overigens ligt dat ook aan jezelf ondanks dat ze tijdelijk aanbieden zou je alsnog door moeten zetten als permanent.

 

Nogmaals cruks lijkt me de enige passende oplossing voor je, zo te lezen riep je het wel hier op het forum maar ik zie nergens dat je het al gedaan hebt.

Wil je nog een x 50 ruggen verliezen? Of inschrijven bij cruks dat is gratis.

 

Dit is juist het probleem bij een gokverslaving en dit weten casino's al te goed. Een gokker gaat net zolang door totdat alles is vergokt en dan komt spijt. 

Er moet een soort europees/wereldwijde register komen voor mensen met een gokverslaving maar ik vrees dat dit er nooit zal komen omdat anders de gokindustrie niet zo groot zou zijn als al ze zijn vandaag de dag. Dit is drastisch maar helaas wel de enige echte oplossing. 

Geplaatst

Online casino's moeten gewoon een simpele 'knop' hebben waarmee het net zo 'eenvoudig' je account definitief is af te sluiten als het is om het account te openen zonder tussenkomst van 'derden'. Dit gebeurd immers ook niet tijdens het eerdere aanmeldproces. Na het drukken een melding van weet u het zeker ja/nee, want... en melding dat in kader van AVG er een wettelijke bewaartermijn geldt van x jaren. Klaar account definitief gesloten. Het is net als met de loterijen met één telefoontje ben je lid maar als je wilt stoppen gooi je de hoorn er op omdat er zoveel stappen zijn. Zou goed zijn als de KSA dit als voorwaarde ook meegeeft aan de online casino's.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.