Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

Op 28-3-2023 om 18:52 zei Rudi:

Dagelijkse 1K storting op 711 voor de 100K promo, ik zit telkens op randje top 100 .
Op tientjes Sea Hunter zet net een prettig lage variantie, soms 100-200 bets down, soms up.

Nu een combi slotcombinatie keer 15!

image.png.9b68522de0acd1507b1839c6e8846164.png

Deze ken ik nog niet. Ook maar een keertje spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Wolfie:

Mooie hit van ruim 5.500x de inzet op Hand of Anubis.

https://replay.hacksawgaming.com/?roundid=4000291729000&partner=1318&language=en

Bij NoLimit snap ik nooit wat van de bonus games, zelfs niet na meerdere keren kijken, maar de bonus games van Hacksaw vindt ik eigenlijk altijd geweldig. Soms dat je ze even een paar keer moet zien om echt te weten waar de dikke wins uit kunnen komen, zeker als je een paar keer weinig hit, maar er zit eigenlijk altijd wel een leuk dingetje in die de bonus game leuk en spannend maakt. Misschien komt het ook wel omdat meestal elke volgende hit meer oplevert dan de vorige. Geeft zo'n bonus game een mooie opbouw.

bewerkt door DeValsspeler (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei DeValsspeler:

Bij NoLimit snap ik nooit wat van de bonus games, zelfs niet na meerdere keren kijken, maar de bonus games van Hacksaw vindt ik eigenlijk altijd geweldig. Soms dat je ze even een paar keer moet zien om echt te weten waar de dikke wins uit kunnen komen, zeker als je een paar keer weinig hit, maar er zit eigenlijk altijd wel een leuk dingetje in die de bonus game leuk en spannend maakt. Misschien komt het ook wel omdat meestal elke volgende hit meer oplevert dan de vorige. Geeft zo'n bonus game een mooie opbouw.

Helemaal mee eens. Op de een of andere manier hebben de bonus games van Hacksaw een perfecte spanningsboog en werk je langzaam toe naar een mooie win. Er is ook altijd wel een punt waarbij je denkt "He, ik ga gewoon een paar duizend keer de inzet pakken!". Wat ik ook top vind aad de bonussen van Hacksaw is dat je ook op de "kleine" bonus features dik kan winnen, zie mijn hits op Hand of Anubis en Dork Unit hierboven. Beiden op de de minst dure (of waardevolle) bonus features. Bij Nolimit City is het bijna onmogelijk om de max win te pakken als je geen Super Feature te pakken hebt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.