Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Wolfie:

Joehoe! Daar ben ik weer, uiteraard weer met mijn favo kast aller tijden, Hand of Anubis. Ruim 5.400x de inzet. Enjoy.

https://replay.hacksawgaming.com/?roundid=4000332918592&partner=1318&language=en

Mooie win!

Zou je het aantal keer volgende keer er niet bij willen zetten of in een spoiler? Maakt het terug kijken nog net wat leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Remco86:

Het is een screenshot topic toch?emoji1787.png Of moeten we die blurren?

Hij doelt op het begeleidend schrijven. '5400x inzet'. Staat geen plaatje bij. Ik ben het er mee eens overigens. Net wat spannender, Sreenshots kom je niet onderuit.

Ps. Je hoeft hier geen gehoor aan te geven @Wolfie, dat is aan jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Remco86:

Het is een screenshot topic toch?emoji1787.png Of moeten we die blurren?

Wat @TheGallant zegt. En screenshots kunnen overigens ook in een spoiler, maar dat is natuurlijk nergens voor nodig als je alleen de screenshot plaatst. En als je toch de terugkijk link plaatst is de screenshot weer overbodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat het is? Wat een big win is, is voor eenieder anders. Soms zie je herhalingen en dan is het een win van 200x of zo. Dat vind ik zonde van mijn tijd want niet zo interessant. Let wel, voor mij zelf he, ieder moet dat voor zichzelf bepalen. Daarom zet ik het erbij. Maar ik zal voortaan het wat anders omschrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wolfie:

Weet je wat het is? Wat een big win is, is voor eenieder anders. Soms zie je herhalingen en dan is het een win van 200x of zo. Dat vind ik zonde van mijn tijd want niet zo interessant. Let wel, voor mij zelf he, ieder moet dat voor zichzelf bepalen. Daarom zet ik het erbij. Maar ik zal voortaan het wat anders omschrijven.

Snap ik en snap ook dat sommigen geen tijd hebben om hele filmpjes terug te kijken en dat het aantal keer erbij zetten voor hen juist prettig is. Daarom misschien de spoiler: rechtsboven als je post staat een oog, als je daar op klikt krijg je een spoiler waar je het aantal keer in kan zetten. Ziet er dan uit zoals hieronder, mensen zien pas de inhoud als ze er op klikken:

Spoiler

Voor de poster ook nagenoeg geen extra werk.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.