Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Wolfie:

De spelletjes van Slotmill zijn onwijs gaaf en hebben wel wat weg van Hacksaw Gaming qua variantie. 

Dit is Sweet Spots, een soort combinatie van Jammin' Jars en Sugar Rush.

En ik kan alvast verklappen: het is een heule mooie hit!

Hier te bekijken

Wat een gave slot zeg! En gefeliciteerd met de klapper!
Ik ken die provider helemaal niet. Is die ook bij Nederlandse aanbieders te spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Wolfie:

De spelletjes van Slotmill zijn onwijs gaaf en hebben wel wat weg van Hacksaw Gaming qua variantie. 

Dit is Sweet Spots, een soort combinatie van Jammin' Jars en Sugar Rush.

En ik kan alvast verklappen: het is een heule mooie hit!

Hier te bekijken

Hartstikke goed en leuk om te kijken. Gefeliciteerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wolfie:

De spelletjes van Slotmill zijn onwijs gaaf en hebben wel wat weg van Hacksaw Gaming qua variantie. 

Dit is Sweet Spots, een soort combinatie van Jammin' Jars en Sugar Rush.

En ik kan alvast verklappen: het is een heule mooie hit!

Hier te bekijken

Leuke kast en mooie bonus hoor! Gefeliciteerd!

 

Inderdaad ook heerlijk om weg te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na nog te hebben gerommeld deed ik nog een paar spins op sugar rush om op een rond bedrag uit te komen.

Denkende dat na een nette bonus er niet nog eentje zou vallen...  groot was m'n verbazing dat na nog geen 10 spins er doodleuk nog een bonus viel...

Deze begon dramatisch maar kwam ineens met een retrigger... dat had ik op deze slot pas 1 keer gezien.

Na een paar hele lekkere klappers was de shock groots toen er nóg een retrigger viel !

Toen ging sugar rush pas écht los om uiteindelijk te stoppen bij een werkelijk krankzinnige 767x !! :o

Check het filmpje ! https://replay.pragmaticplay.net/KxMvnFeQHH

 

srib.jpg

bewerkt door SCi (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot m'n verbazing viel de giga jar bonus al bij de 1e gouden plaat op het max nivo.

Zou dat nog wel iets kunnen worden na al die gekkigheid ?

Ondanks een extra spin was het werkelijk kommer en kwel ; geen enkele multi raakte het giga blok en toen die eenmaal kon draaien waren het muntjes van 5 en 10...  tot de allerlaatste spin er een wel heel erg lekker muntje viel ! :D

Goed voor een totaal van 533x ! :o

De boost naar nivo 4 heb ik overigens ook nog nooit eerder gezien.

jjgb.jpg

jjgb2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankzij de boost naar level 4 was het minder lang werk om de giga bonus te krijgen.

De weg er heen had wel stukken minder lekkere klappers maar dat zat er uiteraard in.

Opmerkelijk genoeg was de giga bonus bijna een herhaling van zetten met weinig actie tot de allerlaatste spin :o

DIe maakte werkelijk alles goed en zorge voor een geweldige afsluiting die het record weer wat omhoog trok.

Een zeer fraaie 737x ! :D

 

jjgb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.