Jump to content

screenshots met grote online gokkast winsten

Recommended Posts

54 minuten geleden zei Wolfie:

De spelletjes van Slotmill zijn onwijs gaaf en hebben wel wat weg van Hacksaw Gaming qua variantie. 

Dit is Sweet Spots, een soort combinatie van Jammin' Jars en Sugar Rush.

En ik kan alvast verklappen: het is een heule mooie hit!

Hier te bekijken

Hartstikke goed en leuk om te kijken. Gefeliciteerd. 

• Like 1

1 uur geleden zei Wolfie:

De spelletjes van Slotmill zijn onwijs gaaf en hebben wel wat weg van Hacksaw Gaming qua variantie. 

Dit is Sweet Spots, een soort combinatie van Jammin' Jars en Sugar Rush.

En ik kan alvast verklappen: het is een heule mooie hit!

Hier te bekijken

Leuke kast en mooie bonus hoor! Gefeliciteerd!

Inderdaad ook heerlijk om weg te kijken.

• Like 1

Oeh.. jamming jars 2 gaat lekker los nu... :D

Na al eerder een reguliere bonus van iets meer dan 100x te hebben gepakt viel zojuist een disco bonus die

ruim het halve scherm vol met meloenen gooide :o

Goed voor 201x !

jjdb.jpg

• Like 1
  • Thanks 1

Na nog te hebben gerommeld deed ik nog een paar spins op sugar rush om op een rond bedrag uit te komen.

Denkende dat na een nette bonus er niet nog eentje zou vallen...  groot was m'n verbazing dat na nog geen 10 spins er doodleuk nog een bonus viel...

Deze begon dramatisch maar kwam ineens met een retrigger... dat had ik op deze slot pas 1 keer gezien.

Na een paar hele lekkere klappers was de shock groots toen er nóg een retrigger viel !

Toen ging sugar rush pas écht los om uiteindelijk te stoppen bij een werkelijk krankzinnige 767x !! :o

Check het filmpje ! https://replay.pragmaticplay.net/KxMvnFeQHH

srib.jpg

Edited by SCi (see edit history)
  • Like 2
  • Thanks 1

Na het grootste gedeelte van m'n klapper op sugar rush te hebben opgenomen toch nog even door met jamming jars 2 :D

Die was ook nog niet klaar blijkbaar want het 100x muntje kwam nog eens voorbij maar met verdubbelaar ! :o

Dit keer goed voor 220x !

jjm.jpg

• Like 1
  • Thanks 1

Nieuwe dag , nieuwe jamming jars gekte ! :D

Ondertussen al meerdere hele lekkere bonussen gepakt maar deze sprong er echt uit.

De jars bleven bij elkaar in de buurt en de prijzen bleven maar komen ; 314x ! :o

jjbh.jpg

• Like 2
  • Thanks 1

Tot m'n verbazing viel de giga jar bonus al bij de 1e gouden plaat op het max nivo.

Zou dat nog wel iets kunnen worden na al die gekkigheid ?

Ondanks een extra spin was het werkelijk kommer en kwel ; geen enkele multi raakte het giga blok en toen die eenmaal kon draaien waren het muntjes van 5 en 10...  tot de allerlaatste spin er een wel heel erg lekker muntje viel ! :D

Goed voor een totaal van 533x ! :o

De boost naar nivo 4 heb ik overigens ook nog nooit eerder gezien.

jjgb.jpg

jjgb2.jpg

• Thanks 1

Dankzij de boost naar level 4 was het minder lang werk om de giga bonus te krijgen.

De weg er heen had wel stukken minder lekkere klappers maar dat zat er uiteraard in.

Opmerkelijk genoeg was de giga bonus bijna een herhaling van zetten met weinig actie tot de allerlaatste spin :o

DIe maakte werkelijk alles goed en zorge voor een geweldige afsluiting die het record weer wat omhoog trok.

Een zeer fraaie 737x ! :D

jjgb.jpg

• Thanks 1

Ik ben normaalgesproken niet van de kasten, maar zojuist even sweet bonanza geprobeerd (na alle YouTube video’s die ik online heb gezien) spinde op 4.50€, mooie €1001,88 bonus. Foto toevoegen lukt niet ivm grootte… oplossing iemand? Via iPhone. 

7 hours ago, Santi said:

Ik ben normaalgesproken niet van de kasten, maar zojuist even sweet bonanza geprobeerd (na alle YouTube video’s die ik online heb gezien) spinde op 4.50€, mooie €1001,88 bonus. Foto toevoegen lukt niet ivm grootte… oplossing iemand? Via iPhone. 

Bijsnijden ?  Compress is ook een optie :)

7 hours ago, Santi said:

mooie €1001,88 bonus. Foto toevoegen lukt niet ivm grootte… oplossing iemand? Via iPhone. 

Copie foto opslaan als jpg en die uploaden?

Forum kan helaas maar foto's aan tm €1000

• Like 2
  • Haha 1

20 uur geleden zei Santi:

Wow! Uitproberen op €4,50 😅 en dan zo’n lekkere klapper, meteen favorietje erbij 😉

Fantastische hit vandaag op de nieuwe Pragmatic Play slot "Power of Merlin Megaways" !

In deze game ontvang je als je 4 of meer scatters krijgt in het basisspel de bonus  voor minimaal 10 spins, je kunt dan 5 x gokken voor meer spins (groene vak = 4 spins meer, rode vak = geen bonus).

Ik heb gekozen in dit spel om 2 x te gokken en ben gestopt bij 18 spins. 

Het gaat helemaal niet om het uur maximaal aantal spins (30) voor een mooie win, dat zie je hier vanzelf, je moet de MAX megaways (117649) 1 of 2 keer krijgen gedurende je free spins met een redelijke multiplier , daar gaat het in dit spel om😃.

Zie hier de replay:

https://replay.pragmaticplay.net/MV4fgGmT8w

image.png.c58fb5803ae18c0d00efd7da11ef765a.png

Edited by Bellagiogast
Printscreen resultaat spins (see edit history)
  • Like 8
  • Thanks 2
  • Confused 1