Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Bas00074:

Er wordt weinig groots gewonnen dit jaar. Nog maar 3 posts met winsten op slots.. en dat in 18 dagen. Matig gemiddelde :(

Ik heb alleen wat kleine winstjes die niet het vermelden waard zijn. Zit zelf ook te wachten op die mega big win 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-1-2024 om 06:55 zei Rmnd78:

Januari is de maand dat mensen wat meer op hun geld zitten na de duurdere December maand....emoji2957.png

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk
 

Kon het niet laten even te tellen. Van 1 tot 20 januari 2023 waren er al 32 big wins genoemd in dit topic haha. Maargoed, wellicht waren er toen meer leden actief, de energieprijzen lager en de boodschappen goedkoper waardoor men meer geld overhield om mee te gokken óf misschien stond de zon gewoon gunstig. Je weet het nooit hè 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://fan.nolimitcity.com/replay/zisobagakouzoditunukaberureumugedupesino?device=desktop&language=en

6 minuten geleden zei MarAlkmaar:

Ze zijn beiden heel leuk en laten zien dat je bij een lage inzet ook best een leuk bedrag kan winnen.   Gefeliciteerd! 

Tis natuurlijk wel zo dat ik in de gelegenheid ben om bonussen te kopen (niet wonend in NL) wat iets vaker een big win kan geven (meer bonussen = meer big wins) maar het gaat natuurlijk ook veel sneller down!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei LuukFOD:

https://fan.nolimitcity.com/replay/zisobagakouzoditunukaberureumugedupesino?device=desktop&language=en

Tis natuurlijk wel zo dat ik in de gelegenheid ben om bonussen te kopen (niet wonend in NL) wat iets vaker een big win kan geven (meer bonussen = meer big wins) maar het gaat natuurlijk ook veel sneller down!

Aha,  Bedankt voor deze toelichting. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://fan.nolimitcity.com/replay/zisobagakouzoditunukaberureumugedupesino?device=desktop&language=en
Tis natuurlijk wel zo dat ik in de gelegenheid ben om bonussen te kopen (niet wonend in NL) wat iets vaker een big win kan geven (meer bonussen = meer big wins) maar het gaat natuurlijk ook veel sneller down!
Dat zal mijn invalshoek geweest zijn dan.....
Die optie mis ik ook echt hier.
Wat een nutteloze mispeer van een regel is dat zeg

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.