Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei De eenarmige bandiet:

woow lekkere Luuk!
Ik heb Road rage regelmatig gespeeld maar al die extra spins heb ik nog nooit gezien

Nee ik heb wel eens een upgrade gehad. Meestal levert dat helemaal niks up. Maar 2 nog nooit. Beetje als de nudge in mental. T bestaat maar je ziet t zelden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Rmnd78:

Congrats ......Maar het is software matig al bekend, waarom zo lang erover doen vind ik dan toch wel een beetje blegh om eerlijk te zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk
 

Ik heb de opzet van deze max win tig keer gezien op youtube. Dus ik had na de eerste retrigger een vermoeden en na de tweede wist ik wel zeker wat er zou gebeuren.

Maar stel jij ben random gokker X en speelt af en toe voor fun een paar tientjes, kijkt nooit youtube filmpjes en zit niet op Onetime. Dan is dit natuurlijk heerlijk en spannend. Steeds hopen op ee leuke hit. En dan BOEM MAX!!

Overigens mag ie het van mij ook elke dag wel doen hoor. Ik vind het de moeite wel waard om wat langer te kijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de opzet van deze max win tig keer gezien op youtube. Dus ik had na de eerste retrigger een vermoeden en na de tweede wist ik wel zeker wat er zou gebeuren.
Maar stel jij ben random gokker X en speelt af en toe voor fun een paar tientjes, kijkt nooit youtube filmpjes en zit niet op Onetime. Dan is dit natuurlijk heerlijk en spannend. Steeds hopen op ee leuke hit. En dan BOEM MAX!!

Overigens mag ie het van mij ook elke dag wel doen hoor. Ik vind het de moeite wel waard om wat langer te kijken!
Klopt ook helemaal.
Maar het ligt al vast, softwarematig had ik het ook over.
Kijk naar een eerdere post in dit topic naar de Max win op FruitParty.
Die klapt er gewoon ineens in.


Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Rmnd78:

Klopt ook helemaal.
Maar het ligt al vast, softwarematig had ik het ook over.
Kijk naar een eerdere post in dit topic naar de Max win op FruitParty.
Die klapt er gewoon ineens in.


Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk
 

Max wins op Fruit Party hebben ook altijd dezelfde soort win. Maar toegegeven die zie je absoluut niet aankomen nee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Rudi:

Eerste rondje Wild Swarm 2 op 711, geheel gespeeld op inzet EUR 1 
Bonusronde opgenomen, upload ik nog wel ergens.
@pokerinfo

image.png.be4141570c3d9be6665427194bb29221.png

 

Deze heb ik gisteren zitten spelen, kwam niet voorbij win van 50x in bonus game, maar balans bleef wel steady. Tot ik die alle bijtjes had verzameld, wachtend op de wild swarm vrat die een balans van 300x op in 1 go. Kreeg nog wel features maar payouts waren allemaal 4x/ 8x / 12x! Vanavond maar even proberen die WIld Swarm te laten vallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei JackPot:

Geen 720 buy ;)

 

fan.nolimitcity.com/replay/zohugahaponiraheyakumudozazisihizosarapazihanikuno

Druk op play dan mooier uit de browser. Dan is t clickable link.

 

https://fan.nolimitcity.com/replay/zohugahaponiraheyakumudozazisihizosarapazihanikuno

bewerkt door LuukFOD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.