Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

Nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe slots.

Op BetCity zag ik een 'Fruit Collector' slot staan. Classic slot van Stakelogic.

Bepaald geen favoriete provider, maar deze had het ouderwetse fruit laddertje. Nostalgie!

Binnen enkele tientallen spins het laddertje tot het eind voor 100x . 

Screenshot_20240408-090437.thumb.png.4c85d18f34f7f7515019a84f562b6a40.png

Screenshot_20240408-090852.thumb.png.5acdde7110bcfd24502c52bdc4f891c6.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lord_cake:

Even offtopic; is het hier iemand toevallig al wel eens gelukt 4 of 5 scatters in te spinnen op D-Day?

 

De slot zelf betaalt wel gewoon decent basegame + regular bonus maar na duizenden spins nog steeds geen 4 scatter hier :(

1x 4. Maar tis zoiezo gwn lastig op de meeste no limits. Deadwood een van me favoriete goeie 300k+ spins lifetime als het er niet meer zijn en daar heb ik pas 4x superbonus gehad uit de basegame. No limits zijn leuk maar soms voelen ze superbonussen onhaalbaar en is t egt een bonusbuy provider

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lord_cake:

Even offtopic; is het hier iemand toevallig al wel eens gelukt 4 of 5 scatters in te spinnen op D-Day?

 

De slot zelf betaalt wel gewoon decent basegame + regular bonus maar na duizenden spins nog steeds geen 4 scatter hier :(

Ik heb denk ik 100k plus spins gedraaid op no limit games. 1 keer 4 scatters op Road Rage 1 keer 4 scatters op Mental. Verder nooit de max scatters gehaald (uit spins)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei LuukFOD:

Ik heb denk ik 100k plus spins gedraaid op no limit games. 1 keer 4 scatters op Road Rage 1 keer 4 scatters op Mental. Verder nooit de max scatters gehaald (uit spins)

De eerste NLC die ik ooit speelde was Das xBoot (ben heel lang in big bass + sweet bonanza blijven hangen). In de eerste 300 spins regular en super bonus. Ook echt op 1EUR bet. Wat had ik toen een mooi naïef wereldbeeld 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.