Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

Bedankt heren.

Ja, de eerste foto echt 382 free spins. Er zaten heel veel re-triggers tussen. Maar wel heel erg veel zogeheten 'dead spins'. Er zat 1 grote echte klapper tussen van bijna 3000 euro. Ik moet eerlijk bekennen dat ik meerdere dagen heb gespeeld en in totaal rond de 3000 euro heb gestort totdat deze mooie bonus eindelijk kwam. Dat leverde wel wat stress op maar het was spannend. 

De tweede foto is beter. Bijna 3000 euro op een lagere inzet van 120 cent. Daar heb ik 'slechts' 500 euro gestort. 

bewerkt door MilanZLD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-5-2021 om 06:23 zei MilanZLD:

Buffelo King(Pragmatic Play) is ook 1 van mijn favoriete online slots. Een heel leuk en spannend spel waar je enorme klappers op kunt krijgen. 

20200708_083641.jpg

20200327_214856.jpg

Deze kast brengt mij nooit veel geluk...nog nooit zo'n winst als deze voor elkaar kunnen krijgen...bijna alle bonussen die ik op deze gehad heb waren compleet waardeloos..

 

maar goed om te zien dat het dus wel degelijk kan...lekker hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister weer een Bonus buy gedaan van 300 euro op Cluster Slide en met winst afgesloten  daarna nog een bonus buy gedaan op Katmandu Gold van 200 euro en ook met winst afgesloten 
05BBDB3F-5733-4F7C-A99C-D360AEB01C63.thumb.png.14dab39febccc30f6ed55c55cb504e76.png

Lekker bezig Marcel je hoeft helemaal niet meer naar Vegas toe je vermaakt je hier wel of niet[mention]hotshot123 [/mention] giphy.gif


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.