Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

Gisteravond bij een collega gezeten , en later op de avond samen een gokje gedaan en met suc6 

We zijn begonnen met 100 euro en na een paar uur spelen en het saldo werd hard minder besloten we een bonus te kopen op Chaos Crew van 25,80 en wonnen we 740 keer onze inzet ,en zo kwamen we op een winst van 60 euro toen gestopt , mocht ook wel want het was bijna 05.00 😁

87ED3362-24BC-4474-9E64-E1F29A65CA7C.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei hotshot123:

Gisteravond bij een collega gezeten , en later op de avond samen een gokje gedaan en met suc6 

We zijn begonnen met 100 euro en na een paar uur spelen en het saldo werd hard minder besloten we een bonus te kopen op Chaos Crew van 25,80 en wonnen we 740 keer onze inzet ,en zo kwamen we op een winst van 60 euro toen gestopt , mocht ook wel want het was bijna 05.00 😁

87ED3362-24BC-4474-9E64-E1F29A65CA7C.png

Welke automaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-5-2021 om 13:25 zei robinb:

Deze kast brengt mij nooit veel geluk...nog nooit zo'n winst als deze voor elkaar kunnen krijgen...bijna alle bonussen die ik op deze gehad heb waren compleet waardeloos..

 

maar goed om te zien dat het dus wel degelijk kan...lekker hoor!

Hoge variatie slot. De meeste bonussen die ik heb gehad op Buffelo King waren ook niet goed. Je moet meestal veel geduld/tijd hebben en flink wat investeren voordat zo'n klapper komt. Of je moet echt geluk hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er hier nog meer liefhebbers van fruitslots? 

Ik vind de moderne fruitslots met een hoge variatie van de provider Gamemat heel leuk. Heb de laatste tijd veel geluk op deze spellen. Moet meestal best veel investeren maar als ze beginnen te geven dan is het heel leuk spelen! Gisteren 1750 ingelegd. 3250 uitbetaald. 

De maximale prijs op deze fruit slot is 5000x de inzet. Volle bak wild. 

20210512_035539.jpg

20210517_223617.jpg

bewerkt door MilanZLD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flinke winsten! Maar ook dikke bets met 4 euro per keer.  Fruitslots vind ik persoonlijk altijd een beetje saai.

Dat valt me ook op idd. Zag net een post met een winst van 50k op de lightning roulette. Maar ja, dan heb je dus ook €100 ingezet op een nummer. Ik speel nog steeds met kleinere bedragen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.