Jump to content

screenshots met grote online gokkast winsten

Recommended Posts

17 minuten geleden zei Aerschtuner:

Misschien vanavond een paar uur bonusjes kopen. Ik wil ook een max win op Fruit Party!! 😎

Denk dat je meer kans maakt met base spins, al mijn max wins waren op base spins (net als de bovenste 2 foto's dat ook zijn)

Bonus buys vallen vaak vies tegen haha

Edited by Huso (see edit history)

Een max win..... dat staat toch wel op mijn bucketlist wat betreft slots....

Mijn grootste win x was iets van 9000x op money train 2 (inzet 0,10 cent)....

Maar een echte max win heeft er nog niet ingezeten. Fruitparty is ook een van mijn favoriete kasten die hem zomaar een keer eruit kan gooien (zelfs in een basegame)...... verder dan 2600x ben ik nog niet gekomen op deze kast.....maar de aanhouder wint!!

• Like 1

1 uur geleden zei Aerschtuner:

Die laatste hit met de botten is nice, zeg! Lekkere maand als je 3500 up bent ook, uitcashen die handel en iets moois van kopen!

Haha idd, potentie was wel absurd, als daar nog top symbolen bij waren gekomen was t jackpot :)

Zeker uitcashen :) Anders had ik het niet als winst berekend haha, maakt de verlies van afgelopen 3 maanden weer goed 😜

IN een verloren uurtje even wat bonusjes op Toto kopen. Toshi gaat lost met een 4023x hit. Heerlijke multiplier en dan full line kikkers. https://replay.hacksawgaming.com/?roundid=1000606580744&partner=948&language=nl

toshi4000x.png.abcf01537f5a2a470eddb80fbbc32bb4.png
Lees je mee@TheGreatOne ....die Retro sushi game kan wel degelijk hikken. .....Geloof nou maar gewoon als er iets gezegd wordt

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

De nieuwe ELK slot Pacific Gold is uit, jantje bedankt voor de headsup afgelopen weekend.

De Gold Series zijn wel goed: prima sound & graphics, soms innovatieve gameplay, alles goed verzorgd.
Deze is helaas wel met Xciter features en de aansluiting van de Xciters op het math model is nogal eens slecht,
dat uit zich dan in typisch/voorspelbaar uitspelende bonusen en typische winstbedragen die je telkens haalt op de bonus.

Over deze is de jury nog niet uit, zie volgende win in een 20 cent / EUR 20 bonus buy:
https://www.youtube.com/watch?v=oa3JFcKIQt8

Gespeeld op Toto 

p.s. ik laat hem enkele dagen op mijn Youtube kanaal staan.

• Like 2

16 minutes ago, Aerschtuner said:

Wow, die laatste spin is episch. Game nooit gespeeld, maar ziet er goed uit!

Golden oldie van NLC.

NLC heeft een aantal leuke game mechanics maar heeft de neiging teveel van die mechanics in 1 slot te proberen te proppen, wat niet altijd lekker combineert 

Bijvoorbeeld bij Mental of alle slots met infectious wilds (failfeature)

Een paar van de oudere NLC games hebben maar een paar van de typerende game mechanics en spelen eigenlijk veel leuker, zoals Barbarian Fury.

Het was al even geleden maar ik heb weer een lekkere klapper in de pocket :D

Ik speelde alweer een poosje op reactoons bij TOTO en had wel erg veel geduld nodig voor een garga.

Die bleek met 54x buitengewoon mager...

Tot vandaag ineens een garga helemaal lekker viel ! :D

O.a. 15 groene met verdubbelaar en 18 oranje met verdubbelaar voor een krankzinnige 952x !! :o

rbw.jpg

Edited by SCi (see edit history)
  • Like 6