Jump to content

screenshots met grote online gokkast winsten

Recommended Posts

15 uur geleden zei luckylady:

Pfoe, na die eerste 1-2 spins voelde je al dat hij ging klappen, maar toen viel ook nog eens die 5x wild op een prachtige positie. Blijft wel een veel leukere win zo dan zo'n jackpot waar je in 1 seconden €1000 binnen harkt. Maar zou ze beide maar al te graag zelf hebben gehad 😇

• Like 1

Pfoe, na die eerste 1-2 spins voelde je al dat hij ging klappen, maar toen viel ook nog eens die 5x wild op een prachtige positie. Blijft wel een veel leukere win zo dan zo'n jackpot waar je in 1 seconden €1000 binnen harkt. Maar zou ze beide maar al te graag zelf hebben gehad 

Grappig, ik voelde hem dus niet meteen. Dacht later nog dat het bij 600-700 zou blijven maar toen kwam die 5x en de mannetjes

Jaaah een lekker bonusspel vind ik ook lekker maar zo’n jackpotje is altijd goed.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

4 uur geleden zei Wolfie:

Bij sommige providers (Nolimit City en Pragmatic Play sowieso) kan je herhalingen terugkijken van je grootste wins en daar een linkje van maken, die je hier kan plaatsen.

Als je bij provider Hacksaw gaming een link wil maken, doe je dat direct na je hit/winst, je kopieert de link en slaat die vervolgens op. In hun geschiedenis kun je tot maximaal de laatste 10 spins de video terugkijken.

Hierbij een link van "Dork Unit" (gespeeld bij Kansino), geen super winst maar 2 sukkels waren genoeg voor een mooie 468 X 😀

https://replay.hacksawgaming.com/?roundid=1001620435321&partner=1130&language=nl

• Like 1