Jump to content

screenshots met grote online gokkast winsten

Recommended Posts

7 uur geleden zei Wolfie:

Wat ook heel vervelend is bij Big Bass Bonanza, is dat al die extra boosters die je voor de gratis spins bonus kan winnen (extra vissen, extra mannetjes, begin bij level 2, extra spins enz.) echt geen ruk doen voor het eindresultaat. 

Heb al een paar keer alle 5 de boosters gehad om vervolgens met 30x de inzet afgescheept te worden.

Klopt, ik heb er meerdere keren 4 gehad bij Big bass Splash. Hoogste win is 147x de inzet. En de 4000x vis zal wel in een ander meertje zwemmen,  niet bij mij in ieder geval😅

14 uur geleden zei DonnyZuid:

Klopt, ik heb er meerdere keren 4 gehad bij Big bass Splash. Hoogste win is 147x de inzet. En de 4000x vis zal wel in een ander meertje zwemmen,  niet bij mij in ieder geval😅

Ja, Big Bass Splash bedoel ik inderdaad. Al die "Bass" slots, ik haal ze niet meer uit elkaar.

• Haha 1

3 uur geleden zei cheryl:

Lekker hoor.

Zit zelf echt al dagenlang (gem) 3 uur per dag) op die sugar rush te spelen, maar hoogste was maar 250x

Je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk, iedere bonus kan het raak zijn. Maar over het algemeen zijn de bonus rondes op Sugar rush gemiddeld tussen de 50 en de 100x

1 uur geleden zei Dutch31:

Speel al jaren Book of Dead, wacht nog altijd op de full screen van het beste symbool op dit spel.

Deze week sinds lange tijd weer eens 4 symbolen in de bonus voor 1000x inzet. Totale bonus betaalde 57.000 euro uit, dus uiteraard ook tevreden mee 🙂

Screenshot_20221026_154155_Chrome.jpg

Poah wat een win !!

Met zulke inzetten wat is dan meestal het bedrag dat je stort als ik vragen mag?

2 uur geleden zei Dutch31:

Speel al jaren Book of Dead, wacht nog altijd op de full screen van het beste symbool op dit spel.

Deze week sinds lange tijd weer eens 4 symbolen in de bonus voor 1000x inzet. Totale bonus betaalde 57.000 euro uit, dus uiteraard ook tevreden mee 🙂

Gefeliciteerd man !  Ik heb in het (verre) verleden wel eens 5 rijen van het topsymbool op Book of Dead gehad, maar dan wel in 1 van de 10 spins natuurlijk, dat was op een 5 euro inzet, ook Legacy of Dead één keer alle symbolen gehad met 96 spins alleen die was op een 1 euro inzet, vlak na de introductie  het spel werd zelfs onderbroken, ik denk dat er een bug of zo was :) maar het is ontzettend lekker als je zoveel symbolen krijgt 😁

Edited by Bellagiogast (see edit history)
  • Thanks 2

22 uur geleden zei Dutch31:

Mooie win op mijn favoriete slot! Betaalde mij deze week ook weer lekker uit in een hotrun sessie waarbij ik wel 15x free games pakte in een korte sessieC16ED368-AC92-4203-90C5-04E2AB598E2C.thumb.jpeg.6453c3c3e0613412cbdc3a196fc2f688.jpeg6F14C40A-AAFA-4CB4-B187-DAF5D2233F31.thumb.jpeg.4449dc2a7526ae0a0b51e9200424fa42.jpeg

• Like 1
  • Thanks 1