Hillichance Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 Hai, @Roelette en ik gaan weer! September moet het gaan gebeuren. We zijn wat aan het zoeken via Expedia. Combi reis en verblijf op de Strip. Voor nu is 1.157 euro totaal voor met z'n 2-en voor 5 nachten het goedkoopst (Excalibur). Iemand tips over hoe het nog goedkoper kan? Is los boeken van vlucht en verblijf verstandig bijv.? Alle tips welkom! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillichance Posted January 19, 2017 Author Report Share Posted January 19, 2017 Dank voor alle tips; vanmorgen voor nog geen 600 euro p/p een kamer met stripview en queensize-bedden geboekt in Excalibur met 5 nachten verblijf en heen en weer vliegen via Dallas! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Craps4fun Posted January 19, 2017 Report Share Posted January 19, 2017 @Hillichance wanneer ga je en met welke maatschappij vlieg je? Waar heb je geboekt? Wil misschien ook nog een keer dit jaar (ga ook in april) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROELETTE Posted January 19, 2017 Report Share Posted January 19, 2017 23 minuten geleden zei Craps4fun: @Hillichance wanneer ga je en met welke maatschappij vlieg je? Waar heb je geboekt? Wil misschien ook nog een keer dit jaar (ga ook in april)  1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 19, 2017 Report Share Posted January 19, 2017 Mooi om te zien Vegas Bro's. Die voorpret en aftellen. Het mooie is als jullie terug komen in die kant op ga (1 oktober) voor de grootste Gaming beurs in de wereld (Vegas de G2E) in het Sands Expo Centrum en slaap in Bellagio. http://www.globalgamingexpo.com/  Super mooi om te zien dat jullie slapen in het kastel van @SubAqua en ben benieuwd wanneer haar Vegas trip weer geboekt staat. Volgens mij is @Gebruiker binnenkort aan de beurt?  Wat gaan jullie doen in Vegas, veel lopen, dingen zien, gokken, andere zaken? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROELETTE Posted January 19, 2017 Report Share Posted January 19, 2017 34 minuten geleden zei TheGreatOne: Mooi om te zien Vegas Bro's. Die voorpret en aftellen. Het mooie is als jullie terug komen in die kant op ga (1 oktober) voor de grootste Gaming beurs in de wereld (Vegas de G2E) in het Sands Expo Centrum en slaap in Bellagio. http://www.globalgamingexpo.com/  Super mooi om te zien dat jullie slapen in het kastel van Hammie en ben benieuwd wanneer haar Vegas trip weer geboekt staat. Volgens mij is @Gebruiker binnenkort aan de beurt?  Wat gaan jullie doen in Vegas, veel lopen, dingen zien, gokken, andere zaken? We gaan in elk geval naar de klote;) waar dat leg? Van de kaart:p  Nog ff onbekend, maar in elk geval veel filmen en gokkuj! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROELETTE Posted January 19, 2017 Report Share Posted January 19, 2017 34 minuten geleden zei TheGreatOne: Mooi om te zien Vegas Bro's. Die voorpret en aftellen. Het mooie is als jullie terug komen in die kant op ga (1 oktober) voor de grootste Gaming beurs in de wereld (Vegas de G2E) in het Sands Expo Centrum en slaap in Bellagio. http://www.globalgamingexpo.com/  Super mooi om te zien dat jullie slapen in het kastel van Hammie en ben benieuwd wanneer haar Vegas trip weer geboekt staat. Volgens mij is @Gebruiker binnenkort aan de beurt?  Wat gaan jullie doen in Vegas, veel lopen, dingen zien, gokken, andere zaken? We gaan in elk geval naar de klote;) waar dat leg? Van de kaart:p  Nog ff onbekend, maar in elk geval veel filmen en gokkuj! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gebruiker Posted January 19, 2017 Report Share Posted January 19, 2017 31 januari, nog 11 dagen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 en ik vlak erna, ik vertrek op 5 februari.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillichance Posted January 20, 2017 Author Report Share Posted January 20, 2017 en ik vlak erna, ik vertrek op 5 februari....Ken je de kamers Resort Strip View Queen en zo ja; hoe zijn die? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 (edited) Ik heb altijd een Queen Room, meestal geen Strip View, maar de ''view" kan nogal wisselen.... Ik zelf heb eigenlijk nooit klachten gehad over de kamers waar ik in heb gezeten, het zijn geen super de luxe kamers, maar prima in mijn opinie. Ik ben alleen maar in mijn kamer om te slapen of te douchen en mijn spullen kwijt te kunnen. En de bedden en badkamer zijn altijd prima in orde ;-) Edited January 20, 2017 by SubAqua (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillichance Posted January 20, 2017 Author Report Share Posted January 20, 2017 Ik heb altijd een Queen Room, meestal geen Strip View, maar de ''view" kan nogal wisselen.... Ik zelf heb eigenlijk nooit klachten gehad over de kamers waar ik in heb gezeten, het zijn geen super de luxe kamers, maar prima in mijn opinie. Ik ben alleen maar in mijn kamer om te slapen of te douchen en mijn spullen kwijt te kunnen. En de bedden en badkamer zijn altijd prima in orde ;-)Er zou ook een groot verschil zitten tussen Tower 1 en 2. De één met en de ander zonder gerestylede kamers? Wat weet jij daarvan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Craps4fun Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 Wij hebben in april ook queen room strip view. Zal je laten weten of die bevalt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gertjan_De_Meern Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 Een slechter uitzicht als wat wij hadden kan bijna niet.  1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Craps4fun Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 @Gertjan_De_Meern ga ervan uit dat dit geen stripview room is ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillichance Posted January 20, 2017 Author Report Share Posted January 20, 2017 Een slechter uitzicht als wat wij hadden kan bijna niet.  Hoe waren jullie bedden GJ? Foto's van de kamer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillichance Posted January 20, 2017 Author Report Share Posted January 20, 2017 We gaan trouwens in Vegas 3.0 naast ons dollar-pak ook voor de volgende gegarandeerde kaskraker...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 Ik vind hem top! Nu al benieuwd naar jullie reisverslagen en ervaringen in Vegas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gebruiker Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 de remodeling is volgens mij gedaan in de royal tower. maar betreft alleen vervanging van wat meubilair en de aankleding is iets anders, de badkamer is hetzelfde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gertjan_De_Meern Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 37 minuten geleden zei Hillichance: Hoe waren jullie bedden GJ? Foto's van de kamer? De kamer was prima. Lekkere grote bedden. En de kamer gebruik je alleen voor je spullen en om te slapen. We waren wel erg blij met de dagelijkse schoonmaak ? Â 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gertjan_De_Meern Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 2 uur geleden zei Craps4fun: @Gertjan_De_Meern ga ervan uit dat dit geen stripview room is Ach, met je neus tegen het raam zagen we toch nog de blauwe lucht. Â 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 Gewoon zorgen dat je minimaal op de 15e verdieping komt te zitten..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gertjan_De_Meern Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 Waar je direct geld op kunt besparen is het geld opnemen in Vegas. Bij een ATM machine betaal je een toeslag en kosten van je eigen bank. Tegenwoordig kun je bijna alles pinnen. Je betaalt dan geen extra kosten voor de ATM en geen extra kosten van je eigen bank maar gewoon een normale wisselkoers. in sommige winkels kun je ook extra gekd pinnen en bij de bushalte kun je je buskaart ook gewoon pinnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillichance Posted January 24, 2017 Author Report Share Posted January 24, 2017 Dollarpakken 2.0 zijn alvast binnen... 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terschelling Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Is er 2 jaar terug niet eens een groep van onetime naar Vegas gegaan? is het misschien een idee om dat weer eens te doen/zijn daar liefhebbers voor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts