KattenPisTV Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 Hallo, Ik ben nu ongeveer een weekje lid van Royal Panda casino. Ik heb een storting erop gedaan van 2x 25 euro dus totaal 50 euro. Nou heb ik een leuke winst gepakt van 275 euro alleen wilde ik deze uitbetalen. Echter kon dat niet want moest foto's versturen van mijn bankpas,ID en iets waar mn adress opstond. Eenmaal dat allemaal gedaan te hebben kreeg ik een mail dat mijn account permabanned is omdat mijn gegevens niet kloppen met de gegevens die ze van mij hebben. Ik heb de live support gevraagd over hoe en wat en het is nu dus zo dat mijn adres verkeerd geschreven staat bij hun.. Mijn adres begin met Sleep.. Alleen had Slep gedaan.. Nu ben ik dus mijn geld kwijt volgens de live support, maar ben het daar niet mee eens.. Mijn vraag is; Wat kan ik hier tegen/aan doen? Groetjes Pascal, Kattenpistv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 We hebben goede contacten (contact persoon) daar, als je er niet uitkomt let us know. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bethdoth Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Ah bij Royal Panda maken ze nooit fouten, begrijp ik... Wat hebben ze een snelle conclusie en drastische maatregel. Hoop voor je dat dit opgelost wordt. Goed dat je het kenbaar maakt op het forum @KattenPisTV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobbelsteen Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 terugbetalen blijkt toch telkens een probleem te zijn op internet. Waarom niet gewoon terug betalen naar de rekening waarvan gestort is. De persoonsgegevens zijn daarvan toch bekend! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 8 minuten geleden zei dobbelsteen: terugbetalen blijkt toch telkens een probleem te zijn op internet. Waarom niet gewoon terug betalen naar de rekening waarvan gestort is. De persoonsgegevens zijn daarvan toch bekend! Dit is ook een van de redenen waarom die markt gereguleerd moet worden (ligt nu bij de Senaat). Ieder casino kan met dit soort dingen weg komen maar als er dadelijk vergunningen komen door de KSA dan is dit probleem snel verholpen omdat er dan de Nederlandse regels gelden. Uiteraard zijn er de kleine lettertjes maar als @KattenPisTV aangeeft dat het bovenstaande gebeurd is, zakt mijn broek van af en wil ik hier het naadje van de kous weten en zullen we er alles aan doen om dit tot een goed einde brengen. Een klein foutje is snel gemaakt maar om een perma ban te geven en doen niet in contact te treden is natuurlijk waanzin. Royal Panda gaat voor een vergunning in Nederland, gisteren nog op de beurs met een panda beer op de foto gegaan ;-) @jackpot kom er maar in met die foto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 As we speak Royal Panda aangesproken en daar zal ik ongetwijfeld wat over horen @KattenPisTV Ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Als het verhaal exact zo is als @KattenPisTV aangeeft en het gaat puur om een typefout bij het adres dan ben ik het volledig eens. Persoonlijk kan ik het me niet voorstellen en ben ik benieuwd hoe het verder zal aflopen. Dat je je gegevens moet toesturen met paspoort etc vind ik een zeer goede zaak en zal als de Nederlandse markt gereguleerd wordt alleen maar meer worden. Je BSN nummer zal gecheckt worden en het zou me niet verbazen als ook de BKR check ingevoerd zal gaan worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 3 minuten geleden zei JackPot: Als het verhaal exact zo is als @KattenPisTV aangeeft en het gaat puur om een typefout bij het adres dan ben ik het volledig eens. Persoonlijk kan ik het me niet voorstellen en ben ik benieuwd hoe het verder zal aflopen. Dat je je gegevens moet toesturen met paspoort etc vind ik een zeer goede zaak en zal als de Nederlandse markt gereguleerd wordt alleen maar meer worden. Je BSN nummer zal gecheckt worden en het zou me niet verbazen als ook de BKR check ingevoerd zal gaan worden. Klopt, er wordt maandag na gekeken en Panda Casino geeft aan dat dit zeker niet de procedure is hoe ze werken. Even afwachten dus of er niet iets anders speelt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Ik heb het al vaker voorbij zien komen. Volgens mij heb ik het zelfs ergens in een review vermeld van een casino aangezien men er nadrukkelijk voor waarschuwt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 56 minuten geleden zei JackPot: Wat een heerlijk beroep lijkt me dit. Rondrennen in een lekker warm pandapak. Mocht OneTime ooit een mascotte zoeken count me in ! Al laten jullie me rondrennen in een roulette pak als ik maar mensen kan laten lachen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenPisTV Posted February 11, 2017 Author Report Share Posted February 11, 2017 (edited) Bedankt voor de reacties, ik heb nog contact gehad met de livesupport en moest de afschriften naar hun toe sturen van dat er geld van mijn rekening was afgegaan naar hun toe.. Ben benieuwd of het zin heeft. Leuke foto trouwens Armijn! Haha Edited February 11, 2017 by KattenPisTV (see edit history) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenPisTV Posted February 11, 2017 Author Report Share Posted February 11, 2017 (edited) Kan het zo zijn dat ze de plaats ook niet goedkeuren? Ik heb daar Den Haag in gevuld alleen staat op mijn document 's gravenhagen.. Geen idee of ze daar ook verschil in zien? Is inprincipe gewoon t zelfde. Edited February 11, 2017 by KattenPisTV (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 21 minuten geleden zei KattenPisTV: Bedankt voor de reacties, ik heb nog contact gehad met de livesupport en moest de afschriften naar hun toe sturen van dat er geld van mijn rekening was afgegaan naar hun toe.. Ben benieuwd of het zin heeft. Leuke foto trouwens Armijn! Haha Dit heeft zeker zin, ze hebben in ieder geval nog contact met de klant. Keep us posted en als ik wat hoor laat ik het je ook weten. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bethdoth Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Super. Klinkt veelbelovend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenPisTV Posted February 12, 2017 Author Report Share Posted February 12, 2017 Vandaag weer een mail terug gehad, documenten die ik heb gestuurd met mijn naam erop keuren ze niet goed.. Ze willen documenten van mijn bank met mijn naam erop hebben. Deze heb ik echter niet aangezien ik bijna geen post krijg van de bank.. Ze hebben mijn bankpas ook al als foto gekregen dus snap het niet helemaal.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 18 minuten geleden zei KattenPisTV: Vandaag weer een mail terug gehad, documenten die ik heb gestuurd met mijn naam erop keuren ze niet goed.. Ze willen documenten van mijn bank met mijn naam erop hebben. Deze heb ik echter niet aangezien ik bijna geen post krijg van de bank.. Ze hebben mijn bankpas ook al als foto gekregen dus snap het niet helemaal.. Even een screen shot van je bankaccount maken en deze opsturen (bijna niemand krijgt meer post van de bank). Denk dat dit voldoende is, succes en houdt ons op de hoogte. Er is gewoon weg veel fraude bij casino's en ze willen dingen goed weten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenPisTV Posted February 12, 2017 Author Report Share Posted February 12, 2017 Dat is precies wat ik al had gedaan, screenshot van mijn afschriften gestuurd waarbij mijn naam ook zichtbaar is.. Deze zijn helaas niet goedgekeurd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 3 minuten geleden zei KattenPisTV: Dat is precies wat ik al had gedaan, screenshot van mijn afschriften gestuurd waarbij mijn naam ook zichtbaar is.. Deze zijn helaas niet goedgekeurd.. Kan je eens vragen waarom ze die hebben afgekeurd, misschien is het formaat of iets niet goed in zicht? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenPisTV Posted February 12, 2017 Author Report Share Posted February 12, 2017 Heb indd als antwoord teruggestuurd van waarom ze deze afkeuren. Ben benieuwd.. Duurt helaas wel even maargoed, hopelijk komen we er wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 Je kunt in je internetbankieren toch een bankafschrift downloaden. Dit doe ik ook altijd en dan is t altijd binnen no time goedgekeurd. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 Iedere bank is verplicht bankafschriften te geven. Hiervoor kan je voor digitale of een papieren versie kiezen. Dat je geen papieren afschriften krijgt is geen probleem, want dan kan je ze digitaal downloaden alls PDF formaat en opslaan op je computer. Deze verstuur je naar Panda. Ik vind het normaal dat Panda de check goed uitgevoerd. Er zijn een aantal eisen waar je aan moet voldoen, maar dat is nog geen 5 minuten werk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenPisTV Posted February 12, 2017 Author Report Share Posted February 12, 2017 @Reno Dit is wat ik zojuist heb gedaan. Ik zeg niet dat het fout is dat ze dit allemaal controleren, het is juist goed. Alleen als ze het in een keer goed beschrijven en vragen is er niets aan de hand. Vind het bizar hoe ze het nu doen. Word van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat ze er duidelijk in zijn. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 En daar ben ik het ook weer helemaal mee eens. Ze moeten duidelijk beschrijven wat ze willen hebben en aan welke eisen het moet voldoen. Eventueel met voorbeelden. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted February 13, 2017 Report Share Posted February 13, 2017 Wegens de MGA zijn er maar een aantal document types die goedgekeurd mogen worden. Indien een bewijs van adres geleverd moet worden geef ik altijd als advies download een bankafschrift. Deze voldoet namelijk altijd aan de eisen , Niet ouder dan 3 maanden, leesbaar etc. Het is allemaal niet zo moeilijk imo correcte documenten te sturen. Helaas neemt niemand de tijd er voor de juiste dingen te zoeken en gaan ze er maar van uit dat alles goed is. Overigens lijkt een perma ban om een verkeerd adres me grote nonsens. In geval van verkeerde naam, Geboortedatum etc kan ik mij daar wel wat bij voorstellen. Niet bij verkeerd adres!! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.