Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Burgerinitiatief: Stop de Postcodeloterij

Featured Replies

Geplaatst
Op 29-5-2026 om 16:08 zei ongeldige gebruikersnaam:

nou leg het dan gewoon uit. Of kijk je enkel naar woorden en niet naar de inhoud?

Extremen maken duidelijk of iets waarde heeft of niet. Als "Ze zitten heel diep, heel diep en hebben hun zaakjes goed voor elkaar en verdiend ook weer respect" waar is dan maakt het niet uit wat er staat, het is waar of niet. Als het uitmaakt wat er staat ofwel om welke daad het gaat dan heeft het dus niet veel waarde

Heel zwart wit denken deze Gozer . Kan me niet voorstellen dat deze een vrouw is 😊

Totaal misplaatst deze vergelijking ( pedofiel vs postcodeloterij . De Postcodeloterij verdient geld aan het bijgeloof van mensen . Maar niemand raakt failliet door deze praktijken . Een pedoseksueel wil ik het niet eens over hebben wat die kapot maakt .

Geplaatst
Op 29-5-2026 om 16:39 zei devad:

Het gaat hier alleen maar over de postcodeloterij, waar mensen tegen FOMO aanlopen, een YouTuber lekker zit te schoppen tbv de samenleving (maar ook zeker de views) en waarvan TGO uiteindelijk zegt dat het on the flipside allemaal wel een slim business model is geweest.

Mooi weer uitgelegd @devad

Waar ik aan dacht in 2016 al en waar ik toen @TheGreatOne zelf een advies over had willen vragen is :

Als de Postcodeloterij potentieël ( maar heel kleine kans ) leed en schade kan veroorzaken , dan zou je je daar toch ook tegen moeten kunnen verzekeren ?

Indien dit burgerinitiatief niet slaagt in de 2e kamer , neem ik contact op met de organisator , en ga ik hem vragen om te onderzoeken ( of naar de rechter stappen ) met het doel dat je je tegen de hoofdprijs van de Postcodeloterij kan verzekeren . Ik schat niet meer dan 4€ per maand zou de premie kosten .

Indien de Postcodeloterij winnende hoofdprijs in jouw straat valt , dan ontvang je een uitkering ter hoogte van 1 lot Kanjerprijs .

Overigens heb ik de Postcodeloterij toen ik verhuisde in 2015 , opgezegd !

Geplaatst
Op 29-5-2026 om 15:33 zei ongeldige gebruikersnaam:

Als een pedofiel wegkomt met misbruik, en er heel diep inzit. Verdient dat dan ook respect?

Alles voor een grap, deze poster. Well played.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.