Spring naar bijdragen

Kopen van procent van online pokerspelers


Nomore

Aanbevolen berichten

In het verleden heb ik veelvuldig spelers gebacked (procenten gekocht) via het forum van 2+2. Ook heb ik in de hoogtij dagen procenten gekocht en verkocht via het kindje van @TheGreatOne Pokerinfo.nl

Nu wil ik inventariseren of er interesse is om van grote en goede spelers online procenten te kopen met een gezamenlijke pot en op die manier proberen de pot te laten groeien. 

Precieze details kom ik later op terug, maar animo is al fijn om te horen.

Denk aan de volgende punten:

Gezamenlijke pot van circa $2000
Aandeel kost $25, te betalen via Stars

Wekelijks op dinsdag een koers van je aandeel
Gezamenlijk onderzoek naar de betreffende pokerspelers

Alles verloopt via het onetime forum.

Ik zal zelf ook meedoen met een maximum van 50% (=$1000) van de gezamenlijke pot.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

op 2+2 zie je onderstaande posts

Men verkoopt dus 60% voor die toernooien tegen een prijs van 113%

selling 60%


ps
11 bb
big 22
5r (27.50)
16.50 psko deep
hot 11
7.50 hyp psko
10k payday
big 11
22 6m psko
11 hyper
1r splash (11)
11 bubble rush
10k payday
11 open
7.50 tpsko
33 bb
7.50 bb
10k payday
27 psko
hot 22
11 hyper
22 psko turbo
hot 7.50
=332

888 
30 swordfish
12 dozen
12 turbo catfish
=54


386
x 1.13
=436


2%(min) = 8.72
5% = 21.80
10% = 43.60


send to nutzho(Canada) on ps



10 res mfae
20 res rayrayrayray



30% available

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb dit in het verleden ook wel eens gedaan met PN en PC, maar de 100.000 euro vraag zal altijd zijn...., in welke spelers?

Ik denk dat je vooraf ook een lijst klaar moet hebben, want er lopen daar ook genoeg prutsers hun % te verkopen op 2+2. Ohja, ik heb wel interesse...

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn eerste 6-7 investeringen gedaan vandaag via 2+2 en hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. Ik heb totaal 1000 euro gestort op Stars en ga het even bijhouden. Grootste investeringen zijn tot nu toe 1x 89.50 euro en een keer $52. Daarnaast enkele kleintjes van 10-20 dollar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk! Ik heb twee jaar geleden procenten van iemand genomen in een serie toernooien en daar zeker een jaar lang plezier van gehad omdat ik na elke toernooiserie genoeg van hem tegoed had om in de volgende serie te kunnen investeren en een beetje terug te krijgen. Uiteindelijk nagenoeg kiet gespeeld, maar wel met een hoop plezier.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2017-5-23 om 23:10 zei TheGreatOne:

Ben gek op pouletjes en poker dus uiteraard in. (150$)

Tot nu toe is de enige waar ik geld mee heb verdiend @Goldstriker op Pokercity . https://forum.pokercity.nl/threads/8089-Vaste-Lijst?highlight=twitch

Er zat zelfs een side- bet bij . De eerste van ons tweeën Goldstriker of Eurobsgame , betaalt de ander een gratis 50+ 10 toernooitje , als die ander de 10 K  win heeft bereikt .

Ik doe mee voor $ 150 ! 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.