Jump to content

Fortuin casino gesloten, geen contact meer


Recommended Posts

Donderdag 1 juni verscheen het bericht op de website van Fortuin Casino dat dit casino per 1 juni gesloten is. Er staat ook een melding dat je saldo wordt uitbetaald na een verzoek hierom per e-mail aan service @ fortuincasino.com. Onmiddellijk een mail gestuurd met alle gegevens met het verzoek om uitbetaling maar tot op vandaag (zaterdag 3 juni) totaal geen reactie gekregen, ook niet na een paar herinneringsmails. Een onfrisse zaak lijkt mij.

Hetzelfde verzoek naar Polder Casino gestuurd en een uur later al antwoord dat het saldo wordt klaar gezet op de gebruikelijke manier en de volgende dag een bericht dat de uitbetaling binnen enkele dagen zou worden gedaan.
 

Link to comment
Share on other sites

7 minuten geleden zei JackPot:

Ik denk dat het wel goed komt met de uitbetaling. Het is niet dat het casino failliet is. Zou je ons op de hoogte willen houden van je ervaringen en vorderingen?

Hallo JackPot, ik blijf hopen en houd jullie hier op de hoogte, positief of negatief...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei Gier:

Helemaal rechtsonderin het hoekje staat een button met 'live chat'. Zowel bij Polder als bij Fortuin. 

Dank je Gier, ik heb het gevonden. Bij Polder casino stond de knop inderdaad standaard rechtsonder en bij Fortuin casino moest ik naar een bepaald punt scrollen met de pagina voor de knop tevoorschijn kwam. Het is inmiddels opgelost. Men zei dat mijn mail niet was ontvangen terwijl ik toch volgens de instructies heb gehandeld. Maar Esther heeft het prima opgelost! Nu maar afwachten of de centjes worden gestort.

Nogmaals bedankt voor de aanwijzingen, verder een fijn weekend allemaal.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei JackPot:

Kon het ook niets anders voorstellen. Fijn dat het alsnog opgelost is. Laat even weten als het geld is gestort. Ga je nu spelen bij een ander online casino ?

Ik informeer jullie hier over de storting.
Ik wil wel spelen bij een ander casino maar de vraag is bij welk en wat is een goed en betrouwbaar casino? Waar kan ik ergens informatie vinden? Ik heb een keer bij Dunder gespeeld maar was daar zo door mijn credit heen. Wanneer er wat werd gewonnen dan ging het om centen in plaats van Euro's, Een leuke upgrade van 20 of 30 Euro zoals bij Fortuin en Polder was er niet bij.

Link to comment
Share on other sites

On 4-6-2017 at 10:05 PM, LasVegasNic said:

Lekker sparen en dan een ticket naar Vegas boeken en daar lekker gokken :-)

 

Hoi LasVegasNic, hiervoor hoef ik niet te sparen hoor, ik hoef alleen maar naar Axel op Zeeuws-Vlaanderen te gaan om een gokje in Las Vegas te wagen:

Las Vegas is vlakbij Axel

Of naar Partycentrum Las Vegas in Zaandam.

 

Slapend rijk worden-s.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Zojuist ontvangen van service @fortuincasino.com:
Beste,
Vriendelijk bedankt voor uw e-mail.
We hebben uw aanvraag voor uitbetaling in goede orde ontvangen en hebben deze reeds verwerkt.
Bedankt voor het spelen en vertrouwen in Polder Casino.
Met vriendelijke groet,
Hugo
Customer Service Team

Een beetje warrig maar er zit waarschijnlijk toch schot in...!

Op 2-6 onderstaand bericht ontvangen van service@poldercasino:
Beste,
Uw uitbetaling was succesvol.
Het bedrag van uw tegoed is overgemaakt naar de gekozen uitbetaal methode.
Klantenservice Team,

Tot op heden is er nog niet op mijn rekening bijgeschreven, of ben ik te ongeduldig?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

47 minuten geleden zei Gier:

Gast...

De 2e is vrijdag. Daarna komt zaterdag, zondag en vandaag is het 2e Pinksterdag. Doe je zelf een plezier en ga voortaan lekker naar de gokhal. :)

@Gier Beetje onzorgvuldige opmerking. (internationaal) betalingsverkeer vindt gewoon plaats op 2e pinksterdag. Google anders even. https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=betalingsverkeer+pinksteren

@Ruimzien Geduld, kan zijn dat de betaalopdracht vandaag pas is weggegaan. Internationale bijschrijvingen veelal binnen 2  werkdagen.

Edited by FopSmurf1 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

On 6/5/2017 at 11:52 AM, Ruimzien said:

 

Zojuist ontvangen van service @fortuincasino.com:
Beste,
Vriendelijk bedankt voor uw e-mail.
We hebben uw aanvraag voor uitbetaling in goede orde ontvangen en hebben deze reeds verwerkt.
Bedankt voor het spelen en vertrouwen in Polder Casino.
Met vriendelijke groet,
Hugo
Customer Service Team,

Een beetje warrig maar er zit waarschijnlijk toch schot in...!

Op 2-6 onderstaand bericht ontvangen van service@poldercasino:
Beste,
Uw uitbetaling was succesvol.
Het bedrag van uw tegoed is overgemaakt naar de gekozen uitbetaal methode.
Klantenservice Team,

Tot op heden is er nog niet op mijn rekening bijgeschreven, of ben ik te ongeduldig?

 

Als je zo om het geld verlegen zit zou ik niet eens gaan gokken.

Link to comment
Share on other sites

Dat ligt er maar een beetje aan welk land, in Nederland wel, elders niet. In Malta ook. In ieder geval vind ik het niet zorgwekkend dat een vrijdag aangevraagde betaling op maandag nog niet is gestort. Ik zou zeggen dat als het er woensdag niet opstaat, dat je dan kunt spreken van laksheid en tegen de eind van de week niet, dan zou ik er nog eens achteraan gaan. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.