Spring naar bijdragen

Pokeren op Unibet


Hotrunner

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei rhellevo:

Wat kost de buyin van dat toernooi in Vegas?

ik koop dan een paar % van je, en als je het geld haalt, dan krijg ik daar % van.

(: ja dat snap ik wel.

 

Ik bedoelde dat ik zo slecht run dat ik nooit en te never in Vegas kom.

 

Ik speel zeer veel live toernooien en ik verkoop eigenlijk standaard 50% van mijn buy ins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel wat muizen naar de tering gegooid, maar dat kwam eigenlijk altijd door internetproblemen. Dat was mijn tiltfactor. Niks ergers dan op moment supreme geen conntectie hebben. Ook wel eens de muis tegen de achterste muur gegooid waar mijn prikbord hing. Nou je kan wel raden hoe dat verder ging...

Mijn oplossing tegen tilten was multitabelen. Vaak speelde ik dan 4 SNG's tegelijkertijd en dan blijft een zieke beat veel langer hangen. Speel je 12 tafels dan merk je het niet eens en helemaal niet wanneer je de tafel automatisch laat afsluiten als je bust :)

 

 

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik heb mezelf even een cooling down periode gegeven op Unibet.

Afgelopen week bad beat naar bad beat gehad in zowel toernooi/sat als in de cashgames. Ipv 4 a 5 K up met de cashgame een vegas reis achter op de cashgame, te bizar voor woorden.


Daarnaast dus tot 3x toe een 3K package misgelopen als ik het er veruit met de beste hand erin kreeg.

Het is dat ik geloof in de totale random nis geloof van Unibet/ pokersites( en altijd schamper reageer als mensen het over rigged hebben) want wat mij de afgelopen weken is overkomen ga zelfs ik hier aan twijfel.

 

Maar ik ben er wel even klaar mee.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎28‎-‎7‎-‎2017 om 15:55 zei DennMann:

@Hotrunner over wat voor een sample praat je?

35x niet cashen in een hyperturbo is me ook wel eens overkomen. Zulke dingen zijn niet leuk. 

Had deze al op de telefoon gelezen, maar vind het niet prettig om veel te moeten schrijven met de telefoon.

 

Daarna er niet meer aangedacht.

 

Tja welke sample, op Unibet is niet echt bij te houden hoeveel handen je speelt, je kan alleen zien hoeveel flops je per dag speelt en dat kun je nog niet eens onder verdelen tussen Texas en PLO. Daarnaast neemt het de handen tussen 00.00 en 02.00 uur niet mee.

 

Sample is natuurlijk niet zo heel groot omdat bv er maar 2x in de week een 250 euro sat gespeeld word, daarnaast is er maar 1x per dag een 50 Sat naar de 250 sat en in de uren dat ik speel zijn er circa 3  10 euro toernooien naar de 50 sat toe.

 

Dus echt volume kun je er niet op maken. Ik speel(de) daarnaast dan ook wel cashgame PLO en No Limit, maar dat was dan echt zo'n week dat je gewoon elke hand verloor, heb je een overpair zit je tegen 2 pair of een set, heb je top pair zit je tegen 2 pair. Heb ik 2 pair tegen toppair maakt die ander een betere two pair.

Ect ect .

In de emotie schrijf ik dat dan even van mij af, in zo'n topic.

 

Enige wat mij wel tegenstaat van Unibet dat een speler nooit een andere speler op cheaten kan betrappen.

 

Er word qua handen niet of nauwelijks wat geregisteerd, en alle cheats die in het verleden bovenwater kwamen bij de diverse pokerrooms kwamen van alerte spelers die hadden uitgeplozen dat het bij sommige spelers niet klopte.

 

Daarnaast hoop ik dat bv bij de laatste 2 tafels van de 250 sat word meegekeken door Unibet medewerkers omdat zeker bij een sat elkaar veel vriendendiensten kan geven als je met meerdere bekenden aan dezelfde tafel zit.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
21 minuten geleden zei Goodfellas:

nee, want zo valt er niks te winnen.

en er draaien niet genoeg toernooien (naar mijn mening) tegelijkertijd.

 

Daarbij strijd ik liever met 80 man op twee tickets, dan met 40 man om 1 ticket. Maar of dat juist is debatable.

 

Klopt het is irritant dat je geen volume kunt maken op de 10 euro step naar 50 euro step, en de 50 euro step naar de 250 euro step.

 

De eerste twee hadden wel wat vaker mogen draaien.

Voor de tickets naar de livetoernooien zijn er voor de normale toernooien meestal 5 tickets GTD en nu voor Vegas zijn er 3 tickets.

 

Dat is helaas wat weinig, ze hadden beter de steps wat hoger kunnen maken en dan de GTD ook wat hoger. BV step van 15 euro naar 75 euro en dan van 75 euro naar 400 euro en dan wel 5 tickets GTD voor zondag toernooi.

 

En voor je andere vraag kijk het topic maar even terug wbt mijn frustraties voor het net niet halen van Vegas tot dusver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.