Spring naar bijdragen

Pokeren op Unibet


Hotrunner

Aanbevolen berichten

51 minuten geleden zei rhellevo:

Is dat niet gunstig dan een spelerspool die weinig is

Voor toernooien is dat niet zo gunstig. Want je wil natuurlijk ook een mooie prijzenpot om te kunnen winnen.

 

Cashgames zijn de poules ook niet zo groot en dat is denk ik wel gunstig omdat goede spelers te weinig volume kunnen grinden en je kan geen software gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wilt inderdaad bij qualifiers juist grote pools zodat er meerdere tickets kunnen worden gewonnen. Als er guaranteed prizepool is dan hoop je uiteraard op zo min mogelijk deelnemers zodat er een overlay komt. Bij Stars is dit eigenlijk nooit, want dan cancellen ze vaak ook op voorhand het toernooi. Ergens anders, misschien ook Unibet, kan dit wel eens voorkomen maar is minimaal. Maar stel dat er 20 man mee doen en er is maar 1 ticket, is dat niet echt interessant (voor mij iig). Als er 200 man mee doen en 10 tickets is dit veel interessanter als goede speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ja dat zeker.

 

Qua materiaal niets, heb een paar keer met de vuist op de muur geslagen en er zit een klein deukje in de zijkant van de bank.......?

 

Qua buy ins. Poe ik zou het eigenlijk niet weten. Ik poker ook cashgames, en gebruik Unibet voor het gokken dus het loopt allemaal door elkaar heen.

 

Maar het zal denk ik wel richting de 1250/1500 euro lopen, maar dat is dan vaak ook betaald door een mooie weddenschap die ik heb gewonnen of een toernooi op Unibet.

 

Ik denk dat ik de 250 buy in toernooi zeker een keer of 10 a 12 gespeeld heb, maar ik heb mij ook diverse keren via een 10 euro naar een 50 euro naar de 250 euro gekwalificeerd. Maar die route is natuurlijk ook zeer regelmatig mis gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Hotrunner:

Ik heb een 3K pakket gewonnen.

 

Dat houd in, 1000 euro ( even grof omgerekend) 750 euro reiskosten ( al op mijn account gestort) en 4 overnachtingen inclusief ontbijt en diner in the Wynn.

 

 

Gefeliciteerd! Lekker luxe in het Wynn.

bewerkt door Gertjan_De_Meern (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-8-2017 om 18:23 zei Hotrunner:

Ik heb een 3K pakket gewonnen.

 

Dat houd in, 1000 euro buy in toernooi ( even grof omgerekend) 750 euro reiskosten ( al op mijn account gestort) en 4 overnachtingen inclusief ontbijt en diner in the Wynn.

 

 

Lekker zeg, is dit toch gekomen en het kwartje nu wel de goede kant op gevallen. Wat een koning, keep us updated.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.