Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!


Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goededag, 

 

Ik heb bij Comeon.nl een nieuwe account aangemaakt nadat ik mijn oude jaren geleden gesloten had ik heb zelfde bsn gebruikt ik kon heel eenvoudig een account aanmaken storten en spelen maar nadat ik gestort had kwam ik op het punt om uitebetalen ik had mijn inzet verdubbeld na mijn grote verbazing was mijn uitbetaling na uren nog niet geaccepteerd dit kan een paar dagen duren vertelde ze mij in de chat en de optie om mijn uitbetaling te anuleren was er ook dat dit nog kan ik 2025 eindstand heb ik mijn uitbetaling geannuleerd en opgespeeld daarna hebben ze mij account permanent gesloten omdat ik dupe heb maar hoezo mag ik dan wel geld storten en zelfde bsn gebruiken lijkt lucky7casino wel

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Hier is jouw tekst in een duidelijker, beter leesbaar verhaalvorm:


Ik heb onlangs een nieuw account aangemaakt bij Comeon.nl, nadat ik mijn oude account daar jaren geleden had gesloten. Ik gebruikte daarbij hetzelfde BSN, en het aanmaken van het account ging heel eenvoudig: ik kon meteen storten en beginnen met spelen.

Toen ik mijn inzet had verdubbeld en wilde uitbetalen, merkte ik tot mijn grote verbazing dat de uitbetaling na uren nog steeds niet was geaccepteerd. In de chat vertelden ze mij dat dit enkele dagen kon duren. Tot mijn verbazing zag ik dat het zelfs mogelijk was om de uitbetaling te annuleren.

Uiteindelijk heb ik dat gedaan en helaas het geld alsnog opgespeeld. Daarna kreeg ik te horen dat mijn account permanent werd gesloten, omdat ik als “dupe” (dubbele account) werd gezien. Maar ik vraag me af: hoe kan het dat ik dan wel geld mocht storten en spelen, en dat ik hetzelfde BSN mocht gebruiken? Dit voelt een beetje alsof ik bij Lucky7Casino zit.

Waarom heb je de uitbetaling geannuleerd en ben je verder gaan spelen?

Geplaatst

Flink balen, ik begrijp je frustraties. En zonde van zo'n groot bedrag. Maar het is herkenbaar: ik heb eveneens regelmatig een uitbetaling geannuleerd en alles opgespeeld. En daarna flinke frustraties dat het zo is gelopen. Maar we doen het helaas helemaal zelf (stukje zelf verantwoordelijkheid). Al zouden online casino's inderdaad allemaal binnen een paar uur moeten uitbetalen. 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.