Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Kenny Hallaert final tabled WSOP event #36

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Onze pokervriend en Nederbelg Kenny flikt het opnieuw: hij speelt vandaag vanaf 21.00 uur NL tijd de finaltable van event 36, $5k 6-max. De laatste zes spelers hebben al ca. $80k in de pocket en strijden voor een hoofdprijs van $580k én natuurlijk dat felbegeerde armbandje!

De weg naar de FT is hier terug te lezen:

http://www.wsop.com/m/payouts/?grid=1352&tid=15636&dayof=5628

De FT wordt gestreamed via Pokernews.com.

Gogogogooo, Kenny!!!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
Zou me niks verbazen als hij deze pakt.
Iemand een sidebet?
Eerder deze WSOP al een finaletafel en vorig jaar natuurlijk november-niner

Tuurlijk niet, want als je tegenbet ben je een lul.
  • Like 1
Geplaatst
22 minuten geleden zei DennMann:

Als hij wint krijg je van mij €100

Als hij wint krijg ik van jou €100

Deal? :D

Ik wil deze bet best aangaan, maar dan met 50 euro. Verwacht namelijk niet dat hij gaat winnen. Faraz Jaka is on fire !

• 2 weken later...
Geplaatst
22 uur geleden zei JackPot:

Yup heb een behoorlijk aantal toernooien gespeeld, zeg tien jaar terug, toen hij net kwam kijken (lees 18 was) en behoorlijk wat 'clashes' gehad.

Wat hij daarna heeft gepresteerd is ongekend en een van de grootste SNG koningen van Nederland!

Hij is inderdaad iemand die al jaren op het allerhoogste niveau aan het spelen is.

Twee of drie jaar terug op PS speelde hij heads up 25K toernooi de halve finale wedstrijd en de tegenstander was er nog niet. Ging hij ook op sit out.

• Like 1
Geplaatst
5 uur geleden zei rhellevo:

Toch weer knap, zo blijkt maar dat poker niet gokken is.

Klopt wat je hier ziet dat hij aan de goede kant van de variance zit. En met de geweldige structuur van de WSOP Main event komen de beste spelers ook wel boven drijven.

Geplaatst
1 uur geleden zei Hotrunner:

Hij is inderdaad iemand die al jaren op het allerhoogste niveau aan het spelen is.

Twee of drie jaar terug op PS speelde hij heads up 25K toernooi de halve finale wedstrijd en de tegenstander was er nog niet. Ging hij ook op sit out.

Respect!!!

uiteindelijk gewonnen?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.