Spring naar bijdragen

Kenny Hallaert final tabled WSOP event #36


Remco86

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei JackPot:

Yes las dat ook@hotrunner echt mega misread die wel erg prijzig was. Zag ook bluf van Kenny die fout ging maar gelukkig kunne herstellen

Je zit natuurlijk al 5 dagen 12 uur lang te kaarten. Foutje is dan ook nog wel een keer gemaakt.

 

Discipline en geduld is natuurlijk ook een grote skill.

 

Daarnaast was het een button small blind situatie , dat maakt het allemaal wel iets logischer.

 

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei pjong:

ik hoop zo dat Marcel de finaletafel haalt. Ik beschouw dit een beetje als zijn tweede pokerleven.

Zo zie ik het ook, last man standing in een poker moment in zijn leven waarbij geschiedenis geschreven kan gaan worden. Zonder Marcel zag het  Nederlandse pokerlandschap er heel anders uit. 

Ik volg het op de voet en krijg zelfs kriebels ervan. Gisteren zelf ook een toernooi gespeeld en droomde dat ik op dat moment in de WSOP zat ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zie ik het ook, last man standing in een poker moment in zijn leven waarbij geschiedenis geschreven kan gaan worden. Zonder Marcel zag het  Nederlandse pokerlandschap er heel anders uit. 
Ik volg het op de voet en krijg zelfs kriebels ervan. Gisteren zelf ook een toernooi gespeeld en droomde dat ik op dat moment in de WSOP zat ;-)


Marcel is een blijft een held!

Iedere avond voor het slapen gaan knal ik een paar uurtjes PokerGo aan om via de Chromecast de livebeelden van het main-event te kijken. Mooi dat je de gevestigde orde van 10 jaar geleden daar nog steeds rond ziet lopen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

precies. Waar blijven de tv shows waar we Marcel Luske in een taxi zagen stappen met wat jongere pokerspelers. Op weg naar een feestje . . .

Dat waren nog eens tijden, haha.
WSOP is natuurlijk het walhalla van het pokeren, echter is dat uiteraard door de buy-inn voor de meeste onder ons een illusie!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.