Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Hoe halen ze in godsnaam zoveel punten? Pragmatic toernooi.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dag allen,

ik doe mee aan het pragmatic play toernooi op 711. Hij eindigd vanavond. Op zich een mooie. Je krijgt 1 punt voor elke x20 win (of meer) ongeacht je inzet. Mooi voor de kleine speler dus. 

ik sta op plaats 27 met 152 punten. Ik heb de afgelopen dagen de volledige 8 uur gedraaid. Nu heeft de nummer één maar liefst 2000 punten! 

iemand een idee hoe je dit doet? 

En heeft iemand nog een tip voor een slot van pragmatic die vaak 20x uitkeert? Te laag volatiel is niet goed maar te hoog ook niet. Ergens in het midden? 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
6 hours ago, Greetje78 said:

Nu heeft de nummer één maar liefst 2000 punten! 

iemand een idee hoe je dit doet? 

Een leuke vraag, maar ik denk niet dat je er een zinnig antwoord op zult krijgen. Zelf speel ik al even niet meer, maar ik heb mij ook wel eens afgevraagd waar sommige hoge scores vandaan komen. Ik denk dat het vaak gewoon puur geluk is, omdat het nou eenmaal een gokspel is. Maar in andere gevallen pakken sommige spelers een toernooi misschien wel net iets verstandiger aan dan anderen. Dan kun je je daar bij neerleggen of zelf proberen uit te zoeken hoe zo’n hoge score kan worden behaald. In ieder geval zul je op een forum waarschijnlijk geen zinnig antwoord krijgen, omdat de meesten ook niet weten hoe zo’n hoge score kan worden behaald, terwijl als iemand dat wel zou weten, deze speler er geen belang bij heeft om dat te delen.

Geplaatst (bewerkt)
19 minuten geleden zei soppie:

Een leuke vraag, maar ik denk niet dat je er een zinnig antwoord op zult krijgen. Zelf speel ik al even niet meer, maar ik heb mij ook wel eens afgevraagd waar sommige hoge scores vandaan komen. Ik denk dat het vaak gewoon puur geluk is, omdat het nou eenmaal een gokspel is. Maar in andere gevallen pakken sommige spelers een toernooi misschien wel net iets verstandiger aan dan anderen. Dan kun je je daar bij neerleggen of zelf proberen uit te zoeken hoe zo’n hoge score kan worden behaald. In ieder geval zul je op een forum waarschijnlijk geen zinnig antwoord krijgen, omdat de meesten ook niet weten hoe zo’n hoge score kan worden behaald, terwijl als iemand dat wel zou weten, deze speler er geen belang bij heeft om dat te delen.

Tja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik heb er 100 euro uit weten te slepen met een inzet van 28 euro dus da's prima. (althans dat is mijn verwachting met nog 2 uurtjes te gaan, zo niet dan wordt het 75) 

1 minuut geleden zei pokerinfo:

@Hansheem,kom er maar in

Want Hans weet anders?  :) Nou Hans....kom d'r maar in dan hahaha

bewerkt door Greetje78
Geplaatst
1 minuut geleden zei exileeeee:

Slim spele

Op welke game heb je gespeeld? Of geef je dan teveel van je geheimen prijs :) Ik begrijp wel dat je een slot moeten hebben waarop de kans op x20 groot is. Dus gemiddelde variantie en hoog RTP lijkt me. Maar welke slots zijn dat? 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.