Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Let op voor gokverslaving, mijn ervaring met Merkur kasten (Multiwild)

Ik wil graag mijn ervaring delen als waarschuwing voor anderen. Ik speel al meer dan vijf jaar geen roulette meer, maar raakte verslaafd aan de Merkur speelautomaten, vooral Multiwild. Soms speelde ik wel 10 uur aan één stuk, waarbij ik minimaal €1300 in de kast stopte zonder ooit echt een grote prijs te winnen.

Op €2 per draai kreeg ik zelden 3 wilds, laat staan 4. En als ik een keer 3 wilds had, was de uitbetaling meestal niet hoger dan €800 tot €1100. De verhouding klopt gewoon niet. Gek genoeg heb ik op €0,40 per draai ooit €1300 gewonnen, maar dat zijn uitzonderingen die je blijven hopen op meer terwijl het bijna nooit komt.

Deze automaten kunnen dagen, weken of zelfs maandenlang niets uitbetalen. Ik heb er per jaar zeker €20.000 aan verloren, en nooit meer dan €1500 teruggewonnen. Dat heeft me uiteindelijk doen besluiten om mezelf via CRUKS te blokkeren.

Ik raad iedereen af om deze spellen te spelen. Ze lijken leuk, maar langzaam zuigen ze je leeg mentaal, emotioneel en financieel. Ik heb er spijt van dat ik erin ben meegezogen, maar ben nu gelukkig gestopt. En dat wil ik ook blijven.

Laat mijn verhaal een waarschuwing zijn. Wees voorzichtig en kies voor jezelf, niet voor het spel.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)

Wat toevallig: ik heb dit spel vorige week voor het eerst zelf gespeeld online. 

Ik speelde inzet 1 euro: en kreeg al heel snel een combinatie van 2x 4 meloenen kriskras zonder multi en tot mijn grote verbazing was dit al 60 euro. 5 meloenen is zelfs 300 euro per winlijn. Als er multi-symbolen bijkomen kan het nog veel verder oplopen. Ik denk: echt een leuke kast met veel potentie, die ga ik vaker spelen.  Maar nu ik jou verhaal lees, twijfel ik om er echt voor te gaan. Aangezien het kennelijk een gevaarlijk spel is. 

Wat is jouw grootste klapper op dit spel en met welke inzet? 

Ik speel vaak andere spellen van Merkur zoals fruitinator en fruitinator wild. Die hebben volgens mij een gemiddelde variatie. En zijn net wat minder gevaarlijk. 

bewerkt door MilanZLD
Geplaatst

Dit op 40 cent kreeg ik, maar daar blijft het bij. Een man heeft 3 maanden aan een stuk door gespeeld had 32.000 euro erin en won maar 8.000/12.000 euro terug. Dit spel is gemaakt voor mensen die op 10 cent draaien en niet voor grove spelers. Mijn advies raak het niet aan maak er geen gewoonte van. 

IMG_2193.jpeg

Geplaatst

Deze spellen zijn zo ontworpen dat ze je hoop geven, maar uiteindelijk nemen ze alleen maar.

Aan iedereen die overweegt deze spellen te spelen: denk twee keer na. Ze lijken onschuldig, maar voor je het weet ben je jarenlang bezig en duizenden euro’s armer net als ik.

Stop op tijd. Gokken is geen spel meer als het je leven overneemt.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.