Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Let op voor gokverslaving, mijn ervaring met Merkur kasten (Multiwild)

Ik wil graag mijn ervaring delen als waarschuwing voor anderen. Ik speel al meer dan vijf jaar geen roulette meer, maar raakte verslaafd aan de Merkur speelautomaten, vooral Multiwild. Soms speelde ik wel 10 uur aan één stuk, waarbij ik minimaal €1300 in de kast stopte zonder ooit echt een grote prijs te winnen.

Op €2 per draai kreeg ik zelden 3 wilds, laat staan 4. En als ik een keer 3 wilds had, was de uitbetaling meestal niet hoger dan €800 tot €1100. De verhouding klopt gewoon niet. Gek genoeg heb ik op €0,40 per draai ooit €1300 gewonnen, maar dat zijn uitzonderingen die je blijven hopen op meer terwijl het bijna nooit komt.

Deze automaten kunnen dagen, weken of zelfs maandenlang niets uitbetalen. Ik heb er per jaar zeker €20.000 aan verloren, en nooit meer dan €1500 teruggewonnen. Dat heeft me uiteindelijk doen besluiten om mezelf via CRUKS te blokkeren.

Ik raad iedereen af om deze spellen te spelen. Ze lijken leuk, maar langzaam zuigen ze je leeg mentaal, emotioneel en financieel. Ik heb er spijt van dat ik erin ben meegezogen, maar ben nu gelukkig gestopt. En dat wil ik ook blijven.

Laat mijn verhaal een waarschuwing zijn. Wees voorzichtig en kies voor jezelf, niet voor het spel.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)