Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Persoonlijke cryptowallet Jackpot

Featured Replies

5 uur geleden zei JackPot:

Heb je meer info@roelette

Si, als ik het goed begrijp is dit een systeem waarmee je nog maar 1 wallet voor alle exchange beurzen nodig hebt. Je alle exchange beurzen op 1 plek hebt en 10x zoveel transacties /unchainges doet. Waar er nu bijv. 4 eth per seconden getranseerd kan worden zijn dat met dit systeem er 40, en de btc zelfs tot 1000 per sec. 

Zie veel 'kenners' laaiend enthousiast zijn....

  • Replies 75
  • Views 12.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • En een maand later bijna verdubbeld;) 

  • TheGallant
    TheGallant

    Waar heb je veel van@bethdoth?

  • Waar ik er veel van heb is niet echt relevant omdat de ene coin nog geen cent kost, en andere enkele honderden euros. Maar als je de coins bedoelt waarvan ik de meeste in waarde heb; ripple en bitcoin

Weet je toevallig ook hoe je de coins naar deze algemene wallet krijgt? Op dit moment heb ik mn coins op een exchange staan, niet verstandig.

7 uur geleden zei TheGallant:

Weet je toevallig ook hoe je de coins naar deze algemene wallet krijgt? Op dit moment heb ik mn coins op een exchange staan, niet verstandig.

Nop dat is me niet helemaal duidelijk... dat dit een zeeeer interessante coin is om te volgen dat weet ik wel😀

SegWit is geen coin maar het versnellen van de transacties toch? Weet niet hoe of waar je deze 'coin' volgt...?

3 uur geleden zei Remco86:

SegWit is geen coin maar het versnellen van de transacties toch? Weet niet hoe of waar je deze 'coin' volgt...?

Klopt, het is idd geen coin maar een crypto... noem eigenlijk alle crypto's coins wat feitelijk niet klopt, maar t vaak wel wat begrijpelijker maakt voor mensen. Tenzij mensen er verstand van hebben ?

En ik dacht dat je doelde op een wallet onder de naam Segwit, waardoor ik het nu helemaal niet meer snap. En vandaag zie ik een aantal keren de naam Segwit voorbij komen als zijnde update in het Bitcoin netwerk. Denk dat het dus deze laatste is? ☺️ Ik ben nog lerende....

Klopt, het is idd geen coin maar een crypto... noem eigenlijk alle crypto's coins wat feitelijk niet klopt, maar t vaak wel wat begrijpelijker maakt voor mensen. Tenzij mensen er verstand van hebben 😂
Als je met crypto puur de versleuteling bedoelt, dan heb je gelijk!😉 Ik word er steeds meer in thuis. Laatste weken pittig aan het handelen. Rendement tot nu toe nog in de rode cijfers, met name door de transactiekosten. Bijna allemaal longterm aankopen, dus maak me voorlopig niet druk. Als BTC klapt ben ik fucked, dat dam weer wel.
2 uur geleden zei Remco86:

 Als BTC klapt ben ik fucked, dat dam weer wel.

Als Bitcoin klapt is iedereen fucked want de altcoins houden met een zwakke bitcoin ook geen stand.

Bitquence krijg ik als tip, voor de lange termijn. Is een universele wallet.

Ik heb wat ritjes via Plus 500 gemaakt met daling in Bitcoin. In Malta zei ik nog tegen @TheGreatOne ik wil short bij een Bitcoin van $5000. helaas was ik net te laat en nu staat de bitcoin op $4325 en zijn de verschillende currencies hard dalende. 

Ik heb zojuist voor $100 aan (M)IOTA gekocht op $0.555 (180 stuks). 

Ook een order ingelegd om een beetje Ethereum te kopen op $250

Bij verdere daling koop ik plukjes bij.

15 minuten geleden zei JackPot:

Ik heb wat ritjes via Plus 500 gemaakt met daling in Bitcoin. In Malta zei ik nog tegen @TheGreatOne ik wil short bij een Bitcoin van $5000. helaas was ik net te laat en nu staat de bitcoin op $4325 en zijn de verschillende currencies hard dalende. 

Ik heb zojuist voor $100 aan (M)IOTA gekocht op $0.555 (180 stuks). 

Ook een order ingelegd om een beetje Ethereum te kopen op $250

Bij verdere daling koop ik plukjes bij.

Is dat slim om bij een daling te kopen ? Ik snap er niks van dus is misschien een domme opmerkingen, maar als het blijft dalen en niet meer stijgt ? Dan blijf jij ermee zitten, of zie ik dit verkeerd. 

Als het niet meer stijgt, dan heb je verlies inderdaad. Maar het is na een daling ook goedkoper dan na een stijging. het blijft toekomst kijken....maar ik koop gewoon kleine plukjes bij zo af en toe

China heeft laten weten dat ze bedrijven bannen die ICO's houden. Dus tja, dan schrikt de markt en klapt de bitcoin naar beneden.

  • 2 weeks later...

Ik heb vandaag weer een 'bureaudienst' dus ben weer redelijk aan het uitzoeken gegaan. 

 

Voor de zekerheid gezorgd dat ik wat BTC achter de hand heb, mocht het echt zo zijn dat deze maximaal gaat knallen dan kan ik een beetje mee profiteren. Ik geloof er nog steeds niet maximaal in, wel in de Ripple. De Ripple wordt tenslotte al omarmt door diverse banken in het buitenland. Op de frontpage van OT is hier meer over te lezen.

Ik heb de NEO aangeschaft, volgens diverse sites KAN dit een topper worden. Meer info: bestebank.org/neo

Daarnaast heb ik mijn STEEM verkocht, ik verwacht daarin niet zo veel groei meer. 

 

Zelf werk ik via Blockchain(wallet), BTCdirect (om te kopen) en Bittrex. Het liefste zou ik ook bitquence willen kopen, maar dat werkt via ETH. Nu op dit moment nog weinig zin om mij hierin te verdiepen, daarnaast maakt het ook wat lastiger. Een collega van mij had dit wel gedaan, maar hij had zijn 75€ aan ETH verzonden naar zijn BTC wallet, dus alle ETH was verdwenen.

Zoals ik het lees heb jij jouw muntjes gestationeerd bij een exchange, klopt dat? Ik heb ze daar (nog) wel staan. Heb ook Neo, maar nu nog flink in de min. Volgende aankoop wordt ook ripple. Verder nog weinig verstand van, maar puur om te proberen.

 

8 minuten geleden zei TheGallant:

Zoals ik het lees heb jij jouw muntjes gestationeerd bij een exchange, klopt dat? Ik heb ze daar (nog) wel staan. Heb ook Neo, maar nu nog flink in de min. Volgende aankoop wordt ook ripple. Verder nog weinig verstand van, maar puur om te proberen.

 

Jups, ik laat ze op Bittrex staan. Puur voor de snelheid, als ik ze op Blockchain zet en ze elke keer moet omzetten dan kost dat een uurtje... als ik een mooie tip hoor wil ik gelijk de daad bij het woord voegen en knallen. Mocht ik hier ooit het schip mee in gaan dan zie ik dat dan wel weer 😛 

Mochten de muntjes ooit veel waard gaan worden, is het wel noodzaak ze te verplaatsen naar een goed beveiligde wallet. Doen we tzt maar eens bekijken. Boeken we daarna Vegas!

Net weer even wat verder gezocht. Blijkt dat de Bitquence waar ik eerder al over sprak te koop is op coinexchange.io. Hier is het heel makkelijk een account aanmaken en gewoon wat BTC naar te sturen. Als je dit gedaan hebt kun je bitquence kopen, ik heb er zojuist iets meer dan 300 gekocht. Nu zijn ze nog 0.80€ per stuk, maar mochten ze binnenkort(wat mijn verwachting is) ook naar de Bittrex gaan dan zal de prijs richting de 2-3 eurie per stuk gaan en wellicht zelfs meer. Vanmorgen zijn ze ook al naar een grotere australische handelssite gegaan, daardoor steeg de waarde van 0,7 naar 0.9 en toen weer wat terug.

Ik zeg koopt en zij zult oogsten! 

Afgelopen dagen hebben we enorme dalingen mogen zien in de cryptocurrency markten, mede gedreven door de sluiting van enkele exchanges in China, en waar er meerdere zullen volgen. Ik heb een klein beetje Ethereum toegevoegd aan de portefeuille en zal een eerste plukje bitcoin kopen bij een koers van $3000

Ga maar vast klaar zitten.

2 uur geleden zei JackPot:

Afgelopen dagen hebben we enorme dalingen mogen zien in de cryptocurrency markten, mede gedreven door de sluiting van enkele exchanges in China, en waar er meerdere zullen volgen. Ik heb een klein beetje Ethereum toegevoegd aan de portefeuille en zal een eerste plukje bitcoin kopen bij een koers van $3000

Ga maar vast klaar zitten hij tikt zo denk ik de 3.000 dollar aan. ☺️

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Goede vraag!! Heb heel veel gekocht in de afgelopen maanden. Afgelopen 2 weken nog voor 3k euro oa. Nu zon 25k dollar aan muntjes. Zal als ik terug ben uit Vegas een update geven

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Important Information

By visiting Onetime, you will agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.