Spring naar bijdragen

Krasloten


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

JackPot zei:

Heb je al iets gehoord van je Ryanair jackpot prijs @TheGreatOne of geloof je toch meer in de betrouwbaarheid van de Nederlandse krasloterij?

Niks gehoord maar denk dat de trekking van februari 2017 meepakt met mijn lot, zat net op of over de grens. Het lot heb ik gewoon nog netjes bewaard van Ryanair.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mocht je krasloten kopen,kijk dan eerst ff of de hoofdprijzen er nog inzitten, bij sommige series zijn die er al uit,maar worden nog wel verkocht...hoe kom je dat te weten,klik op de link voor het overzicht   http://www.krasloten.nl/media/wysiwyg/Overzicht_resterende_HP/Overzicht_geldige_series.pdf

Deze kopen is dus een prima optie? 

125 Vakantie Kalender 31-mei-16 €2.000 100 46 54 €5,00

54 hoofdprijzen over en geldig t/m 31 mei..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jordi22 zei:

Krassen hmm blijft gokken, maar zou niet willen weten wat het huisvoordeel is 

50% ben je kwijt over het algemeen: https://www.onetime.nl/geld/loterij/is-het-slim-om-krasloten-te-kopen

Ik zie vaak ook krasloten liggen bij mensen thuis met een laag prijsje (gratis lot) en die vergeten dit en na een jaar ben je deze prijs kwijt. Hoeveel zal er wel niet ingeleverd worden (vooral kleinere prijzen), dit moet een behoorlijk bedrag zijn op jaarbasis. Maar goed dit geldt ook voor Staatsloten die niet ingeleverd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...

vandaag een lot  van de Eurojackpot ingeleverd,ik dacht dat ik niks had gewonnen,

maar de terminal van de plaatselijke sigarenboer liet zien dat ik 9 euro had gewonnen...altijd leuk....

met dit geld 2 krasloten gekocht,..." maak m"n week!"  van 5 euro per stuk

het eerste lot was niks ,maar toen kwam het....

ik kraste 3 keer een prijs van 10 euro en een prijs van 20 euro raak, totaal 50 euro ...hoppa Ontime!!!!! muhahaha

met dit geld nog een december kalender gekocht , en nog 5 trekkingen voor de eurojackpotloterij

en met 35 euro in de knip ging ik naar huis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

de Decemberkalender vandaag het laatste vakje opengekrast ,het was een lot van 5 euro

ik had een prijs van 10 euro ( 5 keer de sneeuwpop)  en een prijs van 20 euro (6 keer de slee)

dus mooi ff 30 euro te pakken op de laatste dag van het jaar

me vriendin had  een Decemberkalender gekregen in haar kerstpakket en die was goed voor 10 euro

vanavond de oudejaarsloterij......laten we hopen dat we daar ook nog een leuk prijsje winnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...
1 uur geleden zei TheMikeyx:

Hoeveel stuks per klant? Ik krijg de bonusfolder hier niet, vandaar haha

Zolang de voorraad strekt. Zoveel je wilt dus! <--  dit is helemaal niet waar?
Zie de online folder: http://folder.ah.nl/folder-week-18-1/page/26-27

bewerkt door bethdoth (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...