Spring naar bijdragen

Naar welke radiozender luister jij?


Aanbevolen berichten

Radio is één van mijn grote passies geweest . Ik heb jarenlang genoten van nieuwe initiatieven zoals Q fm ( niet te verwarren met Q music ) , Arrow Jazz FM en ( nu nog steeds)  Sublime FM. Op het moment luister ik veel naar NPO Soul en Jazz !

Nu met Ziggo kabel heb ik net Stingray music ontdekt en luister graag naar "Jammin".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Fosgate:

In Belgie luister ik naar Studio brussel en MNM.

In nederland luister ik naar 3 FM .3FM en Studio Brussel zijn wat alternatiever, is wel mijn stijl

Studio Brussel was erg goed begin '90 jaren.

Zelfs in Rotterdam nog goed te ontvangen op de binnenantenne , totdat Sky een nabijgelegen frequentie kreeg .

Als wij in de Golden Ten tijd naar België reden ( Wernhout /Wuustwesel )  net voor de grens , dan luisterden we altijd naar de "vrije radios" . Geweldige muziek en heerlijk die vele zenders die te beluisteren waren . Heeft allemaal natuurlijk ook te maken met de nostalgie naar die tijd . 

Onderweg ook nog even het Frietkot bezocht natuurlijk . Aardige mensen  de Belgen! En duz @Fosgate .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.