Spring naar bijdragen

10 Gratis/NoDeposit


Aanbevolen berichten

Geweldig @hotshot123 ik speel er momenteel ook op (terwijl ik aan het schrijven ben). Heb je al je bonus gekregen omdat ik er speel? Ik nu in de kamer van 10 cent (20 kaarten), en probeer de bonus van 250€ vrij te spelen met een storten van 50€. In de avond is er ook 4 x 25€ te winnen tussen 7-8. En aangezien het er nog erg rustig is (nieuwe bingoroom) hebben wij meer kans ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig @hotshot123 ik speel er momenteel ook op (terwijl ik aan het schrijven ben). Heb je al je bonus gekregen omdat ik er speel? Ik nu in de kamer van 10 cent (20 kaarten), en probeer de bonus van 250€ vrij te spelen met een storten van 50€. In de avond is er ook 4 x 25€ te winnen tussen 7-8. En aangezien het er nog erg rustig is (nieuwe bingoroom) hebben wij meer kans ;-)

ja klopt bonus is binnen,thxx

jou spelersnaam is TheGreatOne neem ik aan?

met mijn eerste storting van 50 euro hier gespeeld

en dat is opgegaan aan mijn favo online slot Immortal Romace,hier helaas niks mee gewonnen

en met de bonus meegespeeld in een toernooi en daar de jackpot van 150 gewonnen 

plus ticket voor vanavond.......dus om 22.00 speel ik bingo en maak ook nog kans op 2500 euro

ik speel op trendiebingo en beterbingo en bingocams onder hotshot123

elke week 2 euro gratis...beetje sparen en dan leuk spelen

9 van de 10 keer win je niks....maar je kan toch leuk gratis spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...
5 minuten geleden zei hotshot123:

speel je vanavond ook mee in het bingotoernooi Halloween 2016 ? @ TheGreatOne

gegarandeerd 15 keer 100 euro gaat er uit......... als jij mee speelt ,dan doe ik ook mee

 

Helaas doe ik niet mee, Hotshot. Zag ook dat ze binnenkort een prijzenpot van maar liefst 100.000€ weggeven rond de Kerst, daar wil ik wel een poging voor wagen (en filmen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei TheGreatOne:

Helaas doe ik niet mee, Hotshot. Zag ook dat ze binnenkort een prijzenpot van maar liefst 100.000€ weggeven rond de Kerst, daar wil ik wel een poging voor wagen (en filmen)

ik had gister nog 19 euro bonus staan,dit ingezet in de Prebuy voor het toernooi Halloween 2016

computer uitgedaan en lekker vroeg op bed

nu werd ik wakker en ik dacht zal is ff kijken of we nog wat over hebben,....stond er dik 95 euro op me bonus

rapapa...slapend rijk geworden ,muhahaha?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.