Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Voor sommige gokkers misschien herkenbaar, flink boven je stand gokken.

Maar wat is een realistisch maandbedrag om te gokken? (maximaal verlieslimiet per maand). 

Mijn visie!

Speler met een laag inkomen, zoals ikzelf: 500-1000 euro maximaal per maand

Speler met een gemiddeld inkomen: 1000 - 2500 euro maximaal  per maand. 

Speler met een hoog inkomen: 2500 - 5000 euro maximaal per maand. 

Miljonairs: weinig beperkingen. 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
9 minuten geleden zei MilanZLD:

Voor sommige gokkers misschien herkenbaar, flink boven je stand gokken.

Maar wat is een realistisch maandbedrag om te gokken? (maximaal verlieslimiet per maand). 

Mijn visie!

Speler met een laag inkomen, zoals ikzelf: 500-1000 euro maximaal per maand

Speler met een gemiddeld inkomen: 1000 - 2500 euro maximaal  per maand. 

Speler met een hoog inkomen: 2500 - 5000 euro maximaal per maand. 

Miljonairs: weinig beperkingen. 

Als je een laag inkomen hebt kun je niet 500-1000 euro vergokken per maand. Tenzij je geen enkele vaste lasten hebt.

Toen ik nog op het minimum inkomen zat en wel alleen de huur etc moest betalen kon ik amper 100 vergokken.

Daarbij zou je gokken enkel moeten doen met geld dat je echt overhebt. Dus":

-Vaste laten betaald
-Spaarrekening gevuld
-Noodfonds gevuld
-Investeringen gedaan

Dan wat er overblijft is voor beetje fun en daar kun je dan ook mee gokken.

Ik ga het even keihard zeggen. Maar als je denkt dat je met een laag inkomen 500-1000 euro per maand kunt gokken heb je of een gokprobleem of een heel ander beeld bij laag inkomen dan de meeste mensen.

Ik ga er in bovengaande situatie wel van uit dat je gewoon zoals de meerendeel van de spelers je geld kwijt raakt en niet elke maand wint!

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei LuukFOD:

Als je een laag inkomen hebt kun je niet 500-1000 euro vergokken per maand. Tenzij je geen enkele vaste lasten hebt.

Toen ik nog op het minimum inkomen zat en wel alleen de huur etc moest betalen kon ik amper 100 vergokken.

Daarbij zou je gokken enkel moeten doen met geld dat je echt overhebt. Dus":

-Vaste laten betaald
-Spaarrekening gevuld
-Noodfonds gevuld
-Investeringen gedaan

Dan wat er overblijft is voor beetje fun en daar kun je dan ook mee gokken.

Ik ga het even keihard zeggen. Maar als je denkt dat je met een laag inkomen 500-1000 euro per maand kunt gokken heb je of een gokprobleem of een heel ander beeld bij laag inkomen dan de meeste mensen.

Ik ga er in bovengaande situatie wel van uit dat je gewoon zoals de meerendeel van de spelers je geld kwijt raakt en niet elke maand wint!

Ik woon al 12 jaar op mezelf (sociale huur) en behoor echt tot de lagere inkomens. Met alle vaste lasten inclusief boodschappen (goedkope boodschappen om geld over te houden om te gokken). Hou ik net 400 - 500 per maand over. Dit jaar is alles opgegaan aan gokken en ook mijn vakantiegeld. Daarnaast is er zelfs nog 5000 euro aan spaargeld op gegaan aan gokken

Vandaar dat het anders moet: 500-1000 is bij nader inzien inderdaad niet heel realistisch, maar het is lastig om het bedrag te verlagen. Vandaar de optimistische bedragen (mooi weer spelen). Ik denk dat 350-400 euro verlieslimiet per maand een realistischer bedrag is voor spelers met een laag/relatief laag inkomen. 

2 uur geleden zei Tgv2:

Zegt weinig zonder iemands vaste lasten en gezinssamenstelling te kennen. Daarnaast zijn begrippen laag/gemiddeld/hoog nogal rekbaar. 

Klopt vandaar de ruime wat te optimistische inschattingen. 

bewerkt door MilanZLD
Geplaatst

Het modaal inkomen ( meest voorkomend) in Nederland voor 2025 wordt geschat op €46.500 bruto per jaar, inclusief vakantiegeld. Dit komt neer op ongeveer €3.875 bruto per maand. Blijft er 2200  netto over, als je dan nog denkt 1000-2500 per maand te kunnen vergokken gaat er echt iets mis in je denk patroon.

400 euro overhouden en alles vergokken bij een laaginkomen is echt niet gezond. Lastig is alles om te veranderen je moet het echt willen, tot nu toe zie ik alleen smoesjes dat het niet kan.

Geplaatst

Hi Milan, het valt me op dat je de afgelopen maanden vaak berichten plaatst over geldproblemen en je worsteling met gokken. Je reageert meestal begripvol op anderen, maar ik merk ook dat je vaak optimistisch blijft over doorgaan met gokken.

Uiteindelijk is het natuurlijk jouw keuze, maar ik denk dat het op deze manier lastig is om uit deze vicieuze cirkel te komen.

Geplaatst

Guybrush, wist ik niet. Ik dacht dat een modaal inkomen rond de 2500-3000 lag: 2200 netto valt wat tegen als modaal inkomen. 

4 uur geleden zei Gokkenadrenaline:

Hi Milan, het valt me op dat je de afgelopen maanden vaak berichten plaatst over geldproblemen en je worsteling met gokken. Je reageert meestal begripvol op anderen, maar ik merk ook dat je vaak optimistisch blijft over doorgaan met gokken.

Uiteindelijk is het natuurlijk jouw keuze, maar ik denk dat het op deze manier lastig is om uit deze vicieuze cirkel te komen.

Bedankt voor je reactie. Ik wil mijn gokgedrag aanpassen, gokken naar inkomen: dus niet meer met 1000 euro of meer per maand spelen (het was de afgelopen maanden zelfs 2000 - 3000 per maand). Een realistisch bedrag voor mij is vermoedelijk rond de 350-400 euro per maand. Definitief stoppen zoals jij, is voor mij nog geen optie, omdat ik het te leuk vind. 

4 uur geleden zei Mistral:

Ik zou gewoon stoppen als ik jou was. Dit is op termijn niet houdbaar.

Als speler met een relatief laag inkomen, vrij hoog spelen (zoals ik de afgelopen 4 maanden heb gedaan) is inderdaad niet houdbaar, daarom wil ik mijn limieten aanpassen naar inkomen. Maar de stap is niet makkelijk. Helemaal stoppen zie ik ziet zitten. Ik mijn gokgedrag proberen aan te passen. Eens zien of het lukt. 

3 uur geleden zei jantje:

Als bescherming heb ik 5k per dag als limiet, past meestal wel.

Voor heel weinig spelers weggelegd. Geniet ervan. 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.