Fosgate Posted September 12, 2017 Report Share Posted September 12, 2017 Hi all, ik ben dagelijks met gokken bezig maar er is 1 tak waar ik nog niet al te veel van ken en dat is poker. Zijn er mensen die goede guides of boeken weten om de basis goed onder de knie te krijgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted September 12, 2017 Report Share Posted September 12, 2017 Je kunt op youtube veel video's vinden van goede pokerprofs. Lex Veldhuis, James stapels, Team neverluck. Dit zijn allemaal hele goede toernooien spelers op dit moment. De basis regels ken je wel neem ik aan ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fosgate Posted September 12, 2017 Author Report Share Posted September 12, 2017 ja basis wel, en ik kijk geregeld naar lex, maar betrap me er veel op dat ik eigenlijk veel niet snap, vooral de benamingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted September 12, 2017 Report Share Posted September 12, 2017 Kijk hier eens https://www.onetime.nl/uitleg-over. Heb hier door de maanden heen aardig wat pokertermen uitgelegd. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted September 12, 2017 Report Share Posted September 12, 2017 Wellicht heeft @thegreatone nog wel een door hemzelf geschreven pokerbijbel voor je 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted September 13, 2017 Report Share Posted September 13, 2017 @thegreatone heeft het prachtige poker voor beginners geschreven. Doe een extreem goed bod en misschien kan ik mijn gesigneerde exemplaar aan je overdragen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted September 15, 2017 Report Share Posted September 15, 2017 Op 13-9-2017 om 17:17 zei Remco86: @thegreatone heeft het prachtige Poker voor beginners geschreven. Doe een extreem goed bod en misschien kan ik mijn gesigneerde exemplaar aan je overdragen! Je weet dat dit boek je ooit de financiële vrijheid gaat geven he :-) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eurobsgame Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Je bent 10 jaar te laat geboren @Fosgate . Gelukkig is er de Youtube - tijdmachine . Enjoy ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fosgate Posted September 17, 2017 Author Report Share Posted September 17, 2017 haha @eurobsgame ga ik eens bezien thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
eurobsgame Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Dit is hoe ik de poker basisbeginselen leerde. Het is wat verwarrend in het begin omdat er eigenlijk twee vormen van No Limit Texas Holdem bestaan : cashgame en toernooien . Er wordt geadviseerd om "tight" te beginnen . Later als je de basis beheerst , kun je meer creatieve en speculatieve moves gaan maken , alsmede bluffen ! In het begin lijkt het poker leren spelen misschien nogal saai omdat je zp veel handen dient te folden . Maar aan tafel kun je al beginnen de verschillende poker profielen van de verschillende spelers van elkaar te leren onderscheiden . No limit Holdem poker is één van de rijkste veelzijdigste spelen die er bestaan ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
greenqueen Posted January 9, 2018 Report Share Posted January 9, 2018 On 9/12/2017 at 1:00 PM, jordi22 said: Je kunt op youtube veel video's vinden van goede pokerprofs. Lex Veldhuis, James stapels, Team neverluck. Dit zijn allemaal hele goede toernooien spelers op dit moment. De basis regels ken je wel neem ik aan ? Als je van Lex Veldhuis wil leren, kijk dan wel naar zijn oude beelden. Tegenwoordig speelt hij super losjes. Voor hem zal dit ongetwijfeld lucratief zijn. Maar als je dat als beginner doet dan leer je niets. Lex Veldhuis is natuurlijk wel een geweldige speler die zijn strepen al verdient heeft, en vroeger ontzettend hard gegrind heeft. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eurobsgame Posted January 9, 2018 Report Share Posted January 9, 2018 54 minuten geleden zei greenqueen: Als je van Lex Veldhuis wil leren, kijk dan wel naar zijn oude beelden. Tegenwoordig speelt hij super losjes. Voor hem zal dit ongetwijfeld lucratief zijn. Maar als je dat als beginner doet dan leer je niets. Lex Veldhuis is natuurlijk wel een geweldige speler die zijn strepen al verdient heeft, en vroeger ontzettend hard gegrind heeft. Eigenlijk spelen ze als " Maniacs" . In de Veronica poker video zie je dat ook bij Lange Frans die zegt dat hij met "suited connecters " wil spelen . Dat is het dilemma van poker . Het is zoveel leuker door lekker losjes te spelen , met de grootste bagger te raisen en te folden als er iemand " kracht toont" door te reraisen . Bij Pokertoernooien moet je het iets anders aanpakken , het spel is een soort "stratego " met allerlei spelers die jouw stack kunnen "opblazen " door all- in te gaan . Als ik ooit ga pokeren , wil ik pokeren als " Lange Frans " . Link to comment Share on other sites More sharing options...
eurobsgame Posted March 17, 2018 Report Share Posted March 17, 2018 (edited) @Fosgate . Dit is "onze" kans . Turbo sit en go voor maar 10 € buy in. En niemand die je raar aankijkt als je iets "doms " doet. Ik zal op 24 maart in HC Rotterdam proberen een plaatsje te bemachtigen . Edited March 17, 2018 by eurobsgame 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digital Invest Posted March 17, 2018 Report Share Posted March 17, 2018 Er leiden meer wegen naar Rome maar één ding is zeker dit het uitgesproken moment om te leren pokeren. Dit omdat online poker één van de voorgangers lijkt te gaan worden in de 'blockchain revolutie' die aanstaande is. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted March 17, 2018 Report Share Posted March 17, 2018 3 uur geleden zei Digital Invest: Er leiden meer wegen naar Rome maar één ding is zeker dit het uitgesproken moment om te leren pokeren. Dit omdat online poker één van de voorgangers lijkt te gaan worden in de 'blockchain revolutie' die aanstaande is. Als je nu nog moet leren pokeren ben je te laat voor het grote geld. Wat veel mensen niet weten is dat de prof pokerspelers niet alleen 8-10 uur per dag spelen. Ook studeren ze zo 2-4 uur per dag poker. Denk aan hand analyses met mede pros. Calculeren etc etc. Het lijkt allemaal zo mooi maar om serieus van poker te kunnen leven moet je het echt als een job zien. De streamers zoals staples en veldhuis spelen allemaal op stars. Wat logisch is want daar worden ze door betaalt. Terwijl de online grinders juist er vaak voor kiezen om op kleinere netwerken te spelen en alleen speciale toernooien op stars mee te pikken waar veel value te halen is, Uiteindelijk blijft het een kwestie van een goed uurloon binnen halen en dat is makkelijker op de kleinere sites dan de enorme mijnenvelden op stars. Als hobby speler die voor de ONETIMER wil gaan is stars natuurlijk wel perfect omdat je door de grote velden hele leuke prijzenpotten hebt, Overigens speel ik zelf nu poker op de site van mijn voormalige werkgever. A is het niveau daar zo laag dat zelfs ik daar winstgeven kan spelen ;-) B hebben ze met de missions en rewards een leuk systeem voor bonus tickets etc etc, C kan je vrij anoniem spelen zonder statistieken waardoor de kans op prof grinders veel kleiner is. Voor hobby spelers wel een aanrader imo. Je moet wel even wennen aan de software want qua software kan er weinig tippen aan stars natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts