Spring naar bijdragen

Topic closed


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei JackPot:

Streep eronder. Zand erover. Nieuwe start?

Van mijn kant is er überhaupt geen probleem. Ik hoop @gokdiva zelfs een keer tegen het lijf te lopen. Ik denk je best met haar kan lachen. Het probleem is denk ik vooral dat bepaalde opmerkingen online wat anders geïnterpreteerd worden als dat je iemand face to face ontmoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Dopey:

Jongens, komop. Het zijn maar krasloten, een forum en een paar zinnetjes, lekker belangrijk. Er zijn veel ergere dingen op deze wereld op je druk over te maken.

Waar ik net over schreef had voor mij geen enkele link naar het wel of niet verkrijgen van krasloten en us dus al offtopic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Gokje:

Van mijn kant is er überhaupt geen probleem. Ik hoop @gokdiva zelfs een keer tegen het lijf te lopen. Ik denk je best met haar kan lachen. Het probleem is denk ik vooral dat bepaalde opmerkingen online wat anders geïnterpreteerd worden als dat je iemand face to face ontmoet.

Nou dit doet mij serieus echt goed. Je geeft mij hiermee n kans en zelf probeer je hiermee ook de vooroordelen te doorbreken. We zullen wel ns kijken wat er mogelijk is. Moet het eigenlijk wel niet zo'n stressweek zijn met alles dan ik nu achter de rug heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei gokdiva:

Ik weet niet of we dat allemaal gaan redden. Ik wil daar ook wel heen naar die opening ondanks dat het daar erg druk zal zijn, maar dan wordt het op zn vroegst pas 21.00u ofzo. Wie gaan er daarna nog naar HC Rotterdam? Of is dat met kleine groepjes? 

Ik ging er dus van uit dat die opening voor mij niet haalbaar was en dan nog wil ik gaan proberen om alsnog te komen, zo ben ik dan ook wel weer, alles wat leuk is proppen in tijd, maar als dat lukt wordt het best laat en dan vrees ik dat jullie al weg zijn. Vandaar mijn vraag wie er daarna nog naar HC gaan en of jij daar ook nog bij bent of andere moderator. 

Mocht het niet lukken, dan wordt t een andere keer, bv opening HC Amsterdam Sloterdijk of iets anders, maakt niet uit.

Helaas niet gered Rotterdam. Ga er sowieso n keer kijken. Net pas thuis. Jammer, volgende x beter. Daardoor wel al n week niet gegokt, bijna zorgwekkend...voor mijn doen dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Een week niet gegokt klinkt juist goed! Rustig aan, gokken moet geen doel op zich worden :) Hopelijk tot een volgende keer @gokdiva!

Nee, was ook niet speciaal het doel. Maar voelt n beetje vreemd en onwennig. 

Ik had er ook wel bij willen zijn, dus vast een volgende keer! Jullie hebben vast wat leven in de brouwerij gebracht daar en dat had ik heel gezellig gevonden. :)

Maar waar ik was, daar was het ook heel gezellig en ben weer veel te weten gekomen over familie achtergronden die helpend zijn om bepaalde dingen beter te begrijpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15 september 2017 om 21:34 zei Gertjan_De_Meern:

Ik wil echt geen olie op het vuur gooien maar ik vind het vreemd dat topics worden gesloten zodra er oneenigheid binnen dat topic is. De afgelopen paar weken zijn hierdoor verschillende leuke topics gesloten, waaronder ook het voorsteltopic van @Petra14. Ik vind dat persoonlijk  erg jammer dat dat zo op deze manier moet.

Ik wil de "onruststokers" verzoeken om eerst even na te denken voordat ze een reactie plaatsen die wellicht andere forumleden kunnen kwetsen. Soms is negeren de beste oplossing.

 

Op 15 september 2017 om 21:34 zei Gertjan_De_Meern:

Ik wil echt geen olie op het vuur gooien maar ik vind het vreemd dat topics worden gesloten zodra er oneenigheid binnen dat topic is. De afgelopen paar weken zijn hierdoor verschillende leuke topics gesloten, waaronder ook het voorsteltopic van @Petra14. Ik vind dat persoonlijk  erg jammer dat dat zo op deze manier moet.

Ik wil de "onruststokers" verzoeken om eerst even na te denken voordat ze een reactie plaatsen die wellicht andere forumleden kunnen kwetsen. Soms is negeren de beste oplossing.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.