Spring naar bijdragen

Werkt de Babboe strategie?


Dopey

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei JackPot:

Nee ik was in gilze aan het spelen. Alleen jackpot systeem met 40 punten totaal inzet. Eerst even 240 punten down en daarna als de brandweer. 

Ok, dat begreep ik later toen Hilliance zei dat jij 600 euro in die kast had gegooid en hij was in Gilze. 

Daar bij de rokers zit steeds dezelfde brabantse vrouw met zwart haar aan de ministar. Als een van die mannen met de naastliggende G3 speelt, gaat zij keihard roepen wat voor nummer dr is gevallen. Ze kent die mannen ook bij naam. Een beetje sfeerbepalend type. Ik was twee keer in twee opeenvolgende weken in Gilze en beide keren was zij er ook. Verbaasd me niks als ze dr elke dag komt. Ik zit ook liever in de nietrokers, maar ik win wel eerder in de rokers, maar daar is de rookafvoer niet zo best. Ik houd t er iig niet erg lang vol.

Maar goed gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

Ik heb een paar vraagjes over het baboe systeem als de 7 buren valt en binnen 5x terug komt dan vind er dus een reset plaats? Maar wat als hij bijvoorbeeld 28 11 2 29 30 gooit? Moet je dan van de 29 weer 5x inzetten op de 7 buren of moet je tellen vanaf de 28 en dus stoppen na deze beurt? Zetten jullie overigens alle beurten 7buren in of wachten tot hij 15 of 30x daar niet gevallen is? Sorry dit is voor mij een beetje onduidelijk ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

En kan iemand mij uitleggen wat er bedoeld wordt als er geen software actief is? Welke inzet strategie zou je dan moeten aanhouden?

 

 

Groetjes Krulina

bewerkt door Krulina (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, DennMann said:

Nog een vraagje;

HOE DE FUCK MAKEN JULLIE FOTO'S1f602.png

Moet elke keer mijn laptop op de zijkant leggen om te kunnen zien hoe of wat. Of komt dit door het forum dat de foto's langwerpig worden ingeladen?

Waarschijnlijk ligt dit aan de wijze waarop op het forum foto's ingeladen worden. De site weet niet of een foto staand of liggend is gemaakt omdat de meta-data waarin dit vastgelegd wordt niet correct geïnterpreteerd wordt als de foto met een telefoon gemaakt is. Overigens heb ik er met mijn I-Phone geen last van, maar ik upload nooit via Tapatalk, altijd via een computer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Gokholtante:

Waarschijnlijk ligt dit aan de wijze waarop op het forum foto's ingeladen worden. De site weet niet of een foto staand of liggend is gemaakt omdat de meta-data waarin dit vastgelegd wordt niet correct geïnterpreteerd wordt als de foto met een telefoon gemaakt is. Overigens heb ik er met mijn I-Phone geen last van, maar ik upload nooit via Tapatalk, altijd via een computer.

@TheGreatOne @JackPot kunnen jullie hier iets aan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Krulina:

Beste mensen,

 

Ik heb een paar vraagjes over het baboe systeem als de 7 buren valt en binnen 5x terug komt dan vind er dus een reset plaats? Maar wat als hij bijvoorbeeld 28 11 2 29 30 gooit? Moet je dan van de 29 weer 5x inzetten op de 7 buren of moet je tellen vanaf de 28 en dus stoppen na deze beurt? Zetten jullie overigens alle beurten 7buren in of wachten tot hij 15 of 30x daar niet gevallen is? Sorry dit is voor mij een beetje onduidelijk ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

En kan iemand mij uitleggen wat er bedoeld wordt als er geen software actief is? Welke inzet strategie zou je dan moeten aanhouden?

 

 

Groetjes Krulina

Je gaat het bij voldoende speluurtjes  vanzelf een beetje herkennen, tenzij je op een waterpas staand wiel bezig bent. Als er geen software actief is werkt deze machine volkomen random, en hangt alles af van geluk, of je moet een risicoloos spelletje gaan spelen, zoals Oscar's grind, of progressief ophogen en weer afdalen.

Als 28-11-2-29-30 valt kun je gerust na de laatste 29 nog vier of vijf keer op 7 buren blijven hangen, wanneer je bang bent dat je gaat verliezen, of je hebt er geen goed gevoel bij, kun je dat progressief gaan verlagen, net zolang tot het weer tevoorschijn komt, dan is de progressie inzet vorm ideaal, ( steeds fiche erbij). Progressief spelen is sowieso op roulette bijzonder nuttig om niet nat te gaan. Als je een dikke treffer heb gemaakt van bijv 50 plein , dan kun je je zegeningen tellen, en van te voren, gaan uitvogelen wat je nog wil riskeren, bijv 10% is 180 punten.

 Die 180 punten gooi je dan in 5 beurten over 7 buren (36 punten per draai); wordt dat geen hit, dan is het de kunst om het hoofd koel te houden, en helemaal back to the basics te gaan en gewoon weer met dat ene pleintje te gaan beginnen totdat het weer eens in beeld komt.

De reset vind trouwens niet alleen bij de 7 plaats , maar er vinden ook een paar standaardjes plaats , binnen 20 a 25 draaien legt ie de bal in een denkbeeldig kwart van het wiel (plus 9 , min 9 , plus 18, min 18). En dat kwart gaat ie dan ook helemaal proberen te raken, dan ga je op elke kant 3 nrs. spelen, 12 bij elkaar. Wanneer je dat helemaal door hebt kun je een Megastar dik verslaan.

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei babboe:

 

De reset vind trouwens niet alleen bij de 7 plaats , maar er vinden ook een paar standaardjes plaats , binnen 20 a 25 draaien legt ie de bal in een denkbeeldig kwart van het wiel (plus 9 , min 9 , plus 18, min 18). En dat kwart gaat ie dan ook helemaal proberen te raken, dan ga je op elke kant 3 nrs. spelen, 12 bij elkaar.Wanneer je dat helemaal door hebt kun je een Megastar dik verslaan.

Als je 12 van de 37 nummers speelt heb je inderdaad een grote kans dat die valt :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jordi22:

Als je 12 van de 37 nummers speelt heb je inderdaad een grote kans dat die valt :).

Klopt, maar is eerder een noodzakelijk kwaad dan dat je bewust op 12 nummers moet gaan spelen, en dat komt omdat je geen perfect kruis kan tekenen op een roulettewiel. Dat maakt het wat listig. Ben je bijv. op die 7 sector aan het spelen, en wacht je op een repetitie, dan hou je ondertussen 4 nummers die precies in het kruis van 1 van de laatste nummers van de 7 buren scherp in de gaten, die buren zet je er dan wat lichtjes bij. Toen @JackPot naast me zat bij onze speelsessie begon (heel toevallig, want zo vaak gebeurt het niet) was de machine precies kruislings aan het richten, er viel meteen 30-12-25-31. Nu is 30 naar 12 al zo'n voorbeeld van kwarten gooien, en meteen daarna viel keurig het hele vierkant. Nu vroeg @JackPot aan mij waarom ik na de 25 de 31 aan het spelen was, dat was de buur van de 14, die ik eigenlijk op het oog had.( beetje rekening houdend met dat de bal toch naast die 14 terechtkomt). Die 14 ligt feitelijk recht tegen over de 25, maar de 31 ook. Het lastige is dat wanneer je voor-en achteruit blijft tellen je eigenlijk steeds gehinderd word door de zero, die zorgt ervoor dat je niet precies 9 plus 9 plus 9 plus 9 kunt uitvoeren. Als dat 'kwartengegooi' heel lang aanhoudt, ga je op een gegeven moment toch missers maken, omdat de symmetrie gaandeweg niet meer gaat kloppen.

Je speelt dan op zo een moment heel merkwaardige inzetten, en inderdaad ook best veel nummers, met het verschil dat de kans om te hitten erg groot is. Bij een misser weer terug, en kijken of er zich eigenaardigheden (repetities) of standaardjes gaan vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei DeValsspeler:

Eigenlijk zoals je bij een random wiel ook zou verwachten dus?

Zo zou je het kunnen zien, met het verschil dat een random wiel geen bewuste raakpunten 'in gedachten' heeft. Dat kwartengooien is een vast ritueel wat misschien hooguit 5 a 6 keer in 24 uur plaatsvind, maar  zeker de moeite om op te schrijven welke nummers in een kwart of aan de overkant van een deel van het wiel liggen. Het is de machine niet te doen om een nummer te raken; maar om een deel van de ronddraaiende ''deksel' te kunnen raken, zodat de kunstmatige randomness van zo'n wiel in stand kan worden gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had een topavond met de @JackPot man en @Hillichance ! Bedankt jongens en Jackpot bedankt voor het uitgebreide diner! ?

@JackPot ik ben je nog één ding vergeten te vertellen, herinnner je je nog toen we in Gilze bij het spelen op de Babboe-machine  G3-Megastar en ik op een gegeven moment tegen je zei: "top zeg, ze hebben hier ook geurmanagement toegepast"   Later kwam ik erachter dat die vrouw die op 6 boxen non-stop zat in te zetten hoogstpersoonlijk voor de "geurmanagement" in de hoek zorgde, tjeemig wat een wolk parfum hing daar de hele avond ??

MIjn hoogtepuntje was de 7's 2 keer achter elkaar, gelukkig zat ik er redelijk goed op in te zetten dus dat waren 2 lekkere klappen! BAM BAM!

Link naar opmerking
Deel via andere websites



Zo zou je het kunnen zien, met het verschil dat een random wiel geen bewuste raakpunten 'in gedachten' heeft. Dat kwartengooien is een vast ritueel wat misschien hooguit 5 a 6 keer in 24 uur plaatsvind, maar  zeker de moeite om op te schrijven welke nummers in een kwart of aan de overkant van een deel van het wiel liggen.


Maar hoe herken je dan het verschil met een random wiel waar exact hetzelfde fenomeen zich net zo vaak zal voordoen?

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had een topavond met de [mention=5]JackPot[/mention] man en [mention=240]Hillichance[/mention] ! Bedankt jongens en Jackpot bedankt voor het uitgebreide diner!
[mention=5]JackPot[/mention] ik ben je nog één ding vergeten te vertellen, herinnner je je nog toen we in Gilze bij het spelen op de Babboe-machine  G3-Megastar en ik op een gegeven moment tegen je zei: "top zeg, ze hebben hier ook geurmanagement toegepast"   Later kwam ik erachter dat die vrouw die op 6 boxen non-stop zat in te zetten hoogstpersoonlijk voor de "geurmanagement" in de hoek zorgde, tjeemig wat een wolk parfum hing daar de hele avond
MIjn hoogtepuntje was de 7's 2 keer achter elkaar, gelukkig zat ik er redelijk goed op in te zetten dus dat waren 2 lekkere klappen! BAM BAM!

Wederzijds! En ook nog een lesje GoldBar gehad incl. een bijna dikke jackpothit ;-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de babboe test poule heb ik tot nu toe vier lange sessies gespeeld waar ik alle nummers heb genoteerd. Gemiddeld zo'n 2 uur per sessie. Hierbij zette ik één puntje op de 7 met twee buren. Bij een hit verhoogde ik met 1 puntje, bij een mis ging ik weer terug naar 1 puntje. Als 7 buren 15 keer of meer niet was gevallen en hij viel vervolgens, dan zette ik 5 draaien lang 2 puntjes op deze vijf nummers (de babboe).

Het meeste wat ik in de min ging in deze 4 sessies was denk ik zo'n €40. In totaal heb ik zo'n 700 nummers genoteerd en vielen de vijf nummers hier nagenoeg exact zo vaak als je zou verwachten bij een eerlijk wiel (13.92% ten opzichte van de verwachte 13.52%). Iets vaker gevallen dan je zou verwachten en dus is ons verlies tot nu toe ook iets lager dan verwacht (maar wel verlies dus). Inmiddels heeft babboe de nummers ook bekeken en aangegeven dat het er allemaal wel erg random uit ziet en dat deze betreffende automaat dus niet geschikt is.

Verder heb ik nog op een andere automaat voor mezelf dit systeem gespeeld. Hier viel 7 buren maar liefst 52 draaien niet (€52 in de min). Toen hij de 53e draai viel, viel hij daarna wederom 17 draaien niet, en ook na die hit viel hij weer niet binnen 5 draaien. In totaal dus 75 draaien niet, waarvan tien met een dubbele inzet en twee draaien wel. Hier was het verlies dus zo'n €80.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.