LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Op 2 mei 2015 vindt in Las Vegas de "Fight of the Century" plaats namelijk de bokswedstrijd tussen Mayweather vs Pacquiao. Het werd tijd dat deze kemphanen onderling gaan uitmaken wie de beste is! Wie gaat er winnen? Zijn er OneTimers die op deze wedstrijd gaan wedden? https://youtu.be/9Irj8wf_jXg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Lijkt me geweldig om een keer bij zon grote wedstrijd aanwezig te kunnen zijn! Gokken hierop niets voor mij want heb geen flauw benul van boksen, ook niet van voetbal zouden sommige zeggen gezien mijn TOTO voorspellingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Ik ben ooit als kleine jongen een keer bij een titelgevecht geweest van Regilio Tuur (9-9-2015 tegen Luis Mendoza). Ik had een prijsvraag gewonnen. De vraag stond al weken open en was imho best wel makkelijk. Mind you: Google bestond toen nog niet :-) De vraag was: Welke wereldkampioen versloeg Regilio Tuur op de Olympische Spelen van 1988 in Seoul? Ik ben zo flipping oud dat ik me die match nog kan herinneren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Ik ben zo flipping oud dat ik me die match nog kan herinneren Die gast andere ging toch binnen een paar seconden neer en werd die een BN'er? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Pacquio gaat winnen, ik ga erop wedden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted April 19, 2015 Author Report Share Posted April 19, 2015 Pacquio gaat winnen, ik ga erop wedden. Ik ben ook voor Pacquio. Wat zijn de odds en waar ga, kan je allemaal op wedden. Jammer dat deze wedstrijden alleen via betaal TV te bekijken valt. Wel een geluk voor hen want zij verdienen giga aan deze wedstrijd. Het gaat blijkbaar om heel veel geld. Mayweather krijgt 60% en Pacquiao 40%. Ik hoor bedragen die over de honderd miljoen gaan. Het is ze gegund. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 IK heb hem iig al aan 2.75 en tegen die tijd ga ik kijken wat er nog meer te halen valt met betten/layen e.d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Ik ben zo flipping oud dat ik me die match nog kan herinneren Die gast andere ging toch binnen een paar seconden neer en werd die een BN'er? Wordt algemeen gezien als meest memorabele boksmoment in de Olympische Spelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Mooi filmpje cashcow! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Dat is alweer 27 jaar geleden. Toen was ik ook al een couch potato. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 De partijen van Ali waren veel beter, daar ben ik nog snachts voor op gebleven ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 De partijen van Ali waren veel beter, daar ben ik nog snachts voor op gebleven ;-) En ik dacht dat ik oud was :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted April 24, 2015 Author Report Share Posted April 24, 2015 Leuk om te lezen: 16 things you need to know before heading to Las Vegas for the big fight Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted April 25, 2015 Report Share Posted April 25, 2015 De partijen van Ali waren veel beter, daar ben ik nog snachts voor op gebleven ;-) En ik dacht dat ik oud was :-) In my defense ik was toen wel heel jong en we keken met de hele familie ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 Wanneer gaat deze wedstrijd eigenlijk plaats vinden (3 mei zie ik zojuist)? En kunnen we die in Nederland ergens op tv zien, en niet via de laptop/ipad? Wil er best voor betalen, maar heb geen idee hoe / wat en waar? Zie dat winst Mayweather Jr nu op 1.56 staat bij Betfair. Tips anyone? Ik zou liefste op Pacquiao zetten omdat hij zo schattig is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 Ik zie overigens net op NU.nl het laatste nieuws staan. De vraag of Mayweather komt opdagen en dat ze 300 miljoen er mee verdienen http://www.nu.nl/sport-overig/4040586/trainer-pacquiao-vreest-mayweather-zich-afmeldt-gevecht.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 wedstrijd is zaterdag nacht dus ga gewoon zondag ochtend de match downloaden ipv er een vermogen voor te betalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 Was net op tv dat de slechtste zitplaatsen inmiddels $ 5.1k per stuk doen in de zwarte handel. Eerste rang zit op ruim $ 350k. Ziek. Ik vond 7 tientjes voor Badr in de Arena al duur betaald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 Tja da's een kwestie van 'meemaken en erbij zijn'. Grootste boksaffiche van het decennium. Ik ben destijds met Arjanvs bij een wereldtitelgevecht boksen geweest tussen Vitali Klitchko en een Engelsman, David Hayes. Wedstrijd stelde niet veel voor, plaatsen weliswaar goed maar je zit nog op 70 meter van de actie.. dan zie je het thuis op tv toch echt het beste. Kaartjes waren meen ik EUR 250 pp. Maar de ambiance was geweldig, volle bak (50000) in het Imtech Stadion in Hamburg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted April 30, 2015 Author Report Share Posted April 30, 2015 Was net op tv dat de slechtste zitplaatsen inmiddels $ 5.1k per stuk doen in de zwarte handel. Eerste rang zit op ruim $ 350k. Ziek. Ik vond 7 tientjes voor Badr in de Arena al duur betaald. Het zou gaaf zijn als Pacquiao in de eerste ronde Mayweather KO slaat. Vroeger ook wel eens naar de bokswedstrijden met Iron Mike gekeken. Je moest hier op tijd bij zijn want het kon zo afgelopen zijn. Geniet maar even mee met onze Mike Tyson: video Top 10 Fastest Knockouts https://youtu.be/1z9mbQk58B0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Was net op tv dat de slechtste zitplaatsen inmiddels $ 5.1k per stuk doen in de zwarte handel. Eerste rang zit op ruim $ 350k. Ziek. Ik vond 7 tientjes voor Badr in de Arena al duur betaald. Haha ik las het net ook, echt knettergek! Maarja, als mensen dat soort bedragen er voor over hebben waarom niet? Die Mayweather verdient er trouwens $180 miljoen mee en Pacquiao $120 miljoen. LOL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 Ja want mayweather is de kampioen...en normaal krijgt de uitdager veel minder maar Pac is ook een hele goede vandaar.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted May 2, 2015 Author Report Share Posted May 2, 2015 Ik houd me aanbevolen voor een videolink (Youtube of ...) waar ik de wedstrijd alsnog later kan zien. Morgen is ‘The Fight of the Century’. Hoezo eigenlijk?, leuk artikel met wat achtergrond info. Ook waar je de wedstrijd live kunt kijken. Helaas niet in Nederland op de TV. Ik ben voor PACMAN! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 2, 2015 Report Share Posted May 2, 2015 Zonde dat je m in Nederland niet kunt bestellen. Zou er best 30-40 euro voor overhebben om t op tv te zien (en niet op laptop) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 2, 2015 Report Share Posted May 2, 2015 gewoon downloaden en niet de uitslag vantevoren kijken ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts