Spring naar bijdragen

Boksen: Mayweather vs Pacquiao


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Ik ben ooit als kleine jongen een keer bij een titelgevecht geweest van Regilio Tuur (9-9-2015 tegen Luis Mendoza). Ik had een prijsvraag gewonnen. De vraag stond al weken open en was imho best wel makkelijk.

Mind you: Google bestond toen nog niet :-)

De vraag was: Welke wereldkampioen versloeg Regilio Tuur op de Olympische Spelen van 1988 in Seoul?

Ik ben zo flipping oud dat ik me die match nog kan herinneren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pacquio gaat winnen, ik ga erop wedden.

Ik ben ook voor Pacquio. Wat zijn de odds en waar ga, kan je allemaal op wedden.

Jammer dat deze wedstrijden alleen via betaal TV te bekijken valt. Wel een geluk voor hen want zij verdienen giga aan deze wedstrijd. Het gaat blijkbaar om heel veel geld. Mayweather krijgt 60% en Pacquiao 40%. Ik hoor bedragen die over de honderd miljoen gaan. Het is ze gegund.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer gaat deze wedstrijd eigenlijk plaats vinden (3 mei zie ik zojuist)? En kunnen we die in Nederland ergens op tv zien, en niet via de laptop/ipad? Wil er best voor betalen, maar heb geen idee hoe / wat en waar? Zie dat winst Mayweather Jr nu op 1.56 staat bij Betfair. Tips anyone? Ik zou liefste op Pacquiao zetten omdat hij zo schattig is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja da's een kwestie van 'meemaken en erbij zijn'.

Grootste boksaffiche van het decennium.

Ik ben destijds met Arjanvs bij een wereldtitelgevecht boksen geweest tussen Vitali Klitchko en een Engelsman, David Hayes. Wedstrijd stelde niet veel voor, plaatsen weliswaar goed maar je zit nog op 70 meter van de actie.. dan zie je het thuis op tv toch echt het beste. Kaartjes waren meen ik EUR 250 pp.

Maar de ambiance was geweldig, volle bak (50000) in het Imtech Stadion in Hamburg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was net op tv dat de slechtste zitplaatsen inmiddels $ 5.1k per stuk doen in de zwarte handel. Eerste rang zit op ruim $ 350k. Ziek. Ik vond 7 tientjes voor Badr in de Arena al duur betaald.

Het zou gaaf zijn als Pacquiao in de eerste ronde Mayweather KO slaat. Vroeger ook wel eens naar de bokswedstrijden met Iron Mike gekeken. Je moest hier op tijd bij zijn want het kon zo afgelopen zijn.

Geniet maar even mee met onze Mike Tyson: video Top 10 Fastest Knockouts

https://youtu.be/1z9mbQk58B0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was net op tv dat de slechtste zitplaatsen inmiddels $ 5.1k per stuk doen in de zwarte handel. Eerste rang zit op ruim $ 350k. Ziek. Ik vond 7 tientjes voor Badr in de Arena al duur betaald.

Haha ik las het net ook, echt knettergek! Maarja, als mensen dat soort bedragen er voor over hebben waarom niet? Die Mayweather verdient er trouwens $180 miljoen mee en Pacquiao $120 miljoen. LOL!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.