Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Wat voor Onetime community events zouden jullie willen?

Featured Replies

Geplaatst
12 uur geleden zei Gokholtante:

Maar je bent wel gewoon een whale. En dat kan ik niet zeggen😊

Ach, we zijn beide "ouwe wijfen" die niet met hun tijd meegaan en niet serieus worden genomen hier! Hahaha

Geplaatst
  • Auteur
Op 24-6-2026 om 09:52 zei Solidagio:

Ach, we zijn beide "ouwe wijfen" die niet met hun tijd meegaan en niet serieus worden genomen hier! Hahaha

We nemen ons zelf niet een serieus 😊

WhatsApp Image 2026-06-25 at 11.55.27.jpeg

Geplaatst
Op 23-6-2026 om 11:06 zei Gokholtante:

Dus voor mij: alles in Nederland is welkom. Trips in Europa afhankelijk van wat het is. Trip naar Vegas waarschijnlijk niet. Of ik moet alleen gaan en de kamer delen met een andere OT-mer.

@Gokholtante , ik las laatst dat @PietHoane alleen naar Las Vegas gaat. Misschien kunnen jullie samen?

Geplaatst

Ik heb dankzij @TheGreatOne hele mooie momenten beleefd en hele gave dingen gedaan. Van livereporting van een pokertoernooi tot aan de Vegas Reis.

Zelf gok ik een stuk minder dan voorheen, ben voor de tweede keer vader geworden en het leven gaat ook gewoon door. Veel van de oude OT'ers zijn ook met andere dingen bezig. De OT appgroep is vrij dood, hoogtepunt is de tietenquiz op vrijdag.

Ik gooide vorige week een appje er in of mensen zin hadden om weer een x een gokje te wagen in Nijmegen, kwam 1 duimpje op.

En daarnaast laten we wel wezen, OT heeft helaas niet kunnen doorstoten/de klapper kunnen maken waar op gehoopt werd. De markt is gewoon 3x kut. Ik ben overigens graag meer actief op het forum hoor, niet alleen als er wat te halen valt. Maar ik denk dat het een samenkomst van omstandigheden is.

'

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.