Spring naar bijdragen

Wekelijkse onetime homegame


Nomore

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei coinflippers:

@TheGreatOne gefeliciteerd met de winst vanavond

ik heb trouwens me bounty van de eerste toernooi nog niet ontvangen wellicht is dit er bij de einde jaars drukte bij ingeschoten

Had wat mazzel gisteren tegen @mavi001 met mijn 2 outer op de river maar goed, winst is winst en nu moet ik wel verder gaan knallen. Leuke format.

 

Ik heb de 2.75$ naar je overgeboekt Coinflippers, was aan mijn aandacht ontschoten omdat ik toen niet meespeelde (uit liet blinden)

Schermafbeelding 2017-12-06 om 21.59.04.png

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, mavi001 said:

Ik had zelf ook veel geluk, hitte runner runner flush met AK tegen AK. Volgende week ben ik er weer bij!

Was een bijzondere hand inderdaad, ik snapte er geen reet van toen die chips ineens naar je toe werden geschoven, hij ging zo lekker. Maar gelukkig ben ik verder gekomen dan Witte Petje, ook wel eens lekker :)

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

GG.

Verwacht wel dat er volgende week weer eerlijk door[mention=425]Jordi22[/mention] zelf gespeeld word..

Zie de bountyprijs en de puntjes van harte tegemoet!
Ik was druk met me stageverslag, maar speelde natuurlijk wel zelf. Maar zo zie je maar dat ik niet eens 100% concentratie nodig heb ;)

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.