Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Long Term Weight Loss Bet

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
5 minuten geleden zei devad:

Rustig Luuk, als je zo hard afvalt dat je terug in de tijd gaat dan loop je misschien iets te hard van stapel. /flauwe grap. On topic - echt heel nice gedaan man, gefeliciteerd met het halen van je doel! It ain't easy.

Ik ben al zo oud dat ik in d e 90´s mijn beste tijd had!

• Reacties 110
  • Weergaven 5,1k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• Thread van het jaar @LuukFOD @DeValsspeler en anderen die meedoen. Zelf ben ik een maandje geleden ook weer begonnen, nu 4kg in 5 weken met een beginstand in de contreien van hierboven genoemden. Stra

• 111.5 Prima week gehad we zitten op schema!

• 115.7 Deze week weer begonnen met sporten. Ivm afspraken/kind nog niet 3 keer per week maar het begin was er weer.  Eten ook langzaam weer in goede porties. Dus we zijn opde goede weg.

Geplaatst
  • Auteur
15 minuten geleden zei Lady_Diamond:

Dat denk je maar! Je beste fysiek komt er nog aan..It's never to late..

Ja fysiek ben ik nu beter.

Ik heb het over zorgeloos zuipen, blowen, neuken zonder enige verantwoordelijkheid!

Geplaatst

Mooi om te horen Luuk! Op naar het einde van het jaar!

Zo had ik voor mezelf een mooie challenge; 500.000 stappen in de maand juni. Ik red het elke keer net niet. Lag erg mooi op schema. Totdat ik vorige week zondag mijn teen brak....

Geplaatst
2 hours ago, DennMann said:

Totdat ik vorige week zondag mijn teen brak....

Ouch. Voorspoedig herstel gewenst!

Geplaatst

Thread van het jaar @LuukFOD @DeValsspeler en anderen die meedoen.

Zelf ben ik een maandje geleden ook weer begonnen, nu 4kg in 5 weken met een beginstand in de contreien van hierboven genoemden.

Strategie vooralsnog: wat minder schranzen en zuipen, wekelijks weegmoment bij de personal trainer waar ik al een jaar of 15 mee samenwerk .

Jaren geleden al eens 30-35 kg op dezelfde manier kwijtgeraakt, doel nu eerst naar 100 en dan volgend jaar wellicht naar 90, deo volente en ijs en weder dienende.

Best of luck iedereen die aanhaakt en sorry voor de hijack.

Geplaatst
  • Auteur

Hijack is welkom @Rudi ook jij goed bezig!

Wekelijkse update om @DennMann happy te houden.

Vanmorgen wederom 104.9

Ik sport weinig tot niet deze twee weken ivm zomervakantie van de kleine. En niet sporten merk ik altijd direct. Eten laatste 2 dagen wat minder onder controle. Dus weer even opscherpen en vanaf volgende week weer volle bak boksen erbij!

Geplaatst
1 uur geleden zei LuukFOD:

Ik sport weinig tot niet deze twee weken ivm zomervakantie van de kleine.

Dit soort smoesjes zijn zo zonde. Ook met je kleine kun je iets doen wat meteen meehelpt in de lichaamsbeweging en afvalrace. Ik zal niet meteen boksen adviseren, of misschien juist wel..even die kleine enthousiast maken 🤪

Geplaatst
  • Auteur
30 minuten geleden zei Lady_Diamond:

Dit soort smoesjes zijn zo zonde. Ook met je kleine kun je iets doen wat meteen meehelpt in de lichaamsbeweging en afvalrace. Ik zal niet meteen boksen adviseren, of misschien juist wel..even die kleine enthousiast maken 🤪

Ik ben meerdere keren met hem wezen zwemmen.

Maar met een 5 jaar oud kun je helaas weinig echte dingen doen zonder dat je opeens ergens loopt waar t niet mag.

Heb vorige week 1 keer bokstrainen gedaan 1 keer gym.

Deze week zal t zelfde zijn.

Zijn geen smoesjes maar keuzes die je moet maken. Volgende week begint zomerschool dus weer meer ruimte om dingen te doen zonder junior.

Geplaatst
40 minuten geleden zei LuukFOD:

Ik ben meerdere keren met hem wezen zwemmen.

Maar met een 5 jaar oud kun je helaas weinig echte dingen doen zonder dat je opeens ergens loopt waar t niet mag.

Heb vorige week 1 keer bokstrainen gedaan 1 keer gym.

Deze week zal t zelfde zijn.

Zijn geen smoesjes maar keuzes die je moet maken. Volgende week begint zomerschool dus weer meer ruimte om dingen te doen zonder junior.

Paar keer zwemmen, en 2 keer sporten vind ik niet weinig tot niks. Ligt het misschien aan je voeding? Daarbij..de eerste kilo's zijn het makkelijkste. Het gaat nu ook steeds moeilijker worden om kilo's kwijt te raken.

Geplaatst
  • Auteur
55 minuten geleden zei Lady_Diamond:

Paar keer zwemmen, en 2 keer sporten vind ik niet weinig tot niks. Ligt het misschien aan je voeding? Daarbij..de eerste kilo's zijn het makkelijkste. Het gaat nu ook steeds moeilijker worden om kilo's kwijt te raken.

Ja dat zei ik ook in mijn post. Laatste twee dagen mijn voeding wat minder onder controle.

Laatste kilos zullen sowieso langzamer gaan. Volgende week zal t weer lager zijn. Althans daar gaan we van uit.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.