Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Long Term Weight Loss Bet

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
32 minuten geleden zei Rudi:

Niet meer zo gescamd in een challenge sinds Alana en de 100 Oreo cookies

Ben wel eens gescand door een anal 100 oreo cookie video. Maar Alana en de 100 oreos scam ken ik niet

bewerkt door LuukFOD

• Reacties 126
  • Weergaven 6,4k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• Thread van het jaar @LuukFOD @DeValsspeler en anderen die meedoen. Zelf ben ik een maandje geleden ook weer begonnen, nu 4kg in 5 weken met een beginstand in de contreien van hierboven genoemden. Stra

• 111.5 Prima week gehad we zitten op schema!

• LuukFOD
    LuukFOD

paar 100 gram er af weer. Merk nu wel dat het minder snel gaat. Wat ook niet gek is natuurlijk. Doelstelling voor December gaan we wel halen. Met de bokscoach gesproken en gezegd 95-92 moet het streve

Geplaatst
4 uur geleden zei LuukFOD:

Qua gewicht verandert er momenteel niet zoveel. Ik ben wat andere trainingen er bij gaan doen om wat meer spier te creëren. Zodat alles er wat strakker uit gaat zien. Gewicht zal uiteraard vanzelf weer gaan zakken.

Bijgevoegd een foto. De mensen die mij persoonlijk kennen zullen het verschil zien. Mensen die mij niet kennen zien gewoon een knappe vent!

Geen dms please ben gelukkig getrouwd.

Screenshot_2026-08-11-16-52-14-77_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Potverdorie een hele Dm geschreven en nu lees ik dit. Verwijder het wel weer 😊 Maar serieus, Ik weet niet waar je vandaan komt qua postuur en gewicht maar je ziet er goed uit!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.