Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Long Term Weight Loss Bet

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
32 minuten geleden zei Rudi:

Niet meer zo gescamd in een challenge sinds Alana en de 100 Oreo cookies

Ben wel eens gescand door een anal 100 oreo cookie video. Maar Alana en de 100 oreos scam ken ik niet

bewerkt door LuukFOD

• Reacties 137
  • Weergaven 6,9k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• Thread van het jaar @LuukFOD @DeValsspeler en anderen die meedoen. Zelf ben ik een maandje geleden ook weer begonnen, nu 4kg in 5 weken met een beginstand in de contreien van hierboven genoemden. Stra

• Qua gewicht verandert er momenteel niet zoveel. Ik ben wat andere trainingen er bij gaan doen om wat meer spier te creëren. Zodat alles er wat strakker uit gaat zien. Gewicht zal uiteraard vanzelf wee

• 111.5 Prima week gehad we zitten op schema!

Geplaatst
4 uur geleden zei LuukFOD:

Qua gewicht verandert er momenteel niet zoveel. Ik ben wat andere trainingen er bij gaan doen om wat meer spier te creëren. Zodat alles er wat strakker uit gaat zien. Gewicht zal uiteraard vanzelf weer gaan zakken.

Bijgevoegd een foto. De mensen die mij persoonlijk kennen zullen het verschil zien. Mensen die mij niet kennen zien gewoon een knappe vent!

Geen dms please ben gelukkig getrouwd.

Screenshot_2026-08-11-16-52-14-77_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Potverdorie een hele Dm geschreven en nu lees ik dit. Verwijder het wel weer 😊 Maar serieus, Ik weet niet waar je vandaan komt qua postuur en gewicht maar je ziet er goed uit!

Geplaatst
Op 1-7-2026 om 09:06 zei Lady_Diamond:

Doe je ook wel een beetje krachttraining erbij? Ik weet niet of ik dat al gevraagd heb, is ook belangrijk..want je verliest naast vet ook spiermassa met afvallen en het is belangrijk dat je die wel behoudt, anders heb je een hogere kans op blessures in de toekomst. Daarbij..spieren zijn vet-verbrandingsfabriekjes..dubbele winst 😎

13 uur geleden zei LuukFOD:

Ik ben wat andere trainingen er bij gaan doen om wat meer spier te creëren. Zodat alles er wat strakker uit gaat zien.

Told you so 😇 Bizar om die foto te zien!! Super goed man.. wereld van verschil!

13 uur geleden zei LuukFOD:

Screenshot_2026-08-11-16-52-14-77_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Lady_Diamond:

Told you so 😇 Bizar om die foto te zien!! Super goed man.. wereld van verschil!

Ik deed altijd al wat kracht training. Maar doe nu beetje meer circuit training ipv zwaar heffen. Schijnt ook voor loshangend vel beter te zijn.
We zien hoe het eindigt. Ben nog niet waar ik wil maar we komen er wel.

iig van 6xl naar 2xl das al heel wat

Geplaatst
2 minuten geleden zei LuukFOD:

Ik deed altijd al wat kracht training. Maar doe nu beetje meer circuit training ipv zwaar heffen. Schijnt ook voor loshangend vel beter te zijn.
We zien hoe het eindigt. Ben nog niet waar ik wil maar we komen er wel.

iig van 6xl naar 2xl das al heel wat

Ik doe beide. Vooral zwaargewicht voor de benen en Hyrox om dat hart even flink te laten pompen. Net terug van vakantie, dus vanmiddag na het werk het maar weer eens oppakken. Valt mee..ik denk anderhalve week niet geweest..maar genoeg aan cardio gedaan met al dat lopen. 😅

Heb je veel loshangend vel? Bindweefselmassages kunnen daar iets bij helpen. En spoiler-alert... het eindigt nergens.. je moet bezig blijven om dit resultaat te behouden.. Als vrouwzijde (ik spreek niet namens alle dames) vanaf mijn 16de al in deze mallemolen. 🥲 Je went eraan..

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Lady_Diamond:

Ik doe beide. Vooral zwaargewicht voor de benen en Hyrox om dat hart even flink te laten pompen. Net terug van vakantie, dus vanmiddag na het werk het maar weer eens oppakken. Valt mee..ik denk anderhalve week niet geweest..maar genoeg aan cardio gedaan met al dat lopen. 😅

Heb je veel loshangend vel? Bindweefselmassages kunnen daar iets bij helpen. En spoiler-alert... het eindigt nergens.. je moet bezig blijven om dit resultaat te behouden.. Als vrouwzijde (ik spreek niet namens alle dames) vanaf mijn 16de al in deze mallemolen. 🥲 Je went eraan..

Ik ben in it voor de long run.

Buik en armen. Niet schrikbarend maar het stoort me een beetje.

Daarentegen ben ik ook nog niet zover dat ik al op gewicht zit dus heb nog steeds beetje buik.

Maar boksen gecombineerd met de circuit training dan moet het goedkomen.

Heb nog wel een lange weg te gaan!

Geplaatst

On-fucking-her-ken-baar! Mega trots op je. Nog even en je kan op de Mens Health. Ga zo door strijder.

bewerkt door TheGallant

Geplaatst
  • Auteur

Update vanmorgen 103kilo

Ondanks het goede resultaat blijft eten en vooral niet eten soms een struggle die ik niet altijd onder controle heb.

De afgelopen weken dat ook teveel gegeten. Dat gecombineerd met de boxing gym gesloten (soort van bouwvak) dan merk ik direct dat het mis gat.

Gelukkig niet eten zoals voorheen maar wel teveel. En dan zie je us een week of wat geen gewichtsverlies. Nu weer terug naar sporten en beter eten dus (hopelijk) vanaf hier weer positief resultaat.

Overigens ik krijg op mijn facebook tijdlijn veel reclame voor het Sauna shirt. Dit laat je enorm zweten en val je snel af.

Mijn inziens voornamelijk water. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en of het daadwerkelijk ook tot vetverlies leidt.

Geplaatst
49 minuten geleden zei LuukFOD:

Overigens ik krijg op mijn facebook tijdlijn veel reclame voor het Sauna shirt. Dit laat je enorm zweten en val je snel af.

Mijn inziens voornamelijk water. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en of het daadwerkelijk ook tot vetverlies leidt.

Precies wat je zegt.. voornamelijk vocht. Sauna is trouwens wel super goed tijdens je afval-gezonder-worden-race. Drink je wel minimaal 2 liter per dag? Tijdens het afvallen wordt het zelfs aangeraden om meer te drinken. Maar ik ben dan echt om het kwartier naar de wc aan het lopen.

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei Lady_Diamond:

Precies wat je zegt.. voornamelijk vocht. Sauna is trouwens wel super goed tijdens je afval-gezonder-worden-race. Drink je wel minimaal 2 liter per dag? Tijdens het afvallen wordt het zelfs aangeraden om meer te drinken. Maar ik ben dan echt om het kwartier naar de wc aan het lopen.

het is hier 35 graden zonder ac. Ik zit wel aan de 4/5 liter per dag.

Ja veel toilet maar das vooral de eerste week daarna wen je er wel aan.

Geplaatst
5 uur geleden zei LuukFOD:

Update vanmorgen 103kilo

Ondanks het goede resultaat blijft eten en vooral niet eten soms een struggle die ik niet altijd onder controle heb.

De afgelopen weken dat ook teveel gegeten. Dat gecombineerd met de boxing gym gesloten (soort van bouwvak) dan merk ik direct dat het mis gat.

Gelukkig niet eten zoals voorheen maar wel teveel. En dan zie je us een week of wat geen gewichtsverlies. Nu weer terug naar sporten en beter eten dus (hopelijk) vanaf hier weer positief resultaat.

ozempic

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.