Spring naar bijdragen

Gemiddelde uitgave mobiele telefoon


CashCow

Aanbevolen berichten

Even uit nieuwsgierigheid: Hoeveel geven jullie nou gemiddeld per maand uit aan je mobiele telefoon?

Ik betaal me een versuffing elke maand en denk dat ik wel gemiddeld rond de €80 zit.

Ik wacht voorlopig nog met oversluiten van abonnement tot er een onbeperkt 4G abonnement beschikbaar is. Ik wil daar best wel fors voor betalen overigens. Ik betaal graag €75 enkel voor data, als het abonnement onbeperkt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Ik betaal nu rond de 70 euro (met een waardeloos abonnement) Vanaf juni betaal ik nog 40 euro met veel beter abonnement en een gratis iphone 6 die ik al in gebruik heb. Zelf heb ik diverse onderzoekjes gedaan en belletje en alles wat ik had is goedkoper gegaan en met betere voorwaarden en dus ook mijn mobiele abonnement (zakelijk) Mijn dochter heeft een abonnement van 20 euro in een super aanbieding met gratis telefoon en is eigenlijk nog beter dan mijn dubbele kosten ;-) Mijn advies, vraag, bel en kijk rond en sla toe als je denkt, dit kan niet waar zijn!

https://onetime.nl/geld/bespaar-tips-van-the-great-one

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@JackPot @CashCow @TheGreatOne Waarom betalen jullie zo veel? Ik kan me daar altijd zo aan ergeren! Haha :)) Het is echt ongelofelijk veel geld, ook 40 euro p/m in plaats van 70 euro p/m blijf ik nog veel vinden. Er zijn voldoende Wi-Fi spots te vinden, we hebben Skype en binnenkort komt er een belfunctie in WhatsApp (bellen via je databundel, 500kb per minuut) dus die belbundels hebben we straks niet eens meer nodig :-)

Afbouwen die dure abonnementjes dus :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@JackPot @CashCow @TheGreatOne Waarom betalen jullie zo veel? Ik kan me daar altijd zo aan ergeren! Haha :)) Het is echt ongelofelijk veel geld, ook 40 euro p/m in plaats van 70 euro p/m blijf ik nog veel vinden.

Mee eens, 40 euro is nog een bak geld voor een 2 jarig abonnement, echter als ik deze iphone zelf moest halen voor een kleine 800 euro is dat 33 euro per maand en kost mij het abonnement mij nu nog maar 7 euro (zakelijk) en na 2 jaar verkoop ik mijn iphone altijd weer via marktplaats en komt er ook nog 200 euro in het zakje om eigenlijk gratis te bellen en te internetten. Het is het perspectief waar je naar kan kijken. Maar ik ben het helemaal met je eens en daarom ook geweldig om hier met elkaar over te praten om te zien waar de slimme deals zich bevinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind daarbij de provider wel enorm belangrijk. Zit zelf al voor zolang als ik een mobiel heb bij Vodafone, voordat het Vodafone ging heten dus Libertel. Nooit gezeur, altijd bereik, (bijna) overal 4g, etc. Zeg niet dat dat nergens anders zo is, maar ben er aan gewend. Plus het feit dat als je niet iedere keer wil afwachten tot je contract is afgelopen, je eigenlijk gewoon gebonden bent aan je 'oude' provider.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ah, @CashCow als je wilt overwegen over te stappen naar een andere provider..

T-Mobile timmert momenteel aardig goed aan de weg, en heeft als doelstelling binnen no-time de provider met het beste bereik te zijn. Ik zit er al jaren, en merk groot verschil t.o.v. een paar jaar terug. Dat KPN het beste dekkend netwerk heeft in NL is allang achterhaald en heel erg afhankelijk van waar je woont.

Nog een tipje: t/m 8 mei heeft T-Mobile een ondernemersaanbod (zakelijk) die zeer scherp is. Heb voor mijn vriend een Iphone 6 (64GB) met onbeperkt bellen/sms in NL en 2GB aan data voor 30,60 per maand (excl.). Aanbod is alleen per telefoon te krijgen. Ook met andere bundels/toestellen.

Hij hoeft maar 140 euro bij te betalen voor het toestel. Zit al een tijdje te vergelijken, en dit is momenteel toch echt het scherpste aanbod op de markt. (875 euro excl voor 2 jaar incl toestel). Ze hebben ook grotere internetbundels en gaan per 6 mei deze ook nog weer ophogen..

(Mocht iemand geïnteresseerd zijn, dan PM, kunnen we er wellicht een gezamenlijk klein voordeeltje uit behalen :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rudi goede vraag inderdaad! Geen idee hoe dit zit.

@Maris De spraak coverage zal best wel prima zijn bij alle providers tegenwoordig. Waar het mij om gaat is 4G coverage en op dat vlak loopt KPN al zeker 2 jaar mijlenver voor op de rest. TMobile covered alleen de randstad, Maastricht en Groningen. Dara heb ik niet zo veel aan helaas. Ik wil gewoon altijd beukend hard internet op mijn telefoon hebben. 3G is iets van (heel) vroeger.

Ik blijf denk ik bij KPN, ik ga €32.50 betalen voor een 1-jarig abbo zonder toestel, onbeperkt bellen en 10 Gig bundel (Hoger kun je ze helaas niet krijgen)

Ik blijf erbij: als er onbeperkt 4G was, dan zou ik daar graag €80 voor betalen voor de databundel alleen al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Als je T mobile hebt kan je mijn inziens net zo goed Tele2 nemen.

Hebben t zelfde netwerk en een eigen 4G netwerk.

Ik had ook altijd T mobile maar in Fryslan slecht bereik. En op mijn nieuwe adres kon ik niet eens bellen.

Nu Telfort en betaal 26 euro per maand.

500 mb en bel minuten. En Sony M2 oid.

Verder heb ik thuis Wifi en op t werk Wifi en de enige andere plek waar ik kom is de sportschool en daar ligt

mijn tel in een kluisje!!

@CashCow waarom wil je onbeperkt 4G? Gebruik je zoveel data buiten wifi gebied? Zo ja waarvoor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.