Spring naar bijdragen

Ethos - Bitquence


ROELETTE

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

voor de mensen die handelen in crypto’s of die dat willen doen. Een tip: koop bitquence. Je zal denken hoezo?! Dat ga ik je uitleggen. 

@TheGallant heeft netjes geluisterd en die heeft in een paar dagen maximaal kunnen cashen en het is nog niet op! 

Als eerste; wat is bitquence. 

Als je bitquence(bqx) koopt dan koop je geen ‘munt’, maar een stukje aandeel in het bedrijf. Bqx is een digitaal bedrijf dat een universele wallet maakt die overal beschikbaar is, nu worden wallets bijvoorbeeld in china geblokkeerd(sommige wallets) dat is bij dexe niet het geval. In deze wallet kun je ook alles plaatsen. Je hebt dus geen eth wallet of een btc wallet nodig. Je kan daarnaast vrienden worden, als ik vrienden word met @TheGallant dan zie ik welke crypto’s hij heeft en hoeveel %(niet het aantal euros). De wallet gaat daarnaast ook tips geven die automatisch gegenereerd worden aan de hand van alle wallets bij elkaar. Zoals je ziet nogal wat voordelen.

waarom nu in bqx stappen?

bqx staat op dit moment op 1.04€, toen ik me er in ging verdiepen stond deze op 0.72. Echter is bqx alleen verkrijgbaar op binance en coinexchange. Dit zijn geen gigantische exchanges, als deze token op bittrex komt gaat de munt sowieso 3-4x over de kop omdat meer mensen hem makkelijk kunnen kopen. Daarnaast komen er komende weken/maanden veel updates en nieuwe proefversies, dit zal de prijs zeer zeker stuwen! 

Aan geen enkele tip zit een garantie, maar thegallant kan denk ik beamen dat het tot nu een prima tip is! Overigens denkt de echte cryptogoeroe suppoman dat bqx aan het einde van 2018 zomaar eens op 40€ kan staan ? nu 500€ er instoppen is dus 20.000€ cashen ein 2018 ;) en zeg niet dat het niet kan. Btc stond vorig jaar op dit tijdstip op 500€ en nu op 5500€ :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een gewaagde uitspraak om Bitquence, klein ienie mini bedrijfje te vergelijken met Bitcoin :)

Je koopt dus eigenlijk gewoon een aandeel, alleen dan in muntvorm omdat dat de makkelijkste weg voor deze bedrijven is om geld op te halen. De huidige marktwaarde is $92 miljoen, maar waarom is Bitquence beter dan al die andere 93 concurrenten die ook een multi coin wallet aanbieden? Maar om nu te zeggen dat dit bedrijf over een jaar zomaar 4 miljard waard kan zijn zie ik niet zo snel gebeuren. Ze zouden dan met een simpele app groter zijn dan bedrijven als Boskalis of Galapagos bijvoorbeeld.

Je kunt ze nu handelen op onderstaande platforms. 

Desalniettemin hoop ik dat jullie wens uit komt, maar ik zie nog weinig USP's van dit product, en meer een handige manier van de ontwerpers om in deze hype te springen en snel geld te verdienen.

Screen Shot 2017-11-15 at 12.36.20.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Makkelijkste is:

account aanmaken op coinexchange.io, klik op action achter Bitcoin klik op deposit. Daar krijg je een link met gekke nummers en letters, die kopieer je. 

Vervolgens ga je naar bitonic of litebit oid via google zoeken naar Bitcoin kopen, daar koop je via ideal bitcoins voor zoveel je wilt. Je plakt die link dan in het adres waar het heen moet en dan wacht je ff 15 minuutjes. Dan staat het daarna op je coinexchange en dan koop je bitquence.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-11-2017 om 00:51 zei ROELETTE:

Makkelijkste is:

account aanmaken op coinexchange.io, klik op action achter bitcoin klik op deposit. Daar krijg je een link met gekke nummers en letters, die kopieer je. 

Vervolgens ga je naar bitonic of litebit oid via google zoeken naar bitcoin kopen, daar koop je via ideal bitcoins voor zoveel je wilt. Je plakt die link dan in het adres waar het heen moet en dan wacht je ff 15 minuutjes. Dan staat het daarna op je coinexchange en dan koop je bitquence.

Hi ROELETTE, 

Allereerst dank voor je uitleg. Ik heb ook de eerste stap gewaagd in de wereld van de cryptocurrency. Ik heb via Bitonic voor 100 euro aan bitcoins gekocht. Nu wil ik van dat geld bitquence kopen, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. 

Ik zie die Bitcoins wel staan onder het kopje deposits, maar de stap richting omwisselen tegen bitquence krijg ik niet voor elkaar. Zou je dat kunnen uitleggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei LMGB024:

Hi ROELETTE, 

Allereerst dank voor je uitleg. Ik heb ook de eerste stap gewaagd in de wereld van de cryptocurrency. Ik heb via Bitonic voor 100 euro aan bitcoins gekocht. Nu wil ik van dat geld bitquence kopen, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. 

Ik zie die Bitcoins wel staan onder het kopje deposits, maar de stap richting omwisselen tegen bitquence krijg ik niet voor elkaar. Zou je dat kunnen uitleggen?

Zeker! Je gaat naar markets toe, dat doe je door boven in op markets te klikken. Dan zoek je btc/bqx op en daar kun je ze kopen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei LMGB024:

Het is inmiddels gelukt en ik ben de trotse bezitter van 67 BQX;) 

 

 

Top! Goed gedaan:) net las ik dat bqx mogelijk richting 5$ gaat in januari. 

 

Mocht die nu in eens gaan zakken, NIET verkopen.... uiteindelijk is dit een investering voor minimaal 6 maanden, daarna verder kijken:) ik heb vandaag/gister rond de 200$ verdiend met de diverse crypto’s ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, ROELETTE said:

Top! Goed gedaan:) net las ik dat bqx mogelijk richting 5$ gaat in januari. 

 

Mocht die nu in eens gaan zakken, NIET verkopen.... uiteindelijk is dit een investering voor minimaal 6 maanden, daarna verder kijken:) ik heb vandaag/gister rond de 200$ verdiend met de diverse crypto’s 1f601.png

Hoe lees jij dat iets naar $5 gaat, dat klinkt als een glazen bol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei JackPot:

Hoe lees jij dat iets naar $5 gaat, dat klinkt als een glazen bol!

Klopt! Is het ook, maar ook jij kunt bepaalde koersen wel een beetje inschatten. Wat het exact wordt weet niemand en kan zomaar in elkaar knallen... een bedrijf dat een paar honderd miljoen waard is in een jaar door het ‘idee’ is eigenlijk natuurlijk al niet te voorspellen. Maar in q1 komen de eerste echte beelden en de beta versie van het product, dus de wallet. Daardoor verwacht men dat hij omhoog zal knallen. Kan echter ook maart zijn, tot die tijd zal iedereen vol verwachting zijn en zal de koers alleen maar stijgen. 

 

Overigens vroeg @JackPot of ik het verschil kon uitleggen nu het ethos gaat worden. Het antwoord is nee, de enkge verandering die ik zie is is dat de naam anders is en er een aantal developers veranderd/bij zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen ben ik wat wijzer uit de verandering naar Ethos. Ze hebben hun white paper aangepast, dat is eigenlijk hun versimpelde versie van wat het product kan. Hier zijn een par wijzigingen in gedaan die blijkbaar hoopvol zijn. 

Hij zakt nu geleidelijk terug, dat is een zogenoemde correctie. Geen stress als btc nu in eens 50% stijgt komt er ook eencorrectie van bijv. 20%, het is allemaal ‘lange termijn’ werk. Q1 2018 is belangrijk!!!

@JackPot @FiftyFifty kunnen jullie het onderwerp aanpssen naar bitquence ethos? Voor de vindbaarheid en duidelijkheid:) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheGallant gaat een mooi stuk schrijven over dit bedrijf / cryptocurrency. Ik heb er nog weinig vertrouwen in, en zie het meer dat dit bedrijf handig inspeelt (en profiteert) van de crypto hype op dit moment. Wat niet wil zeggen dat die cryptohype niet door zal zetten en daardoor dit bedrijf uiteindelijk door kan stijgen in waardering. Maar heb nog te weinig gezien om te oordelen of het een goede belegging is voor de lange termijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.