Spring naar bijdragen

Ethos - Bitquence


ROELETTE

Aanbevolen berichten

Op 30-11-2017 om 10:49 zei pjong:

Laten jullie de ethos op de exchange staan of zijn er bepaalde wallets voor?

Nadeel vind ik dat ik eerst BTC moet hebben om ze te kopen . . .

Voor zoverre ik weet, is er niets beschikbaar om ze in die tussentijd te stallen (iemand?). Wat natuurlijk het doel is van Ethos, is om een eigen universele wallet te maken, met alle functies die daarbij horen. Ik heb ze dus op de exchange staan (Binance). Wat ik daarbij wel heb gedaan is een 2-step beveiliging. Dat is wel aan te raden.

En inderdaad, je moet eerst Bitcoin hebben om een andere coin aan te schaffen. Dat is de gang van zaken. 

Lees ook: eenvoudig Bitcoins aanschaffen (voor de noobs)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog steeds wat kritisch op deze kleine munten, die voornamelijk gehyped zijn in de hele Bitcoin hype. Desalniettemin is het nooit weg om je crypto portefeuille te spreiden en hier kan Ethos ook onderdeel van uitmaken. Persoonlijk zou ik kiezen voor 3-4 grote munten zoals Bitcoin, Ethereum en dergelijke en nog 5-8 kleinere munten, zoals bijvoorbeeld Iota, Gulden, Ethos, etc.

Uiteindelijk, over jaren, zullen we zien welke zijn overgebleven en welke niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De koers van Ethos (ETHOS) staat nu op 1.55$. Ik weet dat onze @ROELETTE een groot fan van de crypto munt is en volg hem uiteraard op de voet (in de APP Coin Ticker) volg ik de koers. Ik ben zelf een groter fan van MIOTA vanwege het revolutionaire platform. Ethos staat momenteel op de 77ste plek van de Coin Market Cap met een totale waarde van 116 miljoen dollar.

 

 

 

 

Schermafbeelding 2017-12-04 om 21.27.15.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ethos tot the mooon!! Laten we het hopen: zelf aangekocht op $0,96, dus een leuke winst. Maar zoals @ROELETTE vermoed ook ik dat er meer in het vat zit. Het is enkel de vraag of Ethos de eerst is met een universele wallet die deze functies ondersteunt. Zag onlangs een ICO opduiken, met soortgelijke plannen. 

Op dit moment staat Ethos maar op een handjevol exchanges, waarom is dat @ROELETTE? Zou het iets met de prijs doen indien grote namen als Poloniex en Bittrex deze munt zullen aanbieden?

Ethos.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎5‎-‎12‎-‎2017 om 09:26 zei ROELETTE:

In kwartaal 1 van 2018 gaat ethos pas met de eerste testversies komen, alles wat hij nu omhoog gaat heeft te maken met het vertrouwen wat mensen er in hebben. Als de eerste resultaten er zijn dan moet je in de trein zitten en het liefste vooraan! Ethos gaat 1f680.png

Oke die moet je dus nu sowieso vasthouden tot ergens in Maart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Due to the current overwhelming congestion on the ETH network, deposits and withdrawals are experiencing extended delays.

We have temporarily disabled the ETH and ERC20 wallet withdrawals and/or deposits.

There has been a large number of affected users, and with the additional support load, we ask that you please close and do not create new support tickets related to this issue until 24 hours after the ETH and ERC20 wallets are out of maintenance and have re-enabled.

We are actively working around the clock to resolve the situation. We appreciate your understanding and patience.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 20-11-2017 om 15:30 zei ROELETTE:

Zeker! Je gaat naar markets toe, dat doe je door boven in op markets te klikken. Dan zoek je btc/bqx op en daar kun je ze kopen:)

Hoi roelette!

Ik heb deze post volledige doorlezen, maar het lukt mij niet om op coinexchange een Bitcoin adres aan te maken (balances -> action -> deposit btc -> groene buton met generate adress). Die groene button werkt dus niet. Bij Litcoin lukt het bv wel om een adres aan te maken. Enige idee waarom het mij niet lukt? 

Alvast bedankt!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 12/16/2017 at 11:31 AM, Mike89S said:

Hoi roelette!

Ik heb deze post volledige doorlezen, maar het lukt mij niet om op coinexchange een bitcoin adres aan te maken (balances -> action -> deposit btc -> groene buton met generate adress). Die groene button werkt dus niet. Bij Litcoin lukt het bv wel om een adres aan te maken. Enige idee waarom het mij niet lukt? 

Alvast bedankt!

 

Om een altcoin of Bitcoin te kopen volg de volgende stappen. 
Stap 1:
Maak een account aan op https://www.binance.com/?ref=10830591 of ga naar www.binance.com en als er een referal link gevraagd wordt kun je mij helpen door dit nummer in te voeren: 10830591
Volg alle stappen van het aanmaken van een account. 

Stap 2
Op binance ga je naar ‘funds’ dan naar ‘deposit and withdrawal’.

Stap 3
Klik op deposit.

Stap 4
Kies de munt die je wilt storten, voor Bitcoin is dit btc, voor Litecoin ltc. Je zie nu een code verschijnen van 25 cijfers en letters.Kopieer die code en onthoud wat je gaat kopen, bitcoins, litecoins, Ethereum of een andere munt. 

Stap 5
Ga naar Bitonic of Litebit  (dan help je ons ook een beetje, kost jou niets extra). Daar kies je voor de munt die je eerder ook koos. Bijvoorbeeld Litecoin, je hebt op binance dan het adres voor Litecoin gekopieerd dat is belangrijk dat dat overeen komt! 

Stap 6
Vul bij ontvangstadres de code in die je eerder hebt gekopieerd. Die 25 letters/cijfers. Deze plak er er in en je handelt de betaling via ideal of creditcard af. Je coins worden nu naar je binance account gestuurd. Dit kan ff duren, dus ff geduld. 

Stap 7
Op binance ga je naar ‘markets’.

Stap 8
Kies een munt die je wilt kopen, bijvoorbeeld ‘ada’. Klik op deze munt. Nu kies je voor buy, kies hoeveel je er wilt kopen en voor welke prijs. Als je klikt op buy dan koop je die munt:) je hebt nu je eerste altcoins gekocht!

Hier kun je ook ethos kopen... bittrex is dicht voor nieuwe aanmeldinngen tot 20 december ongeveer :s 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.