Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Waarom is de bonusbuy weg maar kan je wel gewoon featurespins kopen?, daar kan je net zo goed helemaal stuk op gaan,

image.png

Heb je hulp nodig of zijn er zorgen om een ander? Kijk dan op openovergokken.nl voor meer informatie. Uitschrijven voor (online) kansspelen kan via het Cruksregister.
Geplaatst
5 hours ago, Timmy31 said:

Waarom is de bonusbuy weg maar kan je wel gewoon featurespins kopen?, daar kan je net zo goed helemaal stuk op gaan,

Daar is een vrij simpele verklaring voor. Een feature spin is niets meer dan 1 enkele geisoleerde (dure) spin uit een bonus die jij als speler met je volle bewustzijn kan draaien. Omdat je immers in elke spin tijdens een bonus "de klapper" kan krijgen is dat een compromis. Hoe duurder de feature spin variant, hoe duurder de bonus waar deze uit getrokken wordt (reguliere bonus vs super bonus oa). Dit is dus inderdaad een werkbaar alternatief voor de bonus buy.

Waarom mag dit dan wél? Met een bonus buy koop je een reeks spins in plaats van 1 spin. Die reeks spins worden automatisch uitgespeeld, zonder dat je daar dan nog de controle over hebt als speler zijnde. Autoplay is verboden in verband met controleverlies. Bonus buy = autoplay (spins worden gedraaid zonder dat jij op de spin knop drukt) = verboden. De enige reden dat feature spins bestaan is het feit dat er veel regio's zijn waar de bonus buy verboden is. Het is simpelweg een slimme loophole die providers nu gebruiken om spelers toch iets van shortcuts aan te kunnen bieden in kasten, doordat de daadwerkelijke bonus buys op veel plekken niet meer mogen.

Het feit dat zoiets als dit nodig is, is dat dan -

Logisch?

Absoluut niet.

Kansloos?

Zeer zeker.

Realiteit?

Helaas wel.

Die bonus buy en autoplay hadden ze nooit moeten verbieden. Maar geef hier genoeg negatieve aandacht aan en het zal het volgende zijn wat we mogen inleveren.

bewerkt door devad

Geplaatst

wat is het toch kansloos en zo onlogisch maar helaas wel de realiteit van gokken.

Toch benieuwd naar die feature spin en even een demo mode gedaan, tuurlijk zal je vast wel een klapper kunnen maken hiermee dat geloof ik , maar wat ik in de demo mode van zag was over het algemeen slecht op een enkele spin na

of ik nu een bonusbuy bij een illegale met volle bewustzijn doe of de feature spins bij een legale met dat zelfde volle bewijstzijn, je kan helemaal nat gedaan met dit soort dingen en ik spreek helaas uit ervaring.

Geplaatst
8 minutes ago, Timmy31 said:

wat is het toch kansloos en zo onlogisch maar helaas wel de realiteit van gokken.

Toch benieuwd naar die feature spin en even een demo mode gedaan, tuurlijk zal je vast wel een klapper kunnen maken hiermee dat geloof ik , maar wat ik in de demo mode van zag was over het algemeen slecht op een enkele spin na

of ik nu een bonusbuy bij een illegale met volle bewustzijn doe of de feature spins bij een legale met dat zelfde volle bewijstzijn, je kan helemaal nat gedaan met dit soort dingen en ik spreek helaas uit ervaring.

Klopt, maar linksom rechtsom gokken is in 9 van de 10 gevallen ook nat gaan met het bedrag wat je meeneemt, en ik snap, je speelt natuurlijk voor die ene keer dat dat niet zo is. Zo'n feature of een bonus buy versnelt het proces van verliezen over het algemeen eigenlijk alleen maar. Ik had laatst een bizarre reeks in een Hacksaw slot bv, 13 bonussen vrijwel achter elkaar in 1 super korte sessie, dat zie je niet zo bijster veel. Maar guess what? Allemaal ruk haha, dus staar je niet blind op dit soort dingen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.